Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

folyik rendesen a benzin de majd kitakarítom hátha az a baj
ha olyan hogy pl 90nél elmegy a világ végéig is és ár 100nál lehörög
akkor ott benzin ellátással van a hiba
nekem ilyen volt a dt, 80 felett "megállt" kicsit hörgött aztán továbbment
annál a tankszűrő volt teli szeméttel
Igen el kellene fogyni máskor is de 6.ban megyek tartósan hosszabb ideig mert ahogy írtam is kb 1 km megtétele után jön elő a probléma
csak akkor a többi fokozatban is, és üresben is el kellene fogynia az üzemanyagnak ugyanazon a fordulaton, mivel a karbi működése fordulatszámhoz kötött és nem sebességi fokozattól függ.
Azonos évjáraton belül igen
:)
Sziasztok.. Ha a cdi elromlik egy motornűl akkor egyáltalán nem jön ki nálla áram v csak roszkor nem megfelelö erövel jön ? kimértük (multiméterrel van benne áram..) esetleg a trafom kakilt be.. ? mert egyszer nem adott szikrát.. szereztem trafot (robogoét) és ment beindult vele de adott fura hangot mint amikor a gyertya rosz járt bent a garázsban és egyszer leált.. azota a trafonál nem volt szikra ? cdi vagy trafó baj lehet ?
szerintetek a 125-ös kx hátsó teleszkóp ugyan az mint a kx 250-esé?
Üresben tökéletes meg a többi sebesség tartományban is.Nekem az az érzés mind ha el fogyna a karbiból a benzin
ki kellene próbálnod a többi fokozatban(üresben) is, és beazonosítani azt a fordulatszám tartományt ahol ez a jelenség előfordul.
SZia! Az a mebrán ami a szivócsok alatt található a háromszög alakú?
Ha visszaköpködi a levegőszűrőbe, akkor nem zár a membrán.
ledes indexekre akarom cserélni a gyárit. index relé mennyibe kerül kb suzukiba ?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Egy aprilia sr50 motorom van és nem boldogulok a karbijával állandóan sokat kap és bedolgozik a levegőszürőbe. Alapjáratott nem tudok állitani levegő csavarra nem reagál! Tud valaki segíteni? ?lőre is köszönöm!
Igen mert 6.-ban megyek tartósabban kb 1km után jelentkezik a probléma
csak 6. ban?
Most mémondod? Cserével tökéletesen javítható!
Nein.
sziasztok. szerintetek érdemes ennek a javításával foglalkozni?
Bocs,de nézz utánna,minden motortipusnál lehet különböző is.Beirod a tipusodat és megnézed az EGÜ n vagy más cégeknél.
oké,szíjat milyet érdemes venni?meg kuplungot?
Szedd le a kuplungharangot
azon az oldalon amit belinkeltél a variátornál van valami rugó is,na olyan nekem pl nincs benne!az minden motornál van vagy változó?és honnan tudom hogy hátul el van e törve a rugóm a hajtásnál?
Skype?
Szia!