Azt nem tudom mennyiben különbözik a quadok 200ccm-es blokkja ettől. Az biztos ,hogy az 4+1-es ,de külsőre ugyanaz csak nagyobb karbi van rajta. De most kaptam infót egy Honda VF 400F-ről még az is lehet ,hogy megveszem :)
hmm hmm én elhiszem hogy mindenki ért mindenhez de úgy gondolom vita helyett a jó tapasztalatok lendítenek előre bennünket tehát uraim aki érdemben tud segiten azt köszönöm de vitára vagy ilyesmire nem nagyon vagyok vevő...
Szia,
általában olyan helyen cserélik ki a hajtókart ahol ki is tudják centírozni, az hogy hova viszed el az elvileg mind1, ha neked a táboriékhoz van bizalmad vidd oda, egyébként nem egy nagy mutatvány megcsinálni,
"ha nem megy a motor csak gyújtáson van akk bizony melegszik a tarafó, éppen ezért a gyújtást nem szabad rajta hagyni ha nem jár a motor mert akár túl is melegedhet"
Már ne is haragudj, de baromságot beszélsz. Amit írtál az a Trabantoknál, és a Wartburgoknál állja meg a helyét. XL600-nál nem. Itt nem melegszik semmi, mivel cdi gyújtással szerelt gépről beszélünk. Még megszakítója sincs. A legegyszerűbb cdi is 350V-os töltőtekercsről megy, ami csak akkor ad áramot, ha a főtengely forog. Álló helyzetben a cdi pihen. Semmi sem melegszik.
Ha egy eredetileg cdi-re méretezett trafónak 12V-ot adsz, azzal szépen haza is vágod végleg. Egy ilyen trafó rövid idejű impulzusra van kitalálva, nem úgy mint a megszakítós trafó. A cdi trafó 0.3-0.8 ohm-os, ellentétben a megszakítós trafó 3-5 ohm-jával.
Nagyon köszönöm anyit tudok hogy bocs a fogalmazásért de "szar" a gyári alkatrész szval amit mondtam alsó csapszeg,hajtókar,alsó tűgörgő cserés ami 40 eft nade (gyári főtengö 100 eft azmeg nem lessz) sebaj azmég oké dehaén még 20 eft ért kicseréltetem a főtengelyen ezeket az alkatrészeket és ütni fog akkor b****hatom de igazábol az let volna eredeti kérdésem hogy egy +esztergályos kibírja centírozni vagy vigyem el a tábori tuninghoz a biztonság kedvéért
na még annyi hogyha az fel le jár akkor ott valószínű a hajtókar is meg van sérülve, persze lehet még elmegy, ezt először is szedesd széjjel egy esztergályossal és akkor biztosra fogjátok tudni mit is kell bele venni , amíg nem tudod mi a baja addig ne vegyél bele semmiféle alkatrészt ez csak jótanács
Szia,
ha sok pézed van vegyél bele egy új főtengelyt, de sztem abba bőven elég lesz egy hajtókar szett, vagy leadod egy mocisbolta a főtengelyt és ők majd mecsináltatják egy esztergályossal, de sztem jobb ha megveszed a javító szetett és te magad viszed el egy esztergályoshoz,és ő ki is fogja neked centírozni, ez a legolcsóbb megoldás , de érdemes érdeklőni egy mocis bolta árajánlatba, vagy neten körülnézni,de ott van posta költség is, van belőle olasz ,kínai ,gyári ,valamilyen márkás cucc stb van belőle bőven választék,semmi más baja nincs csak az alsó tűgörgők?
Helló
Ha egy 2t motornak az alsó tűgörgője fel-alá mozog akkor ugye azt ki kell cserélni még javítókészlet is lenne hozzá tűgörgő hajtókar alsó csapszeg de ezt valaki vagy valamilyen műhely megtudja úgy csinálni hogy csere után ne üssön a főtengely szval. hogy pontos legyen a centírozás vagy ezt felejtsem el és szerezzek új főtengelyt (Suzuki TSR125 1992)
hát nem kell rajta hagyni egy óra hosszat, egyébként így ugyan oylan minta gyújtáson lenne mert a trafó folyamostan kap feszt ha rá van adva gyújtás, ha nem megy a motor csak gyújtáson van akk bizony melegszik a tarafó, éppen ezért a gyújtást nem szabad rajta hagyni ha nem jár a motor mert akár túl is melegedhet
Helló! Azt szeretném kérdezni ,hogy Standar kínai CG 125-ös blokkra fel lehet tenni 200-as hengert? 125-ös levegős blokk. Azt tudom ,hogy a 150-es henger minden változtatás nélkül felmegy. Van CG blokkra 200ccm-es hengerszett és 250ccm-es hengerszett . Mit kéne változtatni ,hogy fel tudjam tenni ,vagy érdemes-e feltenni? Mert a motorral nagyon elégedett vagy és szeretem ,semmi bajom a méretével és kinézetével mert egy 250-400-as gép méreteivel bír , csak az erejét keveslem. Érdemes foglalkozni nagyobb hengerrel ,vagy inkább cseréljem az egész motor ne nyúljak bele? Tanácstalan vagyok.
egy pill és kipróbálom a saru és a trafó áthidalást .. a pipát már levettem sajnos úgy sem volt szikra de ezt még kipróbálom az aksi jól birja van fesz benne
Szia!
vedd le gyetyapipát és simán a trafó kábelen nézd meg a szikrát,lehet a gyertya pipa nem jó, igen 12 volt ill akku fesz megy a trafóhoz,adj a trafónak egy direkt pozitivot az akksiról + sarkáról,ezzel kizárod az összes csatlakozót,meg jó legyen a váz testelése az akksitól kinduló kábelen, aksi feszt is érdemes lenne mérni, nem tudom milyen a mocid töltése ezt se ártana majd lemérni
a moci alapjáraton ketyegett mikor egyszer csak lelát melegítés közbe n... újra berúgtam nagy nehezen majd pár másodperc után megint lelát.. az aksi új saruk rendben gyertya új vagy régi teljesen mindegy mert próbáltam mind2övel szikra sehol ... még pirinyó se mivel nem vagyok sajna villanyszerelő próbálkozom azért bemérni de olyan mintha a trafóhoz nem menne ki a 12 volt pedig oda annyi kell nem kevesebb ugye? kábelre gyanakszom én is de ilyen furcsa leállásal? csak magában ketyegett... bárhogy mértem úgy tűnik a trafóhoz nem megy ki a 12 volt az gáz nem? vezetékélesben nem találtam nagyobb erre utaló gondot... tanácstalan vagyok
Szia,
van valami jelenség?azt jó lenne tudni te most mit tudsz így előzetesben, 1-gyeretya pipa levétéle ,gyújtókábelen megnézni mekkora a szikra ha itt nem tapasztalsz semmit se,akkor valahol a gyújtás renszerben van a hiba, illetve a vezetékelésben , na meg ha akksis a gyújtása akksi állapota lehet csak le van merülve , akksinál kábel saruk állapota,
Fu...:P köszi szépen a tippeket... majd mégig zongorázom a dolgokat, ilyenekre nem is gondoltam... Én a karbira tippeltem hogy annak van valami gondja. Mégegyszer kössz
általában olyan helyen cserélik ki a hajtókart ahol ki is tudják centírozni, az hogy hova viszed el az elvileg mind1, ha neked a táboriékhoz van bizalmad vidd oda, egyébként nem egy nagy mutatvány megcsinálni,
Már ne is haragudj, de baromságot beszélsz. Amit írtál az a Trabantoknál, és a Wartburgoknál állja meg a helyét. XL600-nál nem. Itt nem melegszik semmi, mivel cdi gyújtással szerelt gépről beszélünk. Még megszakítója sincs. A legegyszerűbb cdi is 350V-os töltőtekercsről megy, ami csak akkor ad áramot, ha a főtengely forog. Álló helyzetben a cdi pihen. Semmi sem melegszik.
ha sok pézed van vegyél bele egy új főtengelyt, de sztem abba bőven elég lesz egy hajtókar szett, vagy leadod egy mocisbolta a főtengelyt és ők majd mecsináltatják egy esztergályossal, de sztem jobb ha megveszed a javító szetett és te magad viszed el egy esztergályoshoz,és ő ki is fogja neked centírozni, ez a legolcsóbb megoldás , de érdemes érdeklőni egy mocis bolta árajánlatba, vagy neten körülnézni,de ott van posta költség is, van belőle olasz ,kínai ,gyári ,valamilyen márkás cucc stb van belőle bőven választék,semmi más baja nincs csak az alsó tűgörgők?
Ha egy 2t motornak az alsó tűgörgője fel-alá mozog akkor ugye azt ki kell cserélni még javítókészlet is lenne hozzá tűgörgő hajtókar alsó csapszeg de ezt valaki vagy valamilyen műhely megtudja úgy csinálni hogy csere után ne üssön a főtengely szval. hogy pontos legyen a centírozás vagy ezt felejtsem el és szerezzek új főtengelyt (Suzuki TSR125 1992)
vedd le gyetyapipát és simán a trafó kábelen nézd meg a szikrát,lehet a gyertya pipa nem jó, igen 12 volt ill akku fesz megy a trafóhoz,adj a trafónak egy direkt pozitivot az akksiról + sarkáról,ezzel kizárod az összes csatlakozót,meg jó legyen a váz testelése az akksitól kinduló kábelen, aksi feszt is érdemes lenne mérni, nem tudom milyen a mocid töltése ezt se ártana majd lemérni
van valami jelenség?azt jó lenne tudni te most mit tudsz így előzetesben, 1-gyeretya pipa levétéle ,gyújtókábelen megnézni mekkora a szikra ha itt nem tapasztalsz semmit se,akkor valahol a gyújtás renszerben van a hiba, illetve a vezetékelésben , na meg ha akksis a gyújtása akksi állapota lehet csak le van merülve , akksinál kábel saruk állapota,