Szia, nem törvényszerű hogy henegrfej tömítetlenség esetén összefollyon a két folyadék, vagy felhabosodjon az olaj. Attól függetlenül ,hogy itt látatlanban könnyű okoskodni, meg osztani az észt, szerintem henegrfejes a géped. A hűtőfolyadék nem feketedik? nincs a víznek benzinszaga? hidegen nem indul nehezen a jószág? vagy beindul de egy darabig kimarad valamelyik henger..
már odáig is elmentem ,hogy ismerősőmtől kértem kölcsön egy
af 27-diot hogy mi holvan rajta, ugyanis volt már sok motorom de azok még keleti -ek voltak robogokak nem ismerem igazán
a bizti az jó de ami elgondolkodtatott ,hogy a gyujtás kapcsoloba nem tudtam mérni áramot én úgy gondolom,hogy az akuból fel kellene menni a12v nak ,vagy ez mésként van?
szia. na a termosztát az jó, nyit és zár. hengerfejes szerintem biztos hogy nem lehet mert akkor elvileg összefolyna a víz + olaj és akkor habos lenne a blokkban... vízpumpára és a vízszivattyúra tudok még ebben az esetben gondolni.... olyan hőgombát lehet esetleg venni ami például már 90 foknál bekapcsoltatja a ventilátort ? mert a mostaninál 104nél kapcsol be és 100 -102nél kezdi elfelé kifelényomni a vizet. vagy a hűtőt érdemes lenne kívülről átmosatni trisóval ?lehet hogy elvan tömődve és nem tud rendesen hűteni igy ? van valami tanácsod ?
Nem hiszed el, hogy milyen szarokat lehet venni! Van olyan "nyomatékkulcs" amivel 5Nm állásban 20-as csavart lehet szakítani. Mert nem jelez!
Csak szerszámszaküzletben bizonylattal vegyél.
A drágább lesz az olcsó!
Sziasztok!
Megbízható és alapos motorszerelőt keresek CBR600Fs-emhez Budapesten. Sajnos még mindig nem találtam meg a szerelőmet (karasnában csalódtam, többször is).
Adjatok pls kontaktokat, jó lenne már nem csalódni valahol amikor kifizetem a munkát....
esetleg bilincsel duplán vagy szimplán úgy kiképezni hogy a csavar ne engedje elfordulni mármint a tengelycsavar na meg persze boldog szaloncukrot közbe
Halihó! Olyan kérdéssel fordulnék felétek, hogy olyan motorra, ahol nem lyukas teljesen a tengely, hogyan lehet felrakni a bukógombákat? Ötletem sincs, remélem ti tudtok segíteni.. neten nem találtam semmit.
U.i.:Boldog karácsonyt!:)
Talán még a hagyományosan savas Varta ami nincs se szárazon se sehogy előre töltve hanem formázni kell vásárlás után....az lehet, hogy még sokat bír...
A 13 éves akku az már komoly tiszteletet érdemel. Sajnos a mai akkuk már nem bírnak ennyit. Örüljön az ember ha egy akku kibírja a 2-3 évet, aztán kuka.....
Az még nem gáz a savasnál sem ha nem állandóan történik meg.......viszont a zselés indítóárama jóval kevesebb ezért nem túl jó és inkább a speciális használatra kellhet.....amúgy amit zselésnek árulnak azok jórésze nem is az........persze nem értek hozzá így nekem tök mindegy....
nekem volt már oylan aksim ami 13 évet bírt, egy krájzler le baronból szedtem ki,én még megkezeltem és azzal adtam el az autómat, igaz hogy az az aksi made in USA felirattal volt ellátva, azért tudnak valamit ezek az amcsik
Én meg úgy vagyok vele, hogy noname akksit nem veszek többé. Márpedig ez a "Blitz" számomra az. Az enyémbe (150 ccm) VARTA Funstart van, a kicsiben (50 ccm) meg Yuasa, az autóban meg Opel (GM) akku. Mind tekeri bőszen, pedig a GM már 7(!) éves. Ellenben volt már Qakku-m, meg ilyen szarságok, és már új korában is vissza kellett vinni cserére.....
elvileg bármilyen aksi jó lehet bele, ez inkább pénztárca függő,az a varta annyiért nem drága,persze ha nyitott abban néha néha nézni kell a sav szintet,az hogy a zselés nem jó utcaiba az sztem így nem állja meg a helyét, nagymocikba is olyan van mégis jó, a töltetlenséget azaz hogy sokáig áll töltetlenül és magától kisül azt egyik sem szereti,de sztem a zselés az ilyen szempontból jobb választás lehet , de magymociba is kb ennyibe kerül , úgy hogy én elgondolkoznék mennyit is áldozok rá, az tény hogy ha nincs használva a zselés azt jobban bírja, így hosszú távon az inkább lehet a nyerő, szép napot
Sok sikert