Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok tudna segíteni nekem valaki xl 600 gyújtás problémában?...
Bacsi elég régóta benne van a szerelésben......
Szia,
Olyat nem írtam hogy nem lehet megcsinálni, csak azt hogy ehhez azért elég nagy szakmai tapasztalat kell hogy valaki szakszerűen mgcsinálja, ha véletlen nem olvastad volna el értelemszerűen amit írtam, te motorszerelő vagy?kár ilyenen vitázni, aki ebben régóta benne van az tudja hogy ez azért nem oylan egyszerű dolog...
Mondjuk ekkora hülyeséget rég halottam... Egy motorkerékpár semmivel nem bonyolultabb egy 1-2-3 éves felső kategóriás autótól, sőt... Persze megfelelő szerszámok, anyagok, és dokumentáció kell hozzá, de ilyet kijelenteni, hogy nem lehet megcsinálni, na az azért durva. Akkor mi van az agysebészekkel, ott kicsit bonyolultabb rendszerbe nyúlnak bele, vagy az sem egy szakma? Ha az alapokkal tisztába van az ember, tudja mi miért van, és hogy működik, akkor nem lehet gond. Persze, aki megkérdezi, hogy a vezérmű fogaskerekeken miért vannak pöttyök, és lehet e baj, 2 foggal odébb van, az inkább ne nyúljon hozzá.
Szia Sanyi!

Látom Te is rég motoros vagy ,egy 50 ccm-es kis mocihoz is kell elegendő tudás ha azt valaki szakszerűen akarja megcsinálni, hát még egy nagymotorhoz,na meg szerelésben eltöltött évtizedek, de mivel a technika állandóan fejlődik ezért azt állandóan tanulni kell, ne hinném hogy túl sok ember mondhatná el magáról hogy ő annyira jó szerelő meg mindet tud,ez egy nagyon bonyolult és sok rétű dolog,persze mindent meglehet csinálni " valahogy ",azért egy nagymotor az nem játék , persze egy kicsi is tud éppen eléggé menni ahhoz hogy valaki azzal nagyot bukjon,sokan köztük mi is szocialista motorkon nőttünk fel és nem 600-as meg 1000 Japán gépek közt, vagy valami nyugati gépeken,talán egy jó autószerelőből lehet jó motor szerelő, habár a szomszédom autószerelő de volt már olyan hogy nem bírtam nézni hogy mit kínlódnak és oda mentem megcsinálni, ehhez azért kell egy belső alapvető hozzá értés ,a szakma szeretete, nem lehet mindent megtanítani pláne nem olyannak akinek nincs hozzá affinitása
Mondjuk nem túl régóta külön szakma....általában autószerelők vagy hasonlókból lettek motorszerelők...vagy aki külföldön tanulta valamelyik márkánál.....most már lehet tanulni pár iskolában...
"nincs olyan hogy valaki motorszerelő! mert nincs is ilyen szakma" Erre már nem lehet mit mondani....
Dobj egy emailt nekem.
Sziasztok! Csatlakozom predakonhoz. Szintén szerelőt keresek, általános felkészítéshez, plusz gumi cseréhez. Semmi extra. A motor sem az. GN125. Budaörs, Budapest környékén. Csak megbízható legyen.
Dobtam neked e-mailt, de visszajött. Küldj egyet a bacsi_77kukacfreemailponthu-ra.
A mocinak valóban nincs baja és nagyon vigyázok is rá.
De hamarosan itt a szezon és van pár dolog amit meg akarok csináltatni rajta. Szokásos szezonális dolgok valamint teleszkóp szimering csere illetve tömítés csere mert valahol szivárog picit az olaj. Valamelyik tömítés megfáradt.
Ez Lemaradt
Nekem ilyen Genius kulcsok vannak, egyszereű és jó:) Itt pl az alsó szürke részt fel-le tudod húzni, és ha belőtted a nyomatékot, feltolod, és ezzel hozzárögzíted az alsó fix részhez a nyomaték beállítót.
na egy konrét info
?
Az erre még nem reagált senki?
A KingTony nem nyomogatós. Csavarós, az alján az egy tekerő amit gombnak véltél, és ha belőtted a nyomatékot, azt meghúzod, és annyi. Nem lehet elállítani használat közben.
azért van a markolat végén az a gomb mert azt nyomva kell tartani és csak közben tudod a markolat csavarásával állítani a nyomatékot. Tehát amíg azt a gombot nem nyomod addig a meghúzási nyomatékot sem állítod el a markolat tekergetésével. nekünk egy régi gedore van, az is ilyen markolatos-gombos, nincs vele gond.
Szia !
szép a mocid remélem jó is !
http://www.sportmotor.hu/motor...

kérdezz rá itt,ezenek a motoroknak nagyon bonyolut a szerelése, tapsztalatból mondom, nincs olyan hogy valaki motorszerelő! mert nincs is ilyen szakma, persze van aki nagyon ért hozzá zsigerből ,na olyat kéne találnod, de gondolom ha ilyen szép motorod sok baja nem lehet, persze én sem bíznék egy ilyen csoda masinát akárkire! na meg az hogy ne csak értesen hozzá az csak a dolgok 1 -ik fele, hanem tudja is jól és lelki ismeretesen megcsinálni,ez már ritkább, mivel én nem vagyok pesti meg saját magam csainálom a sajátomét, ha nem vagy ott egy olajcserénél rakhatnak bele valami óccsó .. sz.rt is ,így nem tok neked erre mit mondani a fent emílett címen kívűl, másra nem is bíznám rá!
hát minden estre érdeklődni kell itt ott, mert az hogy valaki megvan elégedve valmaivel, az korán sem jelenti azt hogy ott jól is csinálják amit csinálják,hondásoknál kell érdeklődni minden esetre,pá
A képen lévő kingtony márka szerintem jó. Bár a nyomtatékkulcsom nem ilyen márka, de az összes többi szerszámom igen. Elérhető ár, jó minőség.
szia, ezek elég egyszerű szerkezetek , ami 8-10-be van az azért már nem annyira gyenge, habár olyat nem vennék amelyiknél azzal állítod a nyomaték határt amit éppen megfogsz a képen amit kiettél pl , pont ilyen van-meghúzás közben ezt sztem szépen el tutod így állítani, inkább vegyél olyat aminek a végében van egy imbusz csavar nekem is olyan van az lesz a tuti jó szerelést ! na meg olyat ami oda vissza forog mert az enyém pl csak 1 irányban forog ,hát csinálj vele próbát 6os 8 as csavaron,jó kérdés ha pl 20 állítod mennyit húz valójában, fogas kérdés, de ha pl márkásat veszelmint pl amit kitettél a képen ez a king tony ez valszínű annyit fog lehúzni nyomatékba ami rá van írva, persze én már láttam lidlibe 3 -ért gondolod megvettem? hát nem, nem sok bizalmam volt hozzá azt lehet jó lett volna, de tudod hogy van a bizalom, amihez nincs bizalmad azt ne is vedd meg tapasztalatból mondom, meg ne egyből egy motoron lévő csavart húzzál meg hanem satuba gyakorolj vele
a termosztát behelyezésekor figyeljünk arra, hogy a termosztáton van egy picike furat aminek (az a funkciója, hogy a zárt termosztátnál is engedje minimálisan áramolni a hűtőfolyadékot) a legmagasabb ponton kell lennie.
szia. nem így vettem. egyik napról a másikra.semmi előjele nem volt. nem ette a vizet egyáltalán semmi se
Szia.
Amint már korábban írtam neked az hogy melegszik a víz az nem csak a termosztát hibájából adódhat, sok oka lehet ezeket kell sorra venni, lehet az is hogy egy kezdődő hengerfej probléma van kialakulóban, de az hogy a víz összefolyna az olajjal az így nem törvényszerű,ha már ilyen jelenség van, először is termosztát nélkül kell megnézni hogy mennyire megelegszik fel, de a mostani hideg meg a nyári meleg egészen más eredményeket hozhat,ezt is figyelembe kell venni,ha most végzed a tesztet azt először termosztáttal utána meg termosztát nélkül kell kipróbálni,hogy lásd a különbséget,van olyan hengerfej probléma hogy az égéstér és a víztér van átrepedve, autómnál is ez volt az is fújta ki a vizet, szétszedtem hegeszteni kellett, persze a tiednél nem biztos hogy ez van csak azért írtam ezt le hogy lásd hogy attól hogy hengerfejes a gép az nem feltétlenül kell hogy azt jelentse hogy víz van a motorolajban,trisóval meg belül szokták kimosni, persze a hűtőben letud olyan is rakódni amit sztem nem lehet belőle kiszedni, max valami sósavas hűtőmosóval, de az meg elég agresszív,jó ötlet a vízpumpa szemrevételezés, van -e rajta lapát illetve érzel -e elenállást amikor kézzel! meg akarod forgatni illetve hidegen ha ráindítózol akkor kell hogy pörgesse a motor mert az direktbe van amotorral és mindig hajt ,meg jó lenne tudni azt is mióta csinálja ezt így vetted vagy menetközben lett ilyen
nem nincs semmi előjele amit te kérdezel
A gyujtáskapcsolóba bemegy a biztositéktól a 12 V,onnan gyujtás állásban áramot kapnak a féklámpa mikrokapcsoloin keresztül -behuzott féknél-az inditókapcsoló és a féklámpák.Ha a féklámpák nem égnek,akkor az inditókapcsoló nem kapcsolja a start relét,igy nem indul a motor.Keresd meg hol veszik el a 12 V!