Üdv! Meg tudná valaki mondani hogy hány fokon kell bekapcsolni a hűtő ventilátornak? ZX6R- 2008 Ma elővettem a gépet,gondoltam megmozgatom! 111fokon még nem kapcsolt be!
a hűtőt mindig a legforróbb pont után célszerű beépíteni, hogy a hűtőközeg által elvont hőmennyiséget minél előbb átadjuk a környezetnek, hogy a felmelegedett hűtőközeg a lehető legrövidebb ideig legyen csak a rendszerben. így nem melegíti tovább az alkatrészeket.
Sziasztok. ETZ-251 hez kellene nekem erősített motortartó a 250-esé is ugyanaz ha valaki tudja hol lehet ilyet venni létszi írja meg nekem meg 251-es kockás index kéne komplett új mert én a neten nem találtam egyiket sem előre is köszi.
Azt írtad hogy szikra van. Akkor üzemanyagellátás vagy vezérlés gond lehet. Első körben azt nézném meg, hogy a karbiban van-e benzin, az előírt szintig. Esetleg a szívócsonkba nyomhatnál egy kis benzint, ha pöffen párat, akkor itt a gond.
Én nem szoktam fúvókát dörzsárazni, mert ott azért elég aprók a méretek, és nagyon el lehet ba....i. Ehelyett érdemes venni egy fúvókakészletet és cserélgetni ha kell. A tű is okozhat gondot, ha pl. nem abba a karbiba való került bele.
Nemrég írtam ide, hogy valami a motoron elől zörög, ütődik, ha buckára, kátyúba megyek.(hát igen,Bp.-en elég gyakran)
Szóval rájöttem, hogy nem a légszűrőház szabadult el, hanem valószínű a teló az. Teléjesen normálisan funkcionál, nem szimmeringes, jól megy, de mikor buckára megyek, olyan érzés meg hang mintha belöknének a telóba egy billiárdgolyót.[Különben rendesen csillapít , meg minden. O27] Mi lehet?
Sziasztok! Az következő lenne a kérdésem. Van egy Puch HW 350-es motorom. Rotax 348-as blokk van benne. Szeretnék bekötni az olajzó rendszerbe egy olajhűtőt, ugyanis nagyon fűti magát a kicsike. Azt szeretném megtudakolni tőletek, hogy melyik ágba kell kötni a hűtőt? A tartályba visszatérő csőre, ami nyomás alatt van, vagy a tartályból visszafolyó csőre, ami nincs nyomás alatt, csak a gravitáció segít neki.
Hát akkor hajrá! Cseréld ki egy újra! (Nem másikra! ÚJRA!) Ha nem lesz jó, akkor lehet keresni tovább a hibát! A gyertya nemcsak, hogy spicli, de igazi szarkavaró is! Főleg, ha öreg és lerakódásos!
három dolog kell, hogy induljon egy motor. megfelelő kompresszió, megfelelő benzin-levegő keverék, és jól időzített kellő nagyságú szikra a keverék berobbantásához. ezeket kellene leellenőrizni.
kétféle módon kerülhet oda víz.
1. a motor saját hűtőrendszeréből
2. a külső környezetből(mosáskor v esőben)
az első kicsit furi, hisz nincs közös térelválasztásuk, de nem kizárt. hamar rá lehet jönni, mert akkor a motor hűtőrendszerében csökkennie kell a hűtővíz mennyiségének, és nyomnak is kell lennie ahol kiszivárog. fagyállónak meg még íze is van.
a második lehetőséget meg végig kell gondolni, hogy mikor volt mosva, vagy kint hagyva az esőn, és mikor jött a tünet.
azt meg h mitől nem indul....nos sok minden lehet.
szívesen.
hozzátenném, hogy én ezt nem nevezném piti hibának, pláne nem azért mert a legtöbben nem is gondolnak erre. az h nem is jut eszükbe talán azért lehet, mert nincsenek tisztában az üzemanyag ellátó rendszer teljes felépítésével, és annak ideális körülmények közti működésével.
jó motorozást!
A vákumcsövön keresztül nem jön benzin a tűszelep zár és még is ugyan az a jelenség! Szerinted az bele szólhat a dologba hogy a szivató fuvóka meg lett dörzsázozva egy kicsit meg a siber egy uj tüt kapott?
sziasztok minap üzleteltem egy yamaha fzr 250 csak egy a bökkenő nem akar muzsikálni benzin van kivül minden gyertya szikrázik karbi tiszta 3 napja köszörültetem a indítómotort meg köszönnék valami okosságot
Van egy motorom a Aprilia Etx 125 enduro és vízhűtésű és váltónál mi van olaj vizes az mért lehet hogyan került oda a víz meg a motor nehezen is indul tipp. Mi lehet a baja?
Szóval rájöttem, hogy nem a légszűrőház szabadult el, hanem valószínű a teló az. Teléjesen normálisan funkcionál, nem szimmeringes, jól megy, de mikor buckára megyek, olyan érzés meg hang mintha belöknének a telóba egy billiárdgolyót.[Különben rendesen csillapít , meg minden. O27] Mi lehet?
1. a motor saját hűtőrendszeréből
2. a külső környezetből(mosáskor v esőben)
az első kicsit furi, hisz nincs közös térelválasztásuk, de nem kizárt. hamar rá lehet jönni, mert akkor a motor hűtőrendszerében csökkennie kell a hűtővíz mennyiségének, és nyomnak is kell lennie ahol kiszivárog. fagyállónak meg még íze is van.
a második lehetőséget meg végig kell gondolni, hogy mikor volt mosva, vagy kint hagyva az esőn, és mikor jött a tünet.
azt meg h mitől nem indul....nos sok minden lehet.
hozzátenném, hogy én ezt nem nevezném piti hibának, pláne nem azért mert a legtöbben nem is gondolnak erre. az h nem is jut eszükbe talán azért lehet, mert nincsenek tisztában az üzemanyag ellátó rendszer teljes felépítésével, és annak ideális körülmények közti működésével.
jó motorozást!