Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Igen.
Jol gondolod,de ha a motor nagyon porog ,akkor a gorrgoid konnyuek,ha pedig a motorfordulat neheyen emelkedik,lefojtja a motort a terheles akkor nehezek a gorgok.
,ugyanannal a hatso rugonal.
Aha, azt tudom eddig :) . Az lenne a kérdés, hogy amikor abba az állásba fordítod akkor mivel köti össze? A vázon testeli le?
szerintem is ez lesz!annyi kérdésem még lenne hogy ha előre nehezebb görgőket rakok a variátorba akkor elvileg hátra erősebb rugót kellene ugye?meg fordítva is:ha könnyebbet gyengébb kell hátra!mert ha előre nehezebbet rakok gyorsabban elváltogat,tehát nagyobb lesz az erő de lassabb a gyorsulás!
Melyik fajta Komár? Nekem a régi van, abból összesen 2 vezeték jön ki, az egyik a világító, ezt simán rákötöttem az izzókra, a másik pedig a gyújtást öli meg, azt csak rákötöttem a gyújtáskapcsolóra. Ha középre fordítom a gyújtáskapcsolót, akkor letesteli azt a szálat és megáll.
Léghűtéses :)
Hello Mindenkinek!

Van egy Komár mopedem, amit úgy vettem, hogy jól össze volt kókányolva az elektromos rendszer. Azt szeretném kérdezni, hogy a gyújtótekercsből kivezetett vezetéket hová kell kötni, hogy leálljon a motor( egy billenőkapcsoló van rátéve)?

Előre is köszi!

Üdv.
A szivató nem tökéletes,de melegen indulni kéne rúgásra is meg önindítóval is.(az önindító gyorsan teker)
ha lassan teker az önindító sose gyullad be ... kábeleket átnézni önindítót megtakarítani a kollektornál
Karburátor beállítás.
Hidegen gyújtás ráadása nélkül rúgj rá párat és utána indítózz.
Szívató működik?
Sziasztok.
Van egy Piaggio liberty 50-es robogóm rúgásra melegen rögtön indul de önindítóval nem igen lehet elindítani.Hidegen nagyon nehezen indul.Mi lehet a gond?
Nem lesz nagy különbség. Max a gyertya árában....
Sztem hagyd a 70 es hengert,először a mostanit állitsd be!A 70 es hengerrel a végsebességedet nem fogod növelni,és sok járulékos dolog van,esetleg porlasztó,kipufogó,variátorcsere.Nem biztos hogy megérné a dolog.
Aha értem, és köszi a segitséget.
ja versenykörülmények közt van minimális különbség nagy fordulatszámokon túl nagy csodát ne várj tőle viszont úgyanúgy beköpi a motor mint a normál gyertyát és úgyanúgy lökheted a kukába
gondolkozz mondjuk vízhűtés 5 fok a szonda a hengeren dúsítás megvan a motor üzemmeleg szivató lezár hopp kinyílik a termosztát a henger kihűl szivató kinyílik motor lefullad ... igen a szivató hőpatronos és van pár gép aminek van szonda a karbiban ..
Köszi a segitséget.
És még egy olyan kérdés hogyha teszek a mociba iridium gyertyát az használni fog neki? mert én utána néztem a neten, és elég jókat irnak erről az iridium gyertyáról.
0.6-0.7 mm-el működnie kell.
Olyan 3 és fél centinek? A pücsümnek mekkorának kell lennie ha akciózni akarok vele? Kérdeztek olyanokat
Üdv, mindenkinek.

Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy kinai 4T 125-ös mocim, és nemtudom hogy ennél a motrtipusnál milyen nagynak kel lenni a gyertyahézagnak. Ezért szeretném a hozzáértőktől megkérdezni, hogy milyen nagyságút ajánlanak 125-ös 4T motoroknál?
Ha szonda lenne akkor szerintem nem a karbira tették volna, inkább a hengerre... A szivató meg egy sima hőpatronos megoldás....
pontosan nem tuom medig jo kérdez meg motorszerelőt!
70-es hengerhez nem kel kimarni bele megy csak cserélj főtengelyt is
mert a gyári nem fogja birni
meddig jó?és ha veszek 70 es hengert azt fel lehet rakni vagy marni kell a blokkot?