sziasztok. olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek miért van az hogy ha behúzom a kuplungot majdnem megfullasztja a motort. én arra tippelek h a kuplungnál valami hézagolás hiányzik. Kawaskai kx 250 96
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!
Van egy gsx-r 600 k6-os motorom és leszeretném szerelni a gyári rendszámtábla tartót! Mi lenne ennek a folyamata úgy,hogy ebből utólag ne legyen gond! Kábel kiiktatás stb... Esetleg,ha tudtok képeket mellékelni az jó lenne!
Köszönök minden segítséget!
Nagyon szívesen!
Igen én is érdeklődtem tekercselő mestereknél mi a bevett technika ami olaj és hőálló. Volt aki a legegyszerűbb UVERAPID ragasztót ajánlotta és volt aki kifejezetten Vilepox gyantarendszereket.
A megkötött gyanta vagy lakk rögzíti, szigeteli és védi a tekercset.
Én az utóbbit használtam.
Köszönjük a részletes leírást. Annyit kérdeznék hogy Te mivel öntötted ki a tekercselés közti hézagokat? Úgy hallottam hogy a műgyanta túl "rideg" ehhez, pattogzik, feszül, majd leszedi még a huzalon lévő lakkot is.
Kell neki egy test, +12Volt, meg egy szál drót a megszakítóról. Ha nincs megszakító, akkor az a kábel kell, ami a tirisztorról megy a gyújtótrafóra. Az esetek többségében így működnek a ford. mérők, de persze láttam már egészen speciális dolgokat is....
Felbátorodom és megosztom veletek a feszültségszabályozó problémám megoldását.
Nevezetesen arról van szó hogy nyáron tönkre ment az eredeti fesszabi... gondoltam, hogy egye fene kap egy másikat... a baj az volt hogy pár hónappal később az is tönkrement... Villamosmérnök révén itt szakadt el a cérna és elkezdtem utánajárni.
TANULSÁG: Nem a fesszabi tehet a dologról !
Rengeteg külföldi fórumon szidják a moci elektronikáját mondván hogy alultervezett... Nos azt kell mondjam hogy ha minden jó akkor örök élet meg egy nap a szavatossága
DE
Azért megy tönkre a fesszabi mert a generátor tekercselésének szigetelési ellenállása drasztikusan csökken! Sajnos multiméterrel ezt nem tudod megmérni soha mert a kéziműszer az ellenállás értékét pici vizsgáló feszültséggel határozza meg. Laborkörülmények között hőkamrában 90fokon előidéztem a hibajelenséget azaz letestelt az egyik tekercs!
Amikor ez előáll akkor a testen keresztűl egy rövidzár alakul ki a fesszabályzó negatív diódáin keresztűl a zárlatos tekercsen át. Így azok túlterhelődnek és szénné égnek had ne folytassam...
A megoldás természetesen nem 50ezer forint (persze aki precíz megveszi a gyári cuccokat)
Van egy alternatív megoldás (igaz kicsit macerás) ami után az eredeti motornál hatékonyabb rendszert kaphatunk.
Összes költsége 15ezer forint. A rézdrót ára 11ezer, a szabályozó a maradék.
Igen képes voltam újratekercselni a generátort mivel annak szigetelése az évek hőterhelése és öregedése miatt szar...
Íme egy videó az eredményrő http://youtu.be/p4ycvEDnhho és néhány kép http://www.facebook.com/media/...
A kapcsolást pedig itt találjátok szépen kivesézve: http://home.comcast.net/~loudg...
Ha az orosz jobban menne: http://moto-electro.ru/forum/i...
Szívesen segítek ha valaki hasonló problémától szenved.
Fesszabi feszültség szabályozó generátor
Érdekességképpen : nézzétek meg a galériámat a munkafolyamatról
Üdv
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy miben különbözik a full SRS blokk henger hengerfej kipufogó rendszer a gyárihoz képest? Vettem egy gépet és ezzel van telerakva (Honda Cr 125 2001)! Előre is köszönöm a választ!
Sziasztok!
Én csak nemrég regisztráltam, még csak most ismerkedem az oldallal, az sem biztos,h jó helyen járok! VL 250-es Intruderem van, autószerelő-forma révén szeretném ellenőrizni a szelephézagokat. csak az a bibi, h semmi adatom vagy információn nincsen...
Ha valaki meg tudna szánni pár jótanáccsal, azzal kapcsolatban, h honnan tudnék beszerezni adatokat, esetleg komplett szerkezeti leírást a kis motoromhoz, annak nagyon örülnék!
Széles utat, kora tavaszt Mindenkinek!
Hali, bezony metilalkhol-ricinus olaj keverékkel üzemelnek a kis alkoholos motorok. Ezekben a kormozódás nem jellemző az álltalában magas fordulatszám miatt. Bár a nagyobbak amik csak olyan 8.000 körül forognak azok sem kormolódnak el. Azt még illik tudni ,hogy ezenknek a motoroknak rendkívül olajos a keveréke, azaz 1:5 ös. A kenés annyira jó ,hogy ez a keverék a max 8000 fordulatú motoról a 30.000 felett forgónak is okés. Kisebb olajmennyiséggel szeretnek melegedni, gyengülni. A teljesítményük a repülőmotoroknak úgy 5-6 cc/le. Autómotoroknak olyan 2.5cc/le. tehát azért elég másfélék mint egy nagy benzinmotor. Én nem próbáltam, de tudomásom szerint benzin 2t be ha nem forog folymatosan ilyen tizenezreket akkor baromira kormol a ricinusolaj.
Hát aszondtad a tulaj a haverod. Akkor miért nem mondod, hogy segítesz megcsinálni és ő is ottvan, szarrádugdosod szögekkel a fúvókákat, megragasztod gumikesztyűvel, használt óvszerrel a ghumimembránt, és beállítod rendessen a vezérműszíjfeszességet, esetleg kicsit megreszeled a felömlőket, hogy rendessen kiürítse magából a füstöt, mert mint tudjuk a kéttének a kipufogó a lelke..
igazad van tényleg jók a xt csak 100-ért nem kapsz jót csak szart ez meg a tulaj állítása szerint volt szak szervízbe és ott be lett állítva a karbi meg takarítva és ott működöt de haza vitte és nem indította 2múlva indítottuk és érdekes nem akart meni csak amint írtam alapjáraton ketyeg nekem kicsit gyanús neme a tulaj piszkálgatta és elbaszta ez ért kérdezősködök mert nem mindegy hogy veszek egy (jó mocit) és ki derűl hogy szar és költeni kel rá még 50 akkor inkáb 150-ért veszek egy xt amire egy darabig nem kel költeni csak tankolni és kész mert nekem nincs 200-300-ezrem hogy vegyek drága mocit érted mit akarok mondani
az xt-t le nem cserélnén a pegaso-ra(pedig ez a típus még egész jó)
amúgymeg ha alapjáraton facán ketyeg akkor nagy hiba nem lehet
egy karbipuceválás remélhetőleg rendbeteszi
költeni meg még egy biciklire is kell.......
Letapadást? Gondolom a korom lerakódásra gondolsz. Erre csak azt tudom mondani, hogy kérdezz olyanokat akik repülőmodelleznek, mert úgy tudom hogy ők metanolhoz keverik a ricinust, és ez keni a pici motorokat. Ha motort akarod kipucolni, akkor injektor tisztító, vagy etanol a benzinhez keverve. Én nyáron tiszta E85-öt tankoltam a Swift-be, és kb 2 hónap folyamatos használat után az injektorfej fémesen csillogott, annyira leoldotta róla a kormot az etanol. Emellett a kipufogóm vége is elkezdett rozsdásodni, a víz "tisztító" hatása miatt. Annyit még hozzáteszek, ha etanolra szánod magad, akkor ne tisztán csak azt használj, mert nem minden motor szereti, sőt gyakran erőtlenné válik tőle a motor. Másik az, ha esetleg ki akarod próbálni, akkor ezt hagyd meg nyárra, mert az etanol fázik a hidegben...
Van egy gsx-r 600 k6-os motorom és leszeretném szerelni a gyári rendszámtábla tartót! Mi lenne ennek a folyamata úgy,hogy ebből utólag ne legyen gond! Kábel kiiktatás stb... Esetleg,ha tudtok képeket mellékelni az jó lenne!
Köszönök minden segítséget!
Igen én is érdeklődtem tekercselő mestereknél mi a bevett technika ami olaj és hőálló. Volt aki a legegyszerűbb UVERAPID ragasztót ajánlotta és volt aki kifejezetten Vilepox gyantarendszereket.
A megkötött gyanta vagy lakk rögzíti, szigeteli és védi a tekercset.
Én az utóbbit használtam.
Repülőnél nem jellemző a ricinus kokszolódása a kipufogóban, sebességi hajónál már igen.
Nevezetesen arról van szó hogy nyáron tönkre ment az eredeti fesszabi... gondoltam, hogy egye fene kap egy másikat... a baj az volt hogy pár hónappal később az is tönkrement... Villamosmérnök révén itt szakadt el a cérna és elkezdtem utánajárni.
TANULSÁG: Nem a fesszabi tehet a dologról !
Rengeteg külföldi fórumon szidják a moci elektronikáját mondván hogy alultervezett... Nos azt kell mondjam hogy ha minden jó akkor örök élet meg egy nap a szavatossága
DE
Azért megy tönkre a fesszabi mert a generátor tekercselésének szigetelési ellenállása drasztikusan csökken! Sajnos multiméterrel ezt nem tudod megmérni soha mert a kéziműszer az ellenállás értékét pici vizsgáló feszültséggel határozza meg. Laborkörülmények között hőkamrában 90fokon előidéztem a hibajelenséget azaz letestelt az egyik tekercs!
Amikor ez előáll akkor a testen keresztűl egy rövidzár alakul ki a fesszabályzó negatív diódáin keresztűl a zárlatos tekercsen át. Így azok túlterhelődnek és szénné égnek had ne folytassam...
A megoldás természetesen nem 50ezer forint (persze aki precíz megveszi a gyári cuccokat)
Van egy alternatív megoldás (igaz kicsit macerás) ami után az eredeti motornál hatékonyabb rendszert kaphatunk.
Összes költsége 15ezer forint. A rézdrót ára 11ezer, a szabályozó a maradék.
Igen képes voltam újratekercselni a generátort mivel annak szigetelése az évek hőterhelése és öregedése miatt szar...
Íme egy videó az eredményrő http://youtu.be/p4ycvEDnhho és néhány kép http://www.facebook.com/media/...
A kapcsolást pedig itt találjátok szépen kivesézve: http://home.comcast.net/~loudg...
Ha az orosz jobban menne: http://moto-electro.ru/forum/i...
Szívesen segítek ha valaki hasonló problémától szenved.
Fesszabi feszültség szabályozó generátor
Érdekességképpen : nézzétek meg a galériámat a munkafolyamatról
Üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy miben különbözik a full SRS blokk henger hengerfej kipufogó rendszer a gyárihoz képest? Vettem egy gépet és ezzel van telerakva (Honda Cr 125 2001)! Előre is köszönöm a választ!
Valve clearance (when cold):
IN. : 0.03-0.08 mm (0.001-0.003 in)
EX.: 0.08-0.13 mm (0.003-0.005 in)
http://www.bikemovies.com/movi...
Én csak nemrég regisztráltam, még csak most ismerkedem az oldallal, az sem biztos,h jó helyen járok! VL 250-es Intruderem van, autószerelő-forma révén szeretném ellenőrizni a szelephézagokat. csak az a bibi, h semmi adatom vagy információn nincsen...
Ha valaki meg tudna szánni pár jótanáccsal, azzal kapcsolatban, h honnan tudnék beszerezni adatokat, esetleg komplett szerkezeti leírást a kis motoromhoz, annak nagyon örülnék!
Széles utat, kora tavaszt Mindenkinek!
amúgymeg ha alapjáraton facán ketyeg akkor nagy hiba nem lehet
egy karbipuceválás remélhetőleg rendbeteszi
költeni meg még egy biciklire is kell.......