Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbáltam már ezt!A szíj elől nem nagyon mozog,hátul tolja szét kicsit a hátsó variátort de azt sem tulzottan!
Vedd le a variátorfedelet és ugy inditsd el a motort ha tudod,és nézd meg,hogy gázadásnál a szij mit csinál?Nem lehet hogy meg van szorulva a röpsulyok tárcsája?
már komolyan nem tudom mit csináljak vele!Az a baj hogy még az sem látszik hoy kezdené elöl felkapni a szíjat!mintha nem történne semmi!
egyébként mit mondasz arra hogy akármit csinálok a variátorral akárhogy sujozom nem megy a gép!Ha 8,5 ös sújt rakok bele akor kicsit megyedek de max 40,ha könnyebet pl 6,5 akkor csak forog és semmi erő!Csak pörög mint az állat!Talán szíj baja lehet,vagy mi?
Nem. Csak gyorsan rákerestem a neten.
Csak nem neked is ilyened van?
A lezárt szívatócsatornának nem szabad áteresztenie. A tömítés benne van a rézdugó aljában?
Hello. Tudna valaki mondani egy olyan oldalt ahol utánanézhetnék a honda dio af35-ös nek a főtengely méretére? vagy ha valaki tudja séróból az is megfelel. köszönöm
Ez a folyamat folyamotos ha hideg ha meleg! mindegy!
Ezt a feltételezést abból vettem hogy szétszedteem megint és a szivatót is és a sziv ató dugóját egy csavarhuzóval lenyomtam és a fuvóka felől belefuttam és elég rendesen szelelt! ilyen állapotban is kell szuszognija vagy sem! te mit mondasz? szerinted?
Azt írtad hogy a szívató "enged át". Ez indításnál nem okoz gondot, mert ha ráhúzod a szívatót, akkor eleve nyitja a szívató csatornát, magyarul "átenged". Az hogy "átenged", azaz nem zár el, az max akkor okoz gondot, ha a motor már meleg. Szerintem nem ez lesz a gond....
Nem manuális kézi!
Automata szívatós?
sziasztok!Nincs valakinek pgo pmx robogólya,50ccm es?Vagy valaki nem tudja mekkora szíj kell rá,mert ami rajta van tuti nem rá valóés méret hiányában nem tudok újat venni!köszi válaszotokat!
Nem sajnos! phbn12 dellorto! 75%-ban ugy néz ki hogy a szivató enged át . azzal mit tudok kezdeni?
Sziasztok! Megint én.. Azt szeretném kérdezni, hogy egy viszonylag kicsi (3 deciliter) űrtartalmú olajhűtő esetén ugye nem kell plusz olajpumpát bekötni? Remélem nem..
mint már írtam, egy jól beállított hibátlanul működő karbi egymagában semmi sem ér! tessék tovább vizsgálni a beteget.
még ha van is szikra, az sem biztos hogy jó időben. és a kompressziót is ellenőrizni! én azzal is kezdeném, mert amíg az nem megfelelő, az összes többi munka csak időpazarlás, és bosszúságot okoz.
az a hőgombától függ, de a 111 fok sok. olyan 90 fok környékére vannak állítva, de ahány gomba annyiféle érték van.
Nem tudom melyik fajta karbi van rajta, de nem lehet a benzinszinten állítani?
De azért arra is vigyázz, ha túl dús a keverék, akkor sem indul.
Én azt hagynám utoljára, mert az nem kis meló. Előtte lehetne mérni kompressziót is, mert az árulkodik a henger és a szelepek állapotáról. Előfordulhat hogy csak el volt hanyagolva, és a szelephézagok (hiánya) miatt nincs a hengerben nyomás. Bár erősen kétlem hogy ez esetben egyik henger sem pöffen egyet sem. Ezért gondoltam az üzemanyag problémára, mert az minden hengerre kihat.
vezérléshez megkell bontanom áhhhhhhhhhhhhh
szia igen a karbiba van anyag szét is volt szedve faszák a membránok is meg mondom a benzingőzt ugy fujja mint az állat de baszik az arra
most vettem bele egy gyári tűszelepet de még mindig csepen most már tanácstalan vagyok mert már mindent ki cseréltem a karbibaaz egész belét!