Ismerem őket, majd úgyis menni kell egy-két apróságért, csak jobb szeretem ha van valami nagyobb kivánság listám, mintsem egy-két darab csavarért ugráltatni őket.
Persze amikor bekötöttem akkor lenulláztam ,utána visszafele számol megjelent az L betű és onnantól szépen feltanítottam . Na ezt az én motoromon meg csináltam, át tettük a haver motorjára az övé 5 évvel fiatalabb ott újra lenulláztuk megjelent az L betű kérte az egyest , beraktuk de utána hiába tartottuk a fordulatot vagy 5 percig már a kettest nem kérte. A poén az hogy utána még egyszer ráraktuk az enyémre és ott megint működött. Annyit vettünk észre hogy a főtengelytől jön fel három vezeték, míg az enyémen csak a gyárilag jelölt sárga színűben volt áram addig a haverében pedig két vezetékben volt . Már letöltöttük a bekötést meg néztük a gyári honlapját és hiába kötöttük a szerint az ujjab motorban nem működik.
Összeraktam, kipróbáltam, ereszt az a nyomásszabályzó szelep. Kicsavartam a helyéről, a csövet lefogva felment 3bar-ig a nyomás, tovább nem vártam vele. Le fogom dugózni - eddig tényleg ez tűnik a legjobb megoldásnak, már csak a menet méretét kell majd tudnom. 12-es csavarfej, kb9,5mm menetátmérő, sűrű menet, tehát nem sima M10.
Köszönöm az információt!
S.O.S hali valaki esetleg tudna tanácsot adni? Adott egy Gipro fokozat kijelző ( univerzális ) az én motoromon üzemel (98as zx9r ) simán betudom tanítani a haver motorján (2003as zx9r ) meg nem akar működni pedig simán le nullázzuk utána az egyest kéri de már a kettest nem akarja . Valaki okosságot tud? Minden a helyére van kötvre
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy van vmi 5letetek mitől lehet az hogy a robogón Peugeot 50-es 2T erősen fröcsköli vissza a benzint a légszűrőbe a karbi szívó oldalán és nem pörög fel rendesen hirtelen gázra lehörög.
a nyomásszabályzó részt le kell lökni róla úgy is tök felesleges ... a nyomáskapcsolót ha működik beállítani úgy hogy 6 bar-nál kikapcs 4 nél be és jóccakát különben ha nem tölt csak 1 bart és nem ereszti el a levegőt sehol akkor a szelepeket érdemes megnézni a hengerben két kis acéllemez az szeret eltörni vagy deformálódni
Részben megoldódott a probléma, a műanyag cső végén lévő nyomásszabályzó szelepnél volt beszorulva valami fémdarab, illetve rovartetem. Hogy honnan kerültek oda, az már egy jövőbeli kérdés... Azonban nem vagyok túlzottan elégedett ezzel a kapcsolóval, simán átfújom, pedig nem hinném ,hogy több bárra képes lennék. Ezen felül nem is megy vissza mindig rendesen, kissé csálén áll, akkor meg már engedi a nyomást.
Ez volt benne:
Urak, van egy "olcsó" márkájú kompresszorom, amivel a bicikli kerekét nem tudom felfújni, nem hogy komolyabb műveletet végezni. A hiba oka a következőként írható le:
- elindítom, kb 1bar-ig tölt, majd onnan feljebb nem megy;
- nem kínzom a gépet tovább, hiábavaló, leállítom;
- halk sziszegéssel leereszti a meglévő egy bart is a képen látható csőnél;
Kirántottam ezt a csövet - meg merő szórakozásból darabokra szedtem az egész nyomáskapcsolót - és azt tapasztaltam, hogy a kompresszor felől a csőbe belefújva az ellenállás nélkül áramlik ki a másik végen, ahol is illene leszabályoznia a nyomást.
Itt a műanyag cső végén van belül egy kicsi réz rugó, és egy tűszelepnek látszó nyomórúd, de ez nem emelkedik ki a műanyag vég síkjából, így a bekapcsoláskor ezt lenyomó rúd nem is éri el egyáltalán.
Nekem úgy tűnik, mintha a műanyag cső végéből, ennél a nyomásszabályzónál hiányzik egy apróság, például egy csapágygolyó, ami elzárja a levegő útját, túlnyomásnál pedig utat enged.
Van valakinek ötlete, miképp orvosolható a probléma, illetve hogy hívjak a hibásnak vélt alkatrészt?
Sziasztok.. Kíváncsi vagyok a véleményetekre..
Át szeretném fújatni a szürke kézvédőmet fehérre, mert így jobban mutatna a motoron. Azonban tartok tőle, hogy az új festékréteg kirepedezik majd rajta, valamint nem lesz olyan mintha gyári lenne. Ti milyen festéket javasolnátok?
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
mikor ráadod a gyújtást akkor végig zongorázza az összes sebesség fokozatot a kijelző?
Köszönöm az információt!
Ez volt benne:
- elindítom, kb 1bar-ig tölt, majd onnan feljebb nem megy;
- nem kínzom a gépet tovább, hiábavaló, leállítom;
- halk sziszegéssel leereszti a meglévő egy bart is a képen látható csőnél;
Kirántottam ezt a csövet - meg merő szórakozásból darabokra szedtem az egész nyomáskapcsolót - és azt tapasztaltam, hogy a kompresszor felől a csőbe belefújva az ellenállás nélkül áramlik ki a másik végen, ahol is illene leszabályoznia a nyomást.
Itt a műanyag cső végén van belül egy kicsi réz rugó, és egy tűszelepnek látszó nyomórúd, de ez nem emelkedik ki a műanyag vég síkjából, így a bekapcsoláskor ezt lenyomó rúd nem is éri el egyáltalán.
Nekem úgy tűnik, mintha a műanyag cső végéből, ennél a nyomásszabályzónál hiányzik egy apróság, például egy csapágygolyó, ami elzárja a levegő útját, túlnyomásnál pedig utat enged.
Van valakinek ötlete, miképp orvosolható a probléma, illetve hogy hívjak a hibásnak vélt alkatrészt?
Ezeknek magyarázhatsz...
Át szeretném fújatni a szürke kézvédőmet fehérre, mert így jobban mutatna a motoron. Azonban tartok tőle, hogy az új festékréteg kirepedezik majd rajta, valamint nem lesz olyan mintha gyári lenne. Ti milyen festéket javasolnátok?
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!