A légszűrő teljesen ki lett mosva és benedvesítve. A karbi ki lett pucolva tisztára. automata szívató jó mert mikor beindítom nagy nehezen akkor kicsit fullákolva felpörög pörög pörög és mikor már kezd ugye a szívató melegedni szépen visszaenged és jár szépen utána semmi gond az egész motorra. De amikor bemelegszik tegnap vettem észre akkor elkezdem húzni megy mint az állat egyszer csak megtorpan és utána is elkezd húzni rendesen. Én arra tippelek hogy keveset kap és azért indul hidegen is rosszul, még szívatással is. És melegen ugye keveset kap és azért torpan meg. Mert ugye 70 es de 50 es karbival pontosan nem tudom milyen átmérőjű. Még megnézzük a szerelővel a karbiszintet legfeljebb adunk neki még kis kaját és ha nem lesz jó akkor szerintem felrakjuk a Delortót és megcsináljuk manuális szívatósra mivel ugye az olyan... Vélemény?
Szia kundi, ha csak az a baja hogy hidegen nehezen indul azzal a karbival, akkor az karbi az jó, ott a hidegindító nem jó illetve ott körül van valmi gond persze alapból nyitva van és ahogy kapja az elektromos impulzust és úgy zár be, egy jó kis karbi tisztítás kellene, meg átnézni és vékony rézvezetéskből kelle 1-2 szállal ahol vékony a lyuk, ahol vatagabb ott többet összesodrorni és beldugni a lyukakba hátha valahol el van tömődve, meg sűrített levegővel alaposan átfújni a teljesen szétszedett karbit, benzinszintet beállítani, levegőszűrőt kimosni átolajozni, ide elég egy fél, max 1 centi vastag szivacs
Hello. Van egy Malaguti F12 őm két napja vettem. olyan az összes hibája hogy nehezen indul hidegen melegen jó. Nagyon sok rúgásra beindul és jó. Az automata szívatóját kicseréltük egy másik használtra az jó rajta de hidegen már nem indul. 70 ccm.es a motor. Mi lehet a gondja baja? tippek? én arra gondolok hogy keveset kap. Adunk neki de ha nem jó van egy 17 es Delortó karbim azt rárakni és hátha jó lesz?
Szia,
1-gyertya csere ,
2, próbáld meg levegőszűrő nélkül , elvileg anélkül is kell hogy menjen, persze akkor meg éppen az a jelenség hogy nem pörög megasabb forulaton deígy ki tdod zárnihogy az lenne a baj, levegőszűrő kimosása és beolajozása 2T olajjal utána a felesleget ki kellbelőle nyomkodni
3,benzin szint beállítása
4, , karburátorteljes szétszerelése fúvókák ellenérzése szemrevételeséssel eős fénynél, benzincsap leszerelése ellenőrzés hogy nincs -e eltőmődve tank kimosása ha nagyon sok benne a kosz , nézd meg az üres tankot egy erős lámpával azzal meglátod a benne lévő koszt,,papír szűrő bepítése a benzincsőbe, tank kimosása ha nagyon sok benne a kosz , nézd meg az üres tankot egy erős lámpával azzal meglátod mennyi a kosz a aljában főleg a benzincsapnál
5, kipufogó eltömődöttség ellenőrzése, és ha már leszerelted a hengerkijáratnál megkellene nézni mennyire van elkokszosodva, illetve ha kipufogó szelepes azt vedd ki és nézd meg kézzel hogy könnyen jár-e
6, estleg a szívócsőnél a membrán lap alá be van valami akadva, nem ártana szétszedni és megnézni milyen állapotban van lehet valami aláakadt vagy sérült
7, hengerfej tömítettség, ehhez bekell világítani a henger és hengerfej közé és megnézni nem-e ereszt valahol motor járása közben megnézni
8,még mielőtt szétszednéd, nem ártana lemérni a kompressziót
9, szívő cső állapota, megnézni nem -e szív valahol fars levegőt
10,ezek gyorsan és egyszerűen ellenőrizhető munkák,estleg motor zajokra figyelni, nekem ez valahogy karburátor gyanús
Sziasztok!
Van 1 Aprilia mx50-es mocim és most a hidegben nem akar rendesen járni: 4000 alatt lefullad. Mit tudok vele csinálni? próbáltam a légbeömlőt szűkíteni akkor alapjárat volt de nem pörgött föl rendesen, fúvókát cseréltem nagyobbra akkor ugyan ez, a karbi pucoláson meg már rég túl vagyok.... Tudna valaki segíteni?
Előre is köszi.
Szia, kicsi időm van csajk mert sok a dolgom, szedtem le neked képet rólaigaz elég homályos, a lényeg az hogy a motorblokkon vagy a hengerfejen van valószű a hátulján jobb oldaln, de ez csak feltételezés, egy ilyen dudor.illetve félgömb alakú alatt lesz két csavar szorítja le
aha így már mindjárt más, elég bátor vagy minden esetre, a lényeg hogy ne kapkodj,az hogy a víz melegszik az nem csak termosztát lehet egyéb más is,hányas évjáratú amúgy?
az a lényeg hogy az utóbbi időbe (augusztus-szeptember) ha mentem a motorral városba akkor hamar felment a víz hőmérséklete és elkezdte nyomni kifelé a túlfolyón a vizet elég szépen. ventilátor jó bekapcsol. ezért a termosztátra gyanakszok hogy az lehet a hiba ezért szeretném kivenni és megnézni csak nem volt még előtte gyorsasági motorom nem nagyon tudom mi hol van a belsejébe vagy hogy kezdjek neki
elviekben el lehet indítani, mivel a dugattyú vezérel,csak nem tudom mit teszel a power helyére vagy mivel zárod le azt a lyukat,
--------------------------------------------------------------
-------------------------
"Figyelem! Ha kiveszed a szabályzást, új gyertyára lesz szükséged, különben lyukat égetsz a dugattyúba. Bármit mond a kézikönyv, a szabályzás kivétele utáni gyertya BR10EG legyen! Ez azért van, mert a gyertya hidegebb. Szabályozott motor esetén BR8EG-es gyertyát használj", na ez nem tőlem származik, de ha ez így igaz akkor elgondolkodtató, nem tudom megéri -e neked a reckir hogy baja lesz,
vedd le a tankot, alatta van a légszűrőház,az lehet hogy előtte még az ülést is le kell venned hogy a tankot le tud szerelni,vagy a blokkban van a termosztát vagy külön van egy termosztát ház, ha már lent van a levegöszűárőház, valószínű megfogod látni minden estre egy vastag hűtőcső csatlakozik hozzá,majd átmegyek a másik gépemre azt ha tudok szedek róla le fotót
Szeretném megkérdezni,hogy be lehet e indítani a motort power szelep nélkül.Mert összeraktam és szeretném tudni hogy beindul e?az a baj hogy még nem találtam powert a gépemhez, sehol nem lehet kapni hihetetlen.95-ös yz 250
SZia ! Köszi a segítséget de valószínű hogy meg lesz a hiba oka . úgynéz ki hogy a kuplung csapágy a ludas mert nagyon kivan szegényke . talán még a lamellákat sem árt kicserélni . Mégegyszer köszi .
1.http://webmotors.hu/spd/210000...(ezt tartom nyerőnek)
2.http://www.prpkft.hu/motor-akk...(ezt kevésbé)
Várom ötleteiteket.
Előőőőre is köszi ;)
1-gyertya csere ,
2, próbáld meg levegőszűrő nélkül , elvileg anélkül is kell hogy menjen, persze akkor meg éppen az a jelenség hogy nem pörög megasabb forulaton deígy ki tdod zárnihogy az lenne a baj, levegőszűrő kimosása és beolajozása 2T olajjal utána a felesleget ki kellbelőle nyomkodni
3,benzin szint beállítása
4, , karburátorteljes szétszerelése fúvókák ellenérzése szemrevételeséssel eős fénynél, benzincsap leszerelése ellenőrzés hogy nincs -e eltőmődve tank kimosása ha nagyon sok benne a kosz , nézd meg az üres tankot egy erős lámpával azzal meglátod a benne lévő koszt,,papír szűrő bepítése a benzincsőbe, tank kimosása ha nagyon sok benne a kosz , nézd meg az üres tankot egy erős lámpával azzal meglátod mennyi a kosz a aljában főleg a benzincsapnál
5, kipufogó eltömődöttség ellenőrzése, és ha már leszerelted a hengerkijáratnál megkellene nézni mennyire van elkokszosodva, illetve ha kipufogó szelepes azt vedd ki és nézd meg kézzel hogy könnyen jár-e
6, estleg a szívócsőnél a membrán lap alá be van valami akadva, nem ártana szétszedni és megnézni milyen állapotban van lehet valami aláakadt vagy sérült
7, hengerfej tömítettség, ehhez bekell világítani a henger és hengerfej közé és megnézni nem-e ereszt valahol motor járása közben megnézni
8,még mielőtt szétszednéd, nem ártana lemérni a kompressziót
9, szívő cső állapota, megnézni nem -e szív valahol fars levegőt
10,ezek gyorsan és egyszerűen ellenőrizhető munkák,estleg motor zajokra figyelni, nekem ez valahogy karburátor gyanús
Van 1 Aprilia mx50-es mocim és most a hidegben nem akar rendesen járni: 4000 alatt lefullad. Mit tudok vele csinálni? próbáltam a légbeömlőt szűkíteni akkor alapjárat volt de nem pörgött föl rendesen, fúvókát cseréltem nagyobbra akkor ugyan ez, a karbi pucoláson meg már rég túl vagyok.... Tudna valaki segíteni?
Előre is köszi.
elviekben el lehet indítani, mivel a dugattyú vezérel,csak nem tudom mit teszel a power helyére vagy mivel zárod le azt a lyukat,
--------------------------------------------------------------
-------------------------
"Figyelem! Ha kiveszed a szabályzást, új gyertyára lesz szükséged, különben lyukat égetsz a dugattyúba. Bármit mond a kézikönyv, a szabályzás kivétele utáni gyertya BR10EG legyen! Ez azért van, mert a gyertya hidegebb. Szabályozott motor esetén BR8EG-es gyertyát használj", na ez nem tőlem származik, de ha ez így igaz akkor elgondolkodtató, nem tudom megéri -e neked a reckir hogy baja lesz,
vedd le a tankot, alatta van a légszűrőház,az lehet hogy előtte még az ülést is le kell venned hogy a tankot le tud szerelni,vagy a blokkban van a termosztát vagy külön van egy termosztát ház, ha már lent van a levegöszűárőház, valószínű megfogod látni minden estre egy vastag hűtőcső csatlakozik hozzá,majd átmegyek a másik gépemre azt ha tudok szedek róla le fotót
Szeretném megkérdezni,hogy be lehet e indítani a motort power szelep nélkül.Mert összeraktam és szeretném tudni hogy beindul e?az a baj hogy még nem találtam powert a gépemhez, sehol nem lehet kapni hihetetlen.95-ös yz 250