Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget!
üdv mindenkinek:honda dio elektromossággal kapcsolatban lenne kérdésem.Akumlátor a helyén .van gyujtáskapcsolo bekapcsolva féket behuzom és nem világit a féklámpa igy aztán az inditómotor sem pörög vajon miért nem indit? Amiket megnéztem
féklámpa kapcsolo jo
indito relé jo
cdi jo
inditómotor kapcsolo is jo
nagyon sok vezetéknek meg mértem az ellenállását de nem volt szakadás.Ha viszont az akku + sarkáról adok áramot az inditó motornak az pörög ugyhogy tanácstalan vagyok ! ha valaki tudna segiteni szivesen venném előre is köszi Sanyi!
Így már érthető. Gratula a dobogóhoz.
Nem húzta le a lehúzó,a csapágy belső gyűrűje szabályosan felheggesztődött a csapra.Továbbá mivel versenyen voltunk nem állt rendelkezésünkre egy komplett szakszervíz.
7 éve Pannoniaringen volt,verseny előtti edzésen megállt a csapágy.Se műhely se szerszám semmi.De a versenyre kész lett,és dobogón végeztem.
Véleménye mindenkinek van, tapasztalata más kevésbé. Bár másodállásban én is motorokat javítok, így nem viszem szerelőhöz.
Rendben, írok neki és elkérem tőle....
Tipikus hozzáállás ,mondjuk meg is értem ebben a mai világban kevés a jó.
De milyen érdekes, előbb jön a vélemény, minthogy megtapasztalná az ember azt ami tényleg jó!
.....ja igen, a megszakító hézaga 0,4 miliméter
ha ez így nem jön ösze akkor az alaplapon kell tekerni , ha a felső holtpontól vissza tekersz kb, 1, 8 at a lendkerékkel és még mindig nyitva van akkor az óra mutató járásával ellenkezőleg addi g tekered az alalpaot amíg be nem zár a megszakító, akkor éppen jó lesz a gyújtásod,gyertya pipát vedd le, a trafó kábelen nézd meg a szikrát, és ne a kezeddel mert jól meg fog vágni, én már csak akkor nézem kézzel ha a blokkon egyáltalán nincs szikra,a megszakító emelőrészét is meg kell nézni hogyan fekszik fel a főtengely végére, nem árt szemmel követni és egy 360,os fordulatot csinálni és közben mindvégig figyelni szép lassan ráérősen
ügyes emberek, lecsó bá kölcsön adja a kisflexét neked
Szia

vedd ki a gyertyát fogd meg a lendkereket, a másik kezedbe egy csavarhúzót vagy valamit ami belefér a gyetgya helyére ,tedd a dugót a felső holt pontba, ott már nyitva kell hogy legyen a megszakító, most lassan kezd el az óra mutató járásával ellenkezően tekerni a lendkereket ,és figyelj a csarhúzon egy jelet amit a hengenél egybenézel, felső holt pont előtt 1,8 miliméterrel van a gyújtás, tehát ott kell hogy zárva legyen
Múltkor járt nálam egy piaggio valami, de mikor megláttam hogy a főtengely végére ráhegesztették a lendkereket..... Kicsit leültem. Szóltam a gazdinak hogy ezt legyen szíves vigye a fenébe..... Híres vagyok arról hogy a lehetetlen dolgokat is megjavítom, de ez már kiverte a biztosítékot.
Szia

milyen állapotban van a főtengely végén a kis fogaskerék -és a kuplung kosáron lévő-é?nézd meg az állapotukat, illetve mozgasd meg a csapágyakat talán ez de nem biztos, kb 1200 éve volt simsonom, de nekem is voltak kupplung gondjaim, én amire emlékszem az az hogy a középcsavar volt lelazulva és az asszem még a blokk oldal levétele után sem látszik, ott van egy kerek lemez ha jól tudom az alatt néz meg hogy rendesen fog e az a csavar ha jól tom 17 es a kulcsnyílása, nekem volt hogy lelazult illetve a biztosító lemez nem fogta rendesen az csinált ilyet, ha ez sem jó lenne 1 két fotó ha van rá mód
hát így jön le annál aki egyáltalán nem ért hozzá, az a baj hogy sok az elméleti szakember, csak sajna a nagy tudományát már nem tudja a gyarkorlaba átületni, ilyen kőkorszaki mutatványokkal csak tönkre tenni lehet a még jó alkatrészt és nem megjavítani
Sziasztok! Ha valaki tud segítsen nekem!51-es Simson ügyben. Menet közben a kuplungból hatalmas zaj, és megszűnik a hajtás, majd egy kattanás és visszatér minden. Nincs fellazulva a kuplung kosár és a kinyomórudazatok is épek. Tanácstalan vagyok.
Megköszönném a segítséget!
Szegény csapágy. De főleg szegény főtengely. Nem létezik hogy másképp nem jött le.....
nem kicsit vágott bele az ember a főtengely sonkába grat, hozzátok se vinnék , max egy rozzant talicskát
hú , ez nagyon komoly, ez a hozzá nem értés netovábbja, nagyon amatőr meló, figyu van munkátok?
Ha folyamatosan zarva marad, akkor a hutovized fel fog forrni, mert nem engedi a tul meleget ki a radiatorba.

Ha az ellenkezoje a problema es folyamatosan nyitva van, akkor pedig hideg idoben nem fog a viz uzemi homersekletre felmelegedni.

Ellenorizni ugy tudod, hogy kiszeded a termosztatot, bedobod egy tal vizbe es a tuzhelyen elkezded forralni a vizet. Amikor mar kozel van a forrashoz a viz, akkor latnod kellene a termosztaton, hogy kinyit.
Ha nem nyit ki, akkor felforrhat a hűtővíz.
sziasztok. honnan tudom hogy rossz a termosztát ? mik lehetnek az előjelei ?
Ha a kondenzátor jó, akkor gyújtótekercs hiba, esetleg a gyújtókábel húz át a blokkhoz. Vedd le az oldalát, és húzd el a gyújtókábelt a blokktól. Így nézd meg a szikra erősségét. De persze lehet szakadt a gyertyapipa zavarszűrője is, nézd meg azt hogy leveszed a pipát, és a kábel végét a blokkhoz tartod, kb 8-10 mm-re. Erős kék szikrát kell tapasztalnod. Ha minden jó, és mégsem jó, akkor cserélj gyertyát.
A jó véleményt könnyű kiragadni a sok rossz közül, ez tudvalevő. Esetleg ő magának írt egy dicséretet más néven. Ez persze részemről csak negatív hozzáállás, mert nem ismerem az illetőt. Csakhát az interneten ugye mindent el lehet adni, csak jó szöveg kell hozzá...
Zárlatos az önindító tekercselése.