Sziasztok van egy S51-es simsonom el ment a gyújtásom és nem tudom, csináljam meg a gyertya pipába belenyúltam s úgy rúgtam rá és épphogy lehet valamit is érezni hogy rázna. A blokból jön fel a gyújtás kábel a gyertyához nincs trafó és nem tudom mit csináljak vele a kondit kicseréltem már de akkor is ugyan olyan minden.
Szerintetek mit nézzek rajta ja és a kalapácsnak hogy kell és mikor kell zárnia?
aki tudja mit, hol és hogyan kell nézni az akár a talajon lévő motornál is meg tudja mondani, h rossz vagy sem. de ha felemeled az elejét, te is meg tudod nézni, h mennyire lóg az eleje.
állítható, de hogyha már be van verődve csapágy(ami ha sokáig így üzemelt könnyen előfordul), akkor abban a helyzetben ahol nem lötyögne, ott már valószínű hogy akadna kormányzásnál. és a beállításánál is oda kell figyelni, mert sem a kicsit szorosabb, sem a kicsit lazább meghúzás nem jó. általában még nyomaték érték is meg van adva hozzá.
hogy mennyi bele a csapágy? attól is függ h hol veszed, és milyen minőségűt, és hogy mennyire általános a mérete(kapsz-e egyáltalán üzletben). jobb esetben szerintem 4-5 ezer körül megvan, de ez csak tipp.
Még valami. Mivel a moci ilyen hidegben nem indult, begurultam lejtőn, aztán mikor ráengedtem hirtelen a kuplungot, elkezdett az eleje "zakatolni" mintha valami ugrálna elől, kicsit le-föl. Tuti kormánycsapágy? Ha ennyire, akkor azt utána lehet húzni, vagy cserélni kell? Ha csere, mennyibe kerül kb egy ZXR400-nál?
Vidd el autó villanyszerelőhöz, mert lehet, hogy zárlatos a forgórész. De azért van hogy kiderítse, mert ezt távolból nem lehet megmondani.
Rossz kontakt miatt is melegedhet a vezeték, illetve rossz lehet az önindító.
Helló az aksinak szerintem nincs baja mert a kawámat egyből betekeri ráadásul egy féléves zselés Gondoltam már a relére is de hogy kettőből egy se legyen jó nem tudom.
Köszönöm a gyors válaszokat. Akkor tehát kb. 1, max 2 órával kell számolnom. Tehát 5-6000 Ft körüli árra jön ki.
Saját magam nem szeretném csinálni, mivel a lánc nem játék, én pedig még soha nem csináltam ilyet, nincs nittelőm, nem tudom mennyire kell meghúzni, és nem szeretném ha 200 km/h felett hátba vágna :D
Egy kérdésem lenne:
Tudtok mondani egy reális árat, hogy kb. mennyit lehet kérni egy komplett lánccseréért ?
Maga a lánc és a lánckerekek megvannak.
Szeretném szakemberrel megcsináltatni, de nem szeretném, ha túl sokat nyúlna le tőlem :D
Ha jol ertem a sajat aksijaval nem megy csak a inditórelé kerreg, de külsö aksirol (pl auto) meg teker rendesen.
Ilyenkor jellemzöen az aksi halott, lehet cellazarlatos, ezert kerreg a behuzorele is...Ra kene merni az aksira mekkora fesz van benne terheles alatt...Ha nevleges ala esik a feszültseg nagyon akkor ott a gond...
Vezetékek és csatlakozások tiszták?
Esetleg végig lehetne nézni az önindítóhoz menő kábeleket, nincs e valamelyiknek a szigetelése tönkremenve vagy elszakadva!
Nekem kb ennyi ötletem van!
Helló kérnék egy kis segítséget aki vágja a motorelektronikát.
Vettem anyámnak egy 1979es honda paxot felujitotam motorikusan megvolt a próbakör is. De éjszakára kint hagytam és másnap már az öninditó nem hajtott két hete kinlodom már vele mos már meg untam. Öninditótt meg szénkeféztem új öninditokapcsolot is kapót. De akkor is csak nyöszörög és egyett ketöt Fordú. De aksirol ha hajtatom akor megy mint a bolond. Ja és a relé kattog csak ilyenkor.
Én csak próbalámpával keresgettem a feszt...De maga ez a kis előmelegítő(szerintem az) kap egy testet meg pozitívat. A pozitív szál egy kis gyufásdoboz méretű elektronikába vezet, ami szerintem kivezérli a pozitívat a gyertya felé. Az elektronikába fut egy tápvezeték ami adja fixen a pozitívat és szerintem ezt a feszt vezérli ki a gyertya felé...
Szerintetek mit nézzek rajta ja és a kalapácsnak hogy kell és mikor kell zárnia?