Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyből tudtam hogy te vagy az félracer
Ismerem őket, majd úgyis menni kell egy-két apróságért, csak jobb szeretem ha van valami nagyobb kivánság listám, mintsem egy-két darab csavarért ugráltatni őket.
Remélhetőleg nem colos menet van rajta! De van Veszprémben egy remek csavarszaküzlet a pesti úton, ha jól tudom , ott kapsz hozzá.
Persze amikor bekötöttem akkor lenulláztam ,utána visszafele számol megjelent az L betű és onnantól szépen feltanítottam . Na ezt az én motoromon meg csináltam, át tettük a haver motorjára az övé 5 évvel fiatalabb ott újra lenulláztuk megjelent az L betű kérte az egyest , beraktuk de utána hiába tartottuk a fordulatot vagy 5 percig már a kettest nem kérte. A poén az hogy utána még egyszer ráraktuk az enyémre és ott megint működött. Annyit vettünk észre hogy a főtengelytől jön fel három vezeték, míg az enyémen csak a gyárilag jelölt sárga színűben volt áram addig a haverében pedig két vezetékben volt . Már letöltöttük a bekötést meg néztük a gyári honlapját és hiába kötöttük a szerint az ujjab motorban nem működik.
[zozo]
mikor ráadod a gyújtást akkor végig zongorázza az összes sebesség fokozatot a kijelző?
Ott nem oktattak ilyen jellegű problémamegoldást. Mint látható, a pontos működésével sem vagyok tisztában - de azért megteszem ami tőlem telik
Összeraktam, kipróbáltam, ereszt az a nyomásszabályzó szelep. Kicsavartam a helyéről, a csövet lefogva felment 3bar-ig a nyomás, tovább nem vártam vele. Le fogom dugózni - eddig tényleg ez tűnik a legjobb megoldásnak, már csak a menet méretét kell majd tudnom. 12-es csavarfej, kb9,5mm menetátmérő, sűrű menet, tehát nem sima M10.
Köszönöm az információt!
Membrán.
S.O.S hali valaki esetleg tudna tanácsot adni? Adott egy Gipro fokozat kijelző ( univerzális ) az én motoromon üzemel (98as zx9r ) simán betudom tanítani a haver motorján (2003as zx9r ) meg nem akar működni pedig simán le nullázzuk utána az egyest kéri de már a kettest nem akarja . Valaki okosságot tud? Minden a helyére van kötvre
Tudni fogod azt Te András! Azért jártál szakközépbe!
Lehet hogy sok benzint kap-magas benzinszint,tüszelep miatt,vagy esetleg a rezgöszelepek rossz zárása is okozhatja sztem.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy van vmi 5letetek mitől lehet az hogy a robogón Peugeot 50-es 2T erősen fröcsköli vissza a benzint a légszűrőbe a karbi szívó oldalán és nem pörög fel rendesen hirtelen gázra lehörög.
a nyomásszabályzó részt le kell lökni róla úgy is tök felesleges ... a nyomáskapcsolót ha működik beállítani úgy hogy 6 bar-nál kikapcs 4 nél be és jóccakát különben ha nem tölt csak 1 bart és nem ereszti el a levegőt sehol akkor a szelepeket érdemes megnézni a hengerben két kis acéllemez az szeret eltörni vagy deformálódni
Lehet valami ősi temetkezési szokás ez a bogaraknál
Részben megoldódott a probléma, a műanyag cső végén lévő nyomásszabályzó szelepnél volt beszorulva valami fémdarab, illetve rovartetem. Hogy honnan kerültek oda, az már egy jövőbeli kérdés... Azonban nem vagyok túlzottan elégedett ezzel a kapcsolóval, simán átfújom, pedig nem hinném ,hogy több bárra képes lennék. Ezen felül nem is megy vissza mindig rendesen, kissé csálén áll, akkor meg már engedi a nyomást.
Ez volt benne:
Urak, van egy "olcsó" márkájú kompresszorom, amivel a bicikli kerekét nem tudom felfújni, nem hogy komolyabb műveletet végezni. A hiba oka a következőként írható le:
- elindítom, kb 1bar-ig tölt, majd onnan feljebb nem megy;
- nem kínzom a gépet tovább, hiábavaló, leállítom;
- halk sziszegéssel leereszti a meglévő egy bart is a képen látható csőnél;

Kirántottam ezt a csövet - meg merő szórakozásból darabokra szedtem az egész nyomáskapcsolót - és azt tapasztaltam, hogy a kompresszor felől a csőbe belefújva az ellenállás nélkül áramlik ki a másik végen, ahol is illene leszabályoznia a nyomást.
Itt a műanyag cső végén van belül egy kicsi réz rugó, és egy tűszelepnek látszó nyomórúd, de ez nem emelkedik ki a műanyag vég síkjából, így a bekapcsoláskor ezt lenyomó rúd nem is éri el egyáltalán.
Nekem úgy tűnik, mintha a műanyag cső végéből, ennél a nyomásszabályzónál hiányzik egy apróság, például egy csapágygolyó, ami elzárja a levegő útját, túlnyomásnál pedig utat enged.

Van valakinek ötlete, miképp orvosolható a probléma, illetve hogy hívjak a hibásnak vélt alkatrészt?
Húbazmeg, itten vannak szagértők:)
Ezeknek magyarázhatsz...
Sziasztok.. Kíváncsi vagyok a véleményetekre..
Át szeretném fújatni a szürke kézvédőmet fehérre, mert így jobban mutatna a motoron. Azonban tartok tőle, hogy az új festékréteg kirepedezik majd rajta, valamint nem lesz olyan mintha gyári lenne. Ti milyen festéket javasolnátok?
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
Rendben, ha gondolod írj mailt ha többet tudsz, az adatlapomon van a címem, szívesen segítek
Nézz átt boncterembe. Ennek pont problémái vannak ,de még nem tudok pontos infókat, holnap beszélek haverral.
Hogyne, meg kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét
tod ilyeknel 10bol 8nal ez van
Nagyon profi ember lehetsz, ha ennyi leírásból megállapítottad, hogy bizony trafó probléma van
A VF-el vigyázz. Sokba kerülhet ha a motorja nem tökéletes. Amúgy Szerintem ha a tartósság nem szempont megfaragható egy ilyen kínai blokk:)