igen erre gondoltam én is!A gyári ékszíj elméletileg 18 széles ez már elkopott 16 ra,és a rossebnek nem találok ilyet sehol!azt hogy henger mennyire kopott hogy tudom megnézni?
sziasztok
most tettem fel egy malossi variot aprilia rally motora
30, és 40 közt van egy kis megtorpanása a motornak 16,5*747-es a szij 3pofás 107-es kuplung van rajta gyári kontraszt és gyári kis rugokal. Mit cseréljek még bennE?
malossi vario motorjat főtengelyt nem nyirja ki egy idő után?
Ha más minden passzol,akkor az ékszíjad rövid,vigyázz hogy probálgatásnál nehogy elszakadjon,mert begyürődhet és esetleg más károkat is okozhat.Nézd meg levett hajtóműházfedélnél a működést.
Sziasztok srácok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. Van egy 2008-as CPI oliver citym. A karbiban van egy levegő előmelegítő gyertya( vagyis szerintem az).A hiba az hogy ehhez a gyertyához nem jön áram. Visszavezetve a pozitív szálat a műszerfalhoz érkeztem. A szál egy kis fekete téglalap alakú elektronikába vezet. Összesen 4 szál fut ebbe az elektronikába:
-egyik szálon megkapja fixen a pozitívat az akksiról
-egyik megy a gyertyára megy
-egyiket ha letestelem megáll a motor
-az utolsó nem tudom mi lehet nem foglalkoztam vele
100 szónak is egy a vége, nem jövök rá h mi lehet az az elektronika...Szerintem annak kellene kivezérelni a feszt a gyertyára, de nem vezérel semmit...
Ha valakinek lenne kapcsolási rajza, vagy ötlete, esetleg tapasztalata hogy mi lehet az az elektronika az ossza meg velem legyen oly kedves Köszi mindenkinek előre is!
hello. ellenőrid a szivatót. mérd meg hogy mekkora a mérete hidegen. ha inditottad kb 20-25 perc kell hogy "lehüljön" . Aztán dugd rá direktbe egy akkura és várj 5-10 percet. Össze kell hogy menjen látványosan. de mérd meg utána is. adatot nemtudok mondani.
sziasztok!Ma raktam fel új szíjat a robogómra,és a következő lett a tünet:8,5 ös görgővel az elején van erő bőven aztán egyszercsak puff elmegy és nem is gorsul,6,5 ös görgővel meg az elején van erő aztán csak pörög!a szíj száma szerint még 5 mm el hosszabb mint a gyári viszont egymás mellett rövidebb és a hétsó tárcsán már alapban a felénél van!onnan indul befelé!lehet hogy gyorsan eléri ez miatt hátul a tárcsa végét és gyorsan leforog?Köszi a segítséget!
Melegen is csinálja néha de nem mindig valamikor egyre berugom melegen,a gyercsacserét holnap megejtem amúgy hogyanm tudom meg hogy mikor kell dugót cserélni?
Vettem egy 2001-es yamaha yz 250-et és az istenér nem tudom egyre berugni,szerintem ennek nem igy kellene müködni mert 10szer meg kell rugnom hogy beinduljon végre.És az lenne a kérdésem hogy ez normális vagy van valami baja.előre is köszi
néha pöffen megindul tudod mintha most és annyi faszán bemorog és addig is tart ma már nem volt lelki erőm ez az 5dik napom vele de kaptam egy biztatást haverom 3 hónapot cseszlette a vasat ugyan í gy
jolvan valahogy leméretem a kompresziót de az jelent valamit hogy ketten alig birtuk tolni egy rajta kettő meg tolta és nem 20 kg vagyunk akkor csak van kompreszió tudom ez faszságnak hangzik de tényleg nem akartam szerelőhöz vinni nem akartam költeni elakarom adni kis pénzért mert ez nekem csak ugy jött ez a vas de igy nem kell a kutyának sem mig nem zenél
Szia
Köszi a válasz!
Most úgy próbáltam meg hogy szét tekertem a szívatót majdnem teljesen úgy raktam ősze,és így indul,csak íjenkor meg ömlik bele a benzin!
mérd meg h a felfekvő felület és a dugattyú alja(ahol zár) közt mekkora a távolság, majd hasonlítsd össze ugyanezeket a méreteket a karbin. az autómata szívató ugyanis alaphelyzetben nyitva van, indítás után kap feszültséget és akkor jön ki a dugattyú, zárva a dúsítónyílást. lehet h nahyon kint van a dugattyú és már alapból zár. de mondjuk azt akkor is látod, amikor beleteszed a helyére, hogy ha csak simán elengeded felfekszik-e a ház, vagy úgy kell lehúzatni a csavarokkal.
Üdv
Kérdésem lenne!
Gilera Runner 180 2T-van
Új Automata szívatót cseréltem és nem indul be a gép,Ha leszedem a szívatót akkor pöcre indul!
Valaki tud valami okosat?
Lehet hogy az.. Akkor kezdte el, mikor rendszeresen mentem egy nagyon kátyús, fekvőrendőrös helyen és mivel nagyon siettem a melóba, mielőtt jött volna egy kátyú stb, hogy kihúzza a telót és megmaradjona lendület (ne ütődjön fel) mindíg elsőfék- hátsófék, -hátsófék -gáz (vagy valami ilyesmi kombót csináltam, közben majd kettészakadt a motor, lehet f*szság volt sportmotornál.
Ay ekszij moygasat max fordulatig kell vizsgalni mert alacsony fordulaton lehet hogz meg nem valt.Ha akkor sem megy fel elol akkor vagy hosszu es kopott vagy a vario belso tarcsaja nem mozog valami oknal fogva.Ezt kellene kiszurni,hogy melyik.
most tettem fel egy malossi variot aprilia rally motora
30, és 40 közt van egy kis megtorpanása a motornak 16,5*747-es a szij 3pofás 107-es kuplung van rajta gyári kontraszt és gyári kis rugokal. Mit cseréljek még bennE?
malossi vario motorjat főtengelyt nem nyirja ki egy idő után?
-egyik szálon megkapja fixen a pozitívat az akksiról
-egyik megy a gyertyára megy
-egyiket ha letestelem megáll a motor
-az utolsó nem tudom mi lehet nem foglalkoztam vele
100 szónak is egy a vége, nem jövök rá h mi lehet az az elektronika...Szerintem annak kellene kivezérelni a feszt a gyertyára, de nem vezérel semmit...
Ha valakinek lenne kapcsolási rajza, vagy ötlete, esetleg tapasztalata hogy mi lehet az az elektronika az ossza meg velem legyen oly kedves Köszi mindenkinek előre is!
Melegen is csinálja néha de nem mindig valamikor egyre berugom melegen,a gyercsacserét holnap megejtem amúgy hogyanm tudom meg hogy mikor kell dugót cserélni?
Vettem egy 2001-es yamaha yz 250-et és az istenér nem tudom egyre berugni,szerintem ennek nem igy kellene müködni mert 10szer meg kell rugnom hogy beinduljon végre.És az lenne a kérdésem hogy ez normális vagy van valami baja.előre is köszi
Köszi a válasz!
Most úgy próbáltam meg hogy szét tekertem a szívatót majdnem teljesen úgy raktam ősze,és így indul,csak íjenkor meg ömlik bele a benzin!
Kérdésem lenne!
Gilera Runner 180 2T-van
Új Automata szívatót cseréltem és nem indul be a gép,Ha leszedem a szívatót akkor pöcre indul!
Valaki tud valami okosat?