valamiféle gyári jelölésnek azért kellene rajta lennie, de ha nincs akkor a csavarok nyomait figyeld az alaplapon, és oda próbáld meg először rögzíteni. utána eszközök híján csak a próba marad.
Nagyon köszi . Tehát akkor ez alapvetően gond nélkül cserélhető házi körüémények között, csak tehermentesíteni és rögzíteni kell a gépet, és akkor kézzel simán benyomható?
Na, akkor lehet ennek nekiesek :)
hello.
van egy 1996-os kawasaki zx7r-em es hideg inditasnal ket henger indul be majd ahogy melegszik indul be a tobbi es melegen alacsony fordulatnal is van mikor kihagy,pedig volt szerelonel karbi szinkronon meg stb.azota jobb valamivel de csak nem az igazi,nemreg jelentkezett ez a problema nala vajon elektronika problema lehet?ha tud valaki segiteni akkor megkoszonom!
Nem nem sérültek meg a tekercsek de akkro marad a próbálgatás de tudná abban segíteni hogy ha felrakom először egy pozícióba és fullad akkor utána merre tekerjek rajta vagy azt is próbálgassam hogy majd mikkor reagál a legjobban a gázadásra?
mindenesetre tehermentesítsd az első futóművet. ekkor is óvatosan kell kicsavarni a végeket, mert a rúgó azért még feszíti. visszafelé sem nehéz, csak legyen jól rögzítve a moci.
Egy kicsit láma kérdésem lenne, első villákkal kapcsoaltban.
Állítható a rugó-előfeszítés az első telókon és az előző tulaj volt kedves ezt szarásig ki is használni (én még nem nyúltam hozzá), emiatt mindkét csavarja már teljesen el van gyalulva és elég gányul néz ki. Most elő-karácsonyi ajándéknak kapott a kép két új végdugót, ha már lúd legyen kövér, szép piros színben
Gyanítom nem akarok nekiveselkedni házilag kicserélni a végeket, de gondoltam megkérdem, hogy mekkora kockázattal járna? Ha kicsavarom a gyári dugókat, akkor izomból ki fogja nyomni a rugó és kézzel nem is fogom tudni visszacsavarni? Vagy nem ennyire ördögi, és akár házilag is neki lehet esni?
ezért is célszerű összejelölni az ilyen jellegű alkatrészeket leszerelés előtt. ha ez nem történt meg, és nincs gyárilag a beállítási helyzetre valamilyen jelölés, akkor oszcilloszkóppal kell megkeresni a megfelelő gyújtási időt. ennek hiányába még a "türelmes próbálkozások az alaplap kismértékű forgatásával" is eredményre vezethetnek.
leszereléskor nem sérültek meg a tekercsek?
szia. ha jól értem akkor csak dobot szeretnél készíteni, nem egy komplett kipufogót. a dobnak is csak a külső palástját akarod kicserélni, mert vmilyen okból tönkrement, és ezután kitömni tütével. a hangot csak próbálgatásokkal fogod tudni kikísérletezni, ugyanis az attól függ, h mennyi anyagot tömtél bele a dobba. a laza szerkezetű, puha tömés jobban elnyeli a hangokat, a keményre tömött pedig visszaveri azt, így hangosabb lesz.
sziasztok 2 ütemű motora szeretnék kipufogót késziteni segitcségeteket szeretném kérni!
milyen vastag anyagbol csináljam? a külső palást átmérőlye kisebb lesz mint a gyári az gond? ja és hogyan lehet halk dobot késziteni? mármint ugy értem hogy ne ordicson előre is köszi ja és üveggyapot jo bele?
Nem tudom pontosan, mert anyós hapsija hozta németből használtan, semmilyen felirat nincs rajta. Bordó az egész.
2 komponensűvel megcsináltam egyszer, de szétrobbant. Ma megint megragasztottam azzal. Meglátjuk meddig birja.
Sziasztok alaki tudna nekem segíteni olyan gondom van hogy nem tudom hogy kell beállítani a (honda cr 250 r 1981-es) gyújtást nem pörög fel rendesen és biztos hogy az a baja mert mielőtt le lett szedve az előtt jó volt vagy esetleg tudna valaki valami szervízmanuált ehhez kapcsolódóan?
Na, akkor lehet ennek nekiesek :)
van egy 1996-os kawasaki zx7r-em es hideg inditasnal ket henger indul be majd ahogy melegszik indul be a tobbi es melegen alacsony fordulatnal is van mikor kihagy,pedig volt szerelonel karbi szinkronon meg stb.azota jobb valamivel de csak nem az igazi,nemreg jelentkezett ez a problema nala vajon elektronika problema lehet?ha tud valaki segiteni akkor megkoszonom!
Állítható a rugó-előfeszítés az első telókon és az előző tulaj volt kedves ezt szarásig ki is használni (én még nem nyúltam hozzá), emiatt mindkét csavarja már teljesen el van gyalulva és elég gányul néz ki. Most elő-karácsonyi ajándéknak kapott a kép két új végdugót, ha már lúd legyen kövér, szép piros színben
Gyanítom nem akarok nekiveselkedni házilag kicserélni a végeket, de gondoltam megkérdem, hogy mekkora kockázattal járna? Ha kicsavarom a gyári dugókat, akkor izomból ki fogja nyomni a rugó és kézzel nem is fogom tudni visszacsavarni? Vagy nem ennyire ördögi, és akár házilag is neki lehet esni?
Robogóra vákumcsőnek!
Benzincsövet lehet rakni?
leszereléskor nem sérültek meg a tekercsek?
tudom de azt nem nagyon tudok de oylan anyg hő nincs a végdobnál max 200 fok! azt bija az üveggyapot is!
milyen vastag anyagbol csináljam? a külső palást átmérőlye kisebb lesz mint a gyári az gond? ja és hogyan lehet halk dobot késziteni? mármint ugy értem hogy ne ordicson előre is köszi ja és üveggyapot jo bele?
2 komponensűvel megcsináltam egyszer, de szétrobbant. Ma megint megragasztottam azzal. Meglátjuk meddig birja.
Ha lefényképezem a sisakot meg a plexit az segit?
Tudom, nem ide kapcsolódik, de nem tudtam hová írni, és ez legalább aktív topic.
Köszi.