Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mérj inkább kompressziót, akkor nem kell megbontani a motort.
Sajna a szijat nem Te feszíted,hanem a kontrasztrugó,ami a kuplung alatt van .Ha eltörött,hátul a tárcsák közé be van esve az ékszíj.Alapbab hátul a tárcsán az ékszij a külső peremnél van,elöl a variátornál meg benn van tengelyig.
A görgőid biztosan nehezek és a szíjat ne akard feszíteni mert az nem lehetséges. Olvass bele: http://www.egumotors.hu/tuning...
Igen nehezen gyorsul fel és nem is megy nagyon,konkréten erős hátszéllel 60 a vége!és a szilyat a hajtásnál hogy tudom megfeszíteni?
Sziasztok
Olyan problémával lenne, hogy hatodikban teljes gázon olyan mind ha le venném gyújtásról.Vissza engedem a gázt és újra húzom neki akkor egy darabig jó.Így ismételi magát
Kosz a válaszodat a gyűrű törés eszembe sem jutott a szimeringre gondolta de a gyertya nem olajos nem kormos tehát a váltó felöl jó lehet a szimering.Gyújtás felöli oldalt is tiszta a lendkerék alatt nem látom hogy kifújna,meg nézem a gyűrűt
Ha most volt csinálva, akkor szerelési hiba lehet. Gyűrűtörés, esetleg nem lett jól betéve a főtengelyszimering, stb. Ezt így messziről senki sem fogja neked megmondani....
Helló tudna valaki segiteni mert nálam meg állt a tudomány.Van egy egy 50ccm kétütemű apriliám,mentem vele kb 35km leálitotam aztán kb1 óra múlva már nem akart beindulni,nehezen de beindítotam de menet közben néha be durrogott mint ha után gyújtása lett volna aztán meg mintha nem kapna elég anyagot elkezd hörögni rángatni aztán mintha semmi baja nem volna kb vagy 20 másod percig mint az óramű,aztán rángatás -durrogás-óramű felválva és igy ment haza a lábán.Itthol levetem a karburátort kifuvatam kitakaritotam meg néztem a gyertyát tiszta nem olajos nem kormos a szikra kékes szinű de azért kicseréltem,meg néztem a membrámot forgatam a motort vákumnál nyitott nyomásnál zárt ahogy kell levetem a kipufogot a rezobol a kokszot kiégetem ki takaritotam de mégsem akar be indulni pedig szikra van a gyertya benzines.már ott tarok hogy leveszem a tankot és ráboritom a benzit belöle és felgyújtom mert most kapott új dugott gyűrűt főtengely csapágyakat szimeringeket 200km ment minden hiba nélkül fagyban is egy böl be indult és akkor jön ez.
Nem értem,hogy forog?A motorfordulat magas vagy alacsony?Mert ha alacsony és csak nehezen gyorsul ki akkor a görgőid nehezek a variátorban és lefogja a motort a terhelés!
Nem ismerem a típust, de az indításgátló kapcsoló, ami nem engedi hogy sebességben ráindíts , vagy oldaltámasz kapcsoló, környékén keress.
Hali.. Igazábol nem tom h levegöt kell e.. De mi is nyomattok levegövel és persze jo ugy is :) én ugy csináltam ültem a motoron a kompreszornak a fejét ráraktam a csatlakozohoz és mind2-öbe picit.. érezni fogod h neked mikor kényelmes :) de bár-ok nem kellenek bele.. épp h pici.
Sziasztok. Olyan problémám van hogy mentem a motorommal (suzuki rm 125) és fura hangot adott ki mintha megfulladt volna nem akart ki pörögni.. gyertyára tippeltem igy bejöttem vele a garázshoz és huzogattam a gázt egy helyben pörgöt szépen gondolt egyet és leállt. Most jelenleg nincs szikra a trafon át.. a gyujtás alaplapbol jön ki áram ki lett mérve a cdi-t is ha csavarhoz rakom és mozgatom szikrázik tehát sztem ott is van áram.. A cdi csinálhat olyat hogy egyszer van áram egyszer nincs ? elöre is köszönöma válaszotokat, további szép napot :)
sziasztok! az első telóm kicsit "összeesik" mennyi olaj kell bele, és ha jól tudom levegőt kell bele fujni hány bar-nak kell lenni? köszi szépen
hát akkor ebben az esetben célszerű átnézni minden csatlakozást(nem csak trafó-kábel-pipa), és megnézni a gyújtás jeladóját is. ha egy jeladós, akkor csak a hézagokat tudod ellenőrizni(de az magától nem megy el). ha minden ok, és így is dettó, akkor cseréld meg a trafókat és nézd meg úgy mit csinál. ha ugyanaz a két henger rosszalkodik, akkor a trafónak nincs baja, ha a másik kettő, akkor igen. ez első esetnél ellenőrizd le még egyszer, hogy tutira jók-e a csatlakozások. majd szedd le a karbit, és nézd meg hogyan szívnak a hengerek. önindítózol és mindegyik szívócsonkot befogod a tenyereddel(gyertyák a helyükön, pipa rajtuk). ha egyforma erősséggel szívnak akkor nézd át a karbit.
amugy nagyon jol mukodott a motor ez hirtelen jott azert gondolom hogy egy henger nem tud olyan hirtelen egyik naprol a masikra megkopni
igen a ket henger egy trafohoz tartozik,de akkor miert megy rendesen es csak neha hagy ki?nem lehet hogy a pipak utnek at es azert nem megy?mert ha az egyik pipa atut akkor rovidet csinal es a masik henger is megerzi amelyik ugyanazon a trafon van?
mindegyik megvolt,a motor bivajeros,olajszint nem fogy
sziasztok!Bocsi hogy ide írok de nem tudom még hogy hova is kéne!Van egy pgo pmx sport 50 robogóm és ha húzom neki csak forog nem megy és bazi lassan gyorsul fel!Szerintetek mi lehet a baj?alkatrészt hol kapok hozzá vagy milyen motoréval egyezhet meg?
Kishibás Etx350, tuareg350 blokk, dellorto karbival, cdi-vel, trafóval, fesszabályzóval kompletten eladó. Ha alkatrésze kell, érdeklődj, ha olyan az ajánlat bontom is. Ára 40000
En azert kenyszerultem ilyen megoldasra,mert sajnos rovid lett a kabelem szakadas miatt es ezert nem akartam uj gyujtotrafot venni,a rovid kabel meg allandoan a kátyukban kijott a pipabol.Sok sikert!
Köszönöm a válaszod! Ilyesmi jutott nekem is eszembe, akkor nem gondoltam nagy marhaságot Rosseb a pofáját, aki nem szerelhetőre tervezte ezt az alkatrészt, hogy vegye meg a jóember az újat...
Szia!Ha a kábel csonkja jo,vegy egy vekony facsavart,vagd le a fejet,es hegyezd ki azt az oldalat is.Majd csavard bele a kábel ép kilogo reszebe félig-egy jo gyujtokábeldarabot a pipa felé pedig a maradék felére,esetleg egy v. két zsugorcsővet ráhuzol a toldásra és rámelegited.Ha megnézed a gyári gyertyakábeltoldokat,látod az is ilyen.Nekem mükődik a megoldás.Jo motorozást.
Üdvözletem!
Az alábbi gyújtást hogy lehetne megjavítani? A gyújtókábel nem tűnik kitekerhetőnek, legalábbis nem enged. Az új egy tízes felett van, annyit nem áldoznék rá ilyen apróság végett. Lehet ezt toldani valahogy?
&rash
elektromos problémára csak abban az esetben tippelnék, ha az a gyengélkedő két henger egy trafóhoz tartozik. egyéb esetben beállítási hiányosságok lesznek a hiba okozói.
a karbiszinkronnal kapcsolatban viszont szeretnék egy tévhitet eloszlatni, illetve rávilágítani annak szerepére. sokan úgy gondolják, hogy a szinkronizálás valamiféle csodaszer a motornak, és minden problémát orvosol. nagyon sokan jönnek hozzám, hogy mi lehet a baj, hisz most lett beszinkronizálva? ezért én mindenkinek el szoktam mondani, hogy a szinkronizálás csak a hab a tortán! alapjáraton nagyon szépen össze lehet vele hangolni a hengereket, hogy mindegyik egyforma mennyiségű levegőt szívjon be, ezáltal egyenletes lesz a motor járása. de nem oldja meg a gázok szabad áramlását, a kompresszió hiányát, a szelephézagok rossz értékét és a karburátor problémáit sem. tehát ahhoz, hogy minden fordulaton jól működjön és bármilyen hőmérsékletben, bármennyi állás után könnyen induljon a gép, ezeket le kell ellenőrizni és adott esetben be kell állítani a megfelelő értékeket. utána jöhet a szinkron amivel adunk egy szép duruzsolást alapjáraton is neki.
ok. sok sikert!