Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok. olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek miért van az hogy ha behúzom a kuplungot majdnem megfullasztja a motort. én arra tippelek h a kuplungnál valami hézagolás hiányzik. Kawaskai kx 250 96
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!
Van egy gsx-r 600 k6-os motorom és leszeretném szerelni a gyári rendszámtábla tartót! Mi lenne ennek a folyamata úgy,hogy ebből utólag ne legyen gond! Kábel kiiktatás stb... Esetleg,ha tudtok képeket mellékelni az jó lenne!
Köszönök minden segítséget!
Eltévesztetted. A ricinusolaj, a gyomrodat "tisztíccsa" és a lábadat izmosítja. Gyors mozgásra serkentés miatt!
Nagyon szívesen!
Igen én is érdeklődtem tekercselő mestereknél mi a bevett technika ami olaj és hőálló. Volt aki a legegyszerűbb UVERAPID ragasztót ajánlotta és volt aki kifejezetten Vilepox gyantarendszereket.
A megkötött gyanta vagy lakk rögzíti, szigeteli és védi a tekercset.
Én az utóbbit használtam.
Köszönjük a részletes leírást. Annyit kérdeznék hogy Te mivel öntötted ki a tekercselés közti hézagokat? Úgy hallottam hogy a műgyanta túl "rideg" ehhez, pattogzik, feszül, majd leszedi még a huzalon lévő lakkot is.
Kell neki egy test, +12Volt, meg egy szál drót a megszakítóról. Ha nincs megszakító, akkor az a kábel kell, ami a tirisztorról megy a gyújtótrafóra. Az esetek többségében így működnek a ford. mérők, de persze láttam már egészen speciális dolgokat is....
Nekem egy 10 ccm-es Thunder Tiger trainer-em van.

Repülőnél nem jellemző a ricinus kokszolódása a kipufogóban, sebességi hajónál már igen.
Felbátorodom és megosztom veletek a feszültségszabályozó problémám megoldását.
Nevezetesen arról van szó hogy nyáron tönkre ment az eredeti fesszabi... gondoltam, hogy egye fene kap egy másikat... a baj az volt hogy pár hónappal később az is tönkrement... Villamosmérnök révén itt szakadt el a cérna és elkezdtem utánajárni.
TANULSÁG: Nem a fesszabi tehet a dologról !
Rengeteg külföldi fórumon szidják a moci elektronikáját mondván hogy alultervezett... Nos azt kell mondjam hogy ha minden jó akkor örök élet meg egy nap a szavatossága
DE
Azért megy tönkre a fesszabi mert a generátor tekercselésének szigetelési ellenállása drasztikusan csökken! Sajnos multiméterrel ezt nem tudod megmérni soha mert a kéziműszer az ellenállás értékét pici vizsgáló feszültséggel határozza meg. Laborkörülmények között hőkamrában 90fokon előidéztem a hibajelenséget azaz letestelt az egyik tekercs!
Amikor ez előáll akkor a testen keresztűl egy rövidzár alakul ki a fesszabályzó negatív diódáin keresztűl a zárlatos tekercsen át. Így azok túlterhelődnek és szénné égnek had ne folytassam...
A megoldás természetesen nem 50ezer forint (persze aki precíz megveszi a gyári cuccokat)
Van egy alternatív megoldás (igaz kicsit macerás) ami után az eredeti motornál hatékonyabb rendszert kaphatunk.
Összes költsége 15ezer forint. A rézdrót ára 11ezer, a szabályozó a maradék.
Igen képes voltam újratekercselni a generátort mivel annak szigetelése az évek hőterhelése és öregedése miatt szar...
Íme egy videó az eredményrő http://youtu.be/p4ycvEDnhho és néhány kép http://www.facebook.com/media/...
A kapcsolást pedig itt találjátok szépen kivesézve: http://home.comcast.net/~loudg...
Ha az orosz jobban menne: http://moto-electro.ru/forum/i...
Szívesen segítek ha valaki hasonló problémától szenved.
Fesszabi feszültség szabályozó generátor
Érdekességképpen : nézzétek meg a galériámat a munkafolyamatról
Üdv
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy miben különbözik a full SRS blokk henger hengerfej kipufogó rendszer a gyárihoz képest? Vettem egy gépet és ezzel van telerakva (Honda Cr 125 2001)! Előre is köszönöm a választ!
A manuál szerint:

Valve clearance (when cold):
IN. : 0.03-0.08 mm (0.001-0.003 in)
EX.: 0.08-0.13 mm (0.003-0.005 in)
valakinek van ötlete ezt a kiscsávó hogyan kötötte rá a szimszonra!?

http://www.bikemovies.com/movi...
Sziasztok!
Én csak nemrég regisztráltam, még csak most ismerkedem az oldallal, az sem biztos,h jó helyen járok! VL 250-es Intruderem van, autószerelő-forma révén szeretném ellenőrizni a szelephézagokat. csak az a bibi, h semmi adatom vagy információn nincsen...
Ha valaki meg tudna szánni pár jótanáccsal, azzal kapcsolatban, h honnan tudnék beszerezni adatokat, esetleg komplett szerkezeti leírást a kis motoromhoz, annak nagyon örülnék!
Széles utat, kora tavaszt Mindenkinek!
Ezt mondtam én is.
Hali, bezony metilalkhol-ricinus olaj keverékkel üzemelnek a kis alkoholos motorok. Ezekben a kormozódás nem jellemző az álltalában magas fordulatszám miatt. Bár a nagyobbak amik csak olyan 8.000 körül forognak azok sem kormolódnak el. Azt még illik tudni ,hogy ezenknek a motoroknak rendkívül olajos a keveréke, azaz 1:5 ös. A kenés annyira jó ,hogy ez a keverék a max 8000 fordulatú motoról a 30.000 felett forgónak is okés. Kisebb olajmennyiséggel szeretnek melegedni, gyengülni. A teljesítményük a repülőmotoroknak úgy 5-6 cc/le. Autómotoroknak olyan 2.5cc/le. tehát azért elég másfélék mint egy nagy benzinmotor. Én nem próbáltam, de tudomásom szerint benzin 2t be ha nem forog folymatosan ilyen tizenezreket akkor baromira kormol a ricinusolaj.
Hát aszondtad a tulaj a haverod. Akkor miért nem mondod, hogy segítesz megcsinálni és ő is ottvan, szarrádugdosod szögekkel a fúvókákat, megragasztod gumikesztyűvel, használt óvszerrel a ghumimembránt, és beállítod rendessen a vezérműszíjfeszességet, esetleg kicsit megreszeled a felömlőket, hogy rendessen kiürítse magából a füstöt, mert mint tudjuk a kéttének a kipufogó a lelke..
igazad van tényleg jók a xt csak 100-ért nem kapsz jót csak szart ez meg a tulaj állítása szerint volt szak szervízbe és ott be lett állítva a karbi meg takarítva és ott működöt de haza vitte és nem indította 2múlva indítottuk és érdekes nem akart meni csak amint írtam alapjáraton ketyeg nekem kicsit gyanús neme a tulaj piszkálgatta és elbaszta ez ért kérdezősködök mert nem mindegy hogy veszek egy (jó mocit) és ki derűl hogy szar és költeni kel rá még 50 akkor inkáb 150-ért veszek egy xt amire egy darabig nem kel költeni csak tankolni és kész mert nekem nincs 200-300-ezrem hogy vegyek drága mocit érted mit akarok mondani
Nagyon szívesen.
Köszönöm a segítséged!:D
az xt-t le nem cserélnén a pegaso-ra(pedig ez a típus még egész jó)
amúgymeg ha alapjáraton facán ketyeg akkor nagy hiba nem lehet
egy karbipuceválás remélhetőleg rendbeteszi
költeni meg még egy biciklire is kell.......
Suri-t Gödöllőn ismeri valaki? Mi a véleményetek? köszi
Letapadást? Gondolom a korom lerakódásra gondolsz. Erre csak azt tudom mondani, hogy kérdezz olyanokat akik repülőmodelleznek, mert úgy tudom hogy ők metanolhoz keverik a ricinust, és ez keni a pici motorokat. Ha motort akarod kipucolni, akkor injektor tisztító, vagy etanol a benzinhez keverve. Én nyáron tiszta E85-öt tankoltam a Swift-be, és kb 2 hónap folyamatos használat után az injektorfej fémesen csillogott, annyira leoldotta róla a kormot az etanol. Emellett a kipufogóm vége is elkezdett rozsdásodni, a víz "tisztító" hatása miatt. Annyit még hozzáteszek, ha etanolra szánod magad, akkor ne tisztán csak azt használj, mert nem minden motor szereti, sőt gyakran erőtlenné válik tőle a motor. Másik az, ha esetleg ki akarod próbálni, akkor ezt hagyd meg nyárra, mert az etanol fázik a hidegben...
Hát reméljük
Én azt hallottam hogy pont az olajat segít elégetni ezáltal előzi meg a sok letapadást meg minden!
Szerintem csak gonoszkodott....
Én nemigen vinném olyan emberhez a motoromat szerelni, aki szögeket akar a fúvókákba dugdosni:)