150ről lealkudtam 100ra,ettől lejjebb már nem megy a srác. Most rakott rá zsír új cross gumit előre hátra,meg ad ajándékba vmi neve nincs cross bukót. Szívesen levinném hozzád,ha nem az ország másik végén lennél Mert én Miskolci vagyok.
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket hogy, most hallottam arról hogy a benzinbe kevert ricinusolaj tisztítja a motort! Ennek van valami hátránya, és milyen keverési arányban kell adagolni, valamint amit még pluszba tudtok róla? Válaszotokat előre is köszönöm!
Én megvenném, viszont legalább 20at lealkudnék belőle.
Megmondhatnád az emberke telefonszámát holnap beülök a kocsiba, és elhozom.. :)
Ha megvetted hozd el hozzám, megcsinálom neked.
Így az elmondottak alapján nem lehet nagy baja. Hát Baja tényleg nem nagy.
nem füsttől nem is csörög szépen jár csak ha oda húzod neki akkor le horkan és le áll de ha gyorsan visza engeded a gázt akkor még le se ál hanem szépen jár alapjáraton de mikor be toltuk mert le merült az aksi betoltuk szivatóval és akkor ment vagy 50-métert és pörgött de utána le fult vele a srác mert bamba volt újra indítottuk de akkor már csak alapjáraton ment az a baj hogy a tulaj nem hagya hogy szerelgesem csak ha megvetem amúgy 100-ezerért adná de mondom sokan meg ijesztetek hogy ezeknek a pegazóknak szar a gyújtása meg hogy kényes mocik igaz a szabadon futója lasan cserés lesz mert néha csatan és ki hagy de be inditja de nem tudom mit tegyek nekem ez előt xt-600-am volt na azok jó gépek csak öregek ez meg azért csak nem egy 20-25-éves gép minta xt ezért is kérdezősködök hogy mi lehet a gond meg a lényeg az lenne hogy meg lehesen csinálni úgy hogy ne keljen költeni rá
Valószínűleg a kaligulátorral lessz a probléma nem a gyújtással.
Próbálj meg apró 100-as szöget átdugni a fúvókákon,. Ha sikerül akkor biztos nincs eldugulva. Utána indítás, és ha jó akkor megveheted. Ha nem jó akkor viszont más probléma lehet. Talán még a tirisztorCDI jeladó hibásodhatott meg ami ugye füsttel megy, és ha az elszáll nem mukodik rendessen.
Ezek a motorok még egy tehénnél is igénytelenebbek, nem kell annyit etetni, foglalkozni vele. Ha kell ráülsz és megy.
Azt nézd még meg, hogy zölden ne füstöljön mert akkor hengerfejes, és a hűtővizet szívja.
hali ez a motor egy ismerősömé állítólag volt szervizbe és ott be álitoták a karbit és üzemelt vele nem tudom hogy ez igaze egyáltalán vagy ők bele piszkáltak mert azt tudom hogy volt vele gond mert nem akart meni csak szivatóval de a srác álítja hogy szervízbe volt a gép haza hozta 2-mulva indítottuk és ezt produkálja meg akarom venni de sokan azt mondták hogy szar a gyújtás és az nem 2-forint meg hogy ezek a pegazók nem jó mocik nekem terepre kéne endurózgatni de nem merem meg venni mert nem igazán akarok költeni rá ezért is kérdem hogy mi lehet a gond meg lehete csinálni anélkül hogy költenék rá te mit szólsz hozzá jók ezek a gépek?
hello leszeretném festeni a motoromat elöte lecsiszolom meg midnen a festést hogy csináljam nagyonszép fehérre szeretnémaztán lakot rá hog ycsillogjon:)) ez körülbelül mennyibe fájna aprilia AF1 replicam van
Szia!
Talán eldugult az alapjárati keverékszabályzó csavar mellékmagja, esetleg a power jet rendszer bekavar, talán rosszul van kalibrálva.
A gyújtásnál lehetséges, hogy a kondenzátor fegyverzetei nincsenek síkolva, vagy a gyújtótranszformátor szekunder tekercse meneztázlatos, és nagyobb feszültségnél a gyújtás elekrtonikát zavarja.(kivéve ha rádiófrekvenciás gyertyapipád van)
Próbáld meg becsiszolni a szelepeket, állíts az alsó zégerforgószelepen egy kicsit óra járásával megeggyező irányba, és csekkold le SDS rendszerrel a szívómembrán feszességét is.
üdv annyira nem értek hozzá mert pár hónapja van nálam és most pofozgatom helyre a visszacsaposzelet az a karbi és a henger közt egy háromszög alakú valamI? egyre gondolunk elvileg a blokk az nem poveres és a karbi ra azt mondták hogy nem membrános hanem gyorsitó gázos kérlek segíts amugy
Hali azok segítségét kérném akiknek van vagy volt vagy értenek a 1999-es aprilia-pegazo-650es hez van ez a pegazo és olyat produkál hogy beindul de csak alapjáraton jár mihelyst húzok neki gázt le áll de újra be indul és gázra le áll kérdésem az hogy miért karbi? vagy a gyújtás? előre is köszönöm a válaszotokat
üdv annyira nem értek hozzá mert pár hónapja van nálam és most pofozgatom helyre a visszacsaposzelet az a karbi és a henger közt egy háromszög alakú valamI? egyre gondolunk elvileg a blokk az nem poveres és a karbi ra azt mondták hogy nem membrános hanem gyorsitó gázos kérlek segíts amugy
[zozo]
Nem felejtettelek el csak nem akarok hülyeségeket írni és mivel max hétfőn tudok beszélni egy hozzáértővel addig nem akartam feleslegesen szövegelni...
Hello na szétkaptam gépet mert azt hittem alsó felső tűgörgö le fel lötyög de azt tapasztaltam hogy nem lötyög viszon ha a dugot megfogom és felülröl nézem órajárásával meg egyezően és ellentétesen rengeteget löttyen az alsó és a felső tűgörgő is, az alsó tűgörgő 0,5 cm-t mozog jobbra és ugyanennyit balra ez okozhatta azt a hangot amely akkor hallatszódik mikor a tűgörgő fel le kotyog.
üdv remélem tud valaki segíteni nekem is van egy gilera rx 125 töm de most azt csinálja hogy a mintha a karbi tul öntene és a légszurön meg folyik kifelé a benzin mi a baJ? elöre is köszi
Megmondhatnád az emberke telefonszámát holnap beülök a kocsiba, és elhozom.. :)
Ha megvetted hozd el hozzám, megcsinálom neked.
Így az elmondottak alapján nem lehet nagy baja. Hát Baja tényleg nem nagy.
Próbálj meg apró 100-as szöget átdugni a fúvókákon,. Ha sikerül akkor biztos nincs eldugulva. Utána indítás, és ha jó akkor megveheted. Ha nem jó akkor viszont más probléma lehet. Talán még a tirisztorCDI jeladó hibásodhatott meg ami ugye füsttel megy, és ha az elszáll nem mukodik rendessen.
Ezek a motorok még egy tehénnél is igénytelenebbek, nem kell annyit etetni, foglalkozni vele. Ha kell ráülsz és megy.
Azt nézd még meg, hogy zölden ne füstöljön mert akkor hengerfejes, és a hűtővizet szívja.
Talán eldugult az alapjárati keverékszabályzó csavar mellékmagja, esetleg a power jet rendszer bekavar, talán rosszul van kalibrálva.
A gyújtásnál lehetséges, hogy a kondenzátor fegyverzetei nincsenek síkolva, vagy a gyújtótranszformátor szekunder tekercse meneztázlatos, és nagyobb feszültségnél a gyújtás elekrtonikát zavarja.(kivéve ha rádiófrekvenciás gyertyapipád van)
Próbáld meg becsiszolni a szelepeket, állíts az alsó zégerforgószelepen egy kicsit óra járásával megeggyező irányba, és csekkold le SDS rendszerrel a szívómembrán feszességét is.
Remélem tudtam segíteni.
ezeknél hogy lehet benzin szintet álitani?
-4 felömlős henger készítés 50,51,70-es hengeren (7000Ft)
(henger,hengerfej átalakítás)
-51-es blokk átalakítás 70,90ccm-re: -blokk marás(2500Ft)
-70 henger(új,Almot) (8500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es sportfőtengely (Mza-tuning 16000Ft)
-S50-es hengerre 5 felömlő kiképzés (8000Ft)
-S50, S51, S70 átalakítás 5,6 felömlősre szívómembrán vezérléssel (15000Ft+membrán)
-90ccm-es henger 2,4,5,6 felömlős dugóvezérelt,és szívómembrános kivitelben sport dugóval
hengerfej alakítással (22.000-től)
-100ccm -re átalakítás: 2,4,5,6 felömlős verziókban Suzuki racing dugattyúval 23000Ft-tól.
Érd: 06-70-5305174
ezeknél hogy lehet benzin szintet álitani?
Nem felejtettelek el csak nem akarok hülyeségeket írni és mivel max hétfőn tudok beszélni egy hozzáértővel addig nem akartam feleslegesen szövegelni...