Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdm mindekninek! 250-es quadom van az a problémám vele betolom beindul de nincs alapjárat.Nem tudom beállítani akárhová tekergetem.Játszok a gázzal úgy működik még menni is tudok vele csak ha elengedem a gázt leáll.A karbinál ahol a levelgőszűrő alatt van az a 2 kis fúvókaszerűség köpi a benzint. Ha tudtok kérlek titeket segítsetek
ttp://www.boellhoff.hu/hu/hu/koetoelemek/specialis-koetoelemek/menettec
hnika/menetjavitas-helicoil.php
vagy ez
Hát én is csak az előttem hozzászóló véleményét tudom javasolni, vagy hengerfej csere.
Vidd el esztergályoshoz, és csinál bele egy perselyt.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen menetvágóval lehet kijavítani a menetet a hengerfejben ami után rendesen bele tudom tenni a gyertyát és benne is marad? Piaggio Nrg Mc2-es robeszről van szó. Vízhűtéses, bár szntem az lényegtelen. Köszi mindenkinek aki hozzászól!
azt nemtudom mennyi a szint de tudok ajánlani karburátorokról leirásokat
http://www.thisoldtractor.com/...’orto_carburetor_manual
Húú, többet tudsz mint én
Szóval elfogadták a 125ccm -t B kategóriával szóló törvényjavaslatot?
Ha már meg van a B kat. akkor pluszba 3óra elmélet és plusz gyakorlat és akkor lehet vezetni a B-vel 125 ccm-ig?
Remélem tudtunk segíteni
kicsit járj utána
A most dec 1-ével bejött B125-ös
jogsit akarom lettenni és ott azt irjak csak 125-öst lehet majd ezel a B125-el vezetni. NEkem ez nagy szopás mert 150-es a robeszem.
De lehet bemegyek az autóssuliba ma és megkérdezzem nagyon érdekel. Csak 3óra elmélet és 50perc gyakorlati oktatás van csak.hehe
Hát én nemtudom hogy Magyarországon hogy van de nálunk, van 4 kategória a motorkerékpár jogsiban AM 49ccm és max 4kW, aztán van A1 ami 125ccm-ig és 11kW-ig!, aztán van A-nak az egyik része ami 18évtől van 25kW-ig köbcenti itt nincs korlátozva, és aztán van 21évtől az A-kategóriának a másik fele ami korlátlan. Na a te esetedben ez vitatott mai napig nálunk is mert nekem van motor 125ccm 8kW, ez oké belefér a kategóriába, havernak 150ccm moci 8,5kW-os és mielőtt vette megkérdezte az autóiskolás bácsitól aki mellett vizsgázott és ő azt mondta hogy lehet vele járni mert a kW nem haladja meg a 11-et, de viszont akkor én kérdem hogy akkor miét van ott az is hogy max 125ccm-ig. Én kérdeztem a zsarut aki megálitott engem ő határozottan mondta hogy nem haladhatja meg se a 125ccm és se a 11kW-ot, tehát én most nemtudom, a másik haveromnak van NS125F moci és annak van 17,5kW teljesitménye és neki az A1-es jogsi ne volt jó rá mert hiába megvolt a 125ccm de a 11kW-ba nemfért bele, úgyhogy most az A jogsi kategóriával jár vele ami 25Kw-ig van. Úgyhogy tudom hogy evvel én most nemnagyon sokat tudtam segiteni, ezt neked kell utánajárni.
Nézd meg jobban, mert lehet a vízpumpa szimering adta meg magát. Akkor is ott lent csöpög a víz belőle. Ha mégis a cső ereszt, akkor vagy csőhiba, vagy a bilincs rossz. Ha már régebbi a cső, és szét van gyilkolva a bilincsnél, akkor töröld szárazra a dolgokat, és vékonyan kend be szilikon alapú tömítőpasztával. Legjobb ha ecetsavmenteset használsz, az nem eszi szét a vízpumpa alu csatlakozóját.
Részben tudom csak, h miről beszéltek,de....
milyen kategóriát csinálsz? Nem Kw-ra van korlátozva? Konkrétan 125ccm-ig csinálod a jogsit, vagy pl:25Kw-ig. Nem tudom igazán már hogy is vannaka kategóriák. Mert ha Kw-ra van korlátozva akkor lehet 150ccm is, ha nem erősebb mint a megengedett teljesítmény ebben a kategóriában. Ha jól emlékszem (10éve vizsgáztam) pl az A1 az 25Kw-ig érvényes. Ez lehet egy honda NSR125 de lehet ETZ250 -is mert a 25Kw-ba beleférnek és nem lökettérfogatra van meghatározva az A1-es kategória!
Ha nem jól folytam bele a témába akkor sorry
AZ már okirathamisitásnak minősül!
Nem tudnék nyugodtan lenni sose miatta akármikor
kiderülhet!
Szia.
Hát az nem ilyen egyszerű, hogy csak megfogom és átiratom, azt nemtudod megoldani. Mert akkor mindenki mindennel azt csinálná.
A nagymotorokat is csak akkor szokták átirná ha behozzák és állitják magyar okmányokra, és ott pénzért 25kW-ra irják be. Itt neekd a motorkán nem kell semmit változtatni ahhoz hogy 125-ös legyen. A zsaru nem fogja tudni ha még 250-es is csak az okmánynak kel ülni. Úgy lehet megoldani hogy veszel papirokat amibe 125-ös van beirva eredetileg és csak átütni alvázszám és a bilétát az elején átnyitelni és úgy.
3 napja vettem a gépet! Szóval az első héten még én is lecsekkolhatom, h mennyi a tartalék.
Tudom, hogy a tank 12 Literes. De a volt tulaj azt mondta, h párhuzamosan használta a két csapot. Nyitott állásban is mind a kettőt és tartalékon is. Hát miután kifogyott a benyám és átraktam tartalékra mind a kettőt akkor sem indult a gép, belenéztem a tankba és tök üres volt. Szóval ezért nem értettem, hogy miért nem működik a tartalék funkcióm. Arra gondoltam, hogy külön-külön kellene használni a két csapot? csak az egyiket nyitni ki és amikor kifogy a benya akkor rányitom a másikat és mehetek a kútra tankolni?! Ez így működőképes ötlet?
Nekem van b jogsim
most vettem egy 150cm3-es
robogót rendszámos csak most szarba vagyok vele
mert nem 125-ös ha megcsinálom ezt a vizsgát nem
vezethetem
DE ha vennék rá egy 125-ös hengert át lehetne iratni a forgalmiját kpm-nél? várom a válaszotokat! Hengeren kivűl kell még vmit lecserélni hogy 125-ös legyen?
lehet én vagyok a hülye de az új motornál kb az első héten megnézem mennyi nafta fér a tankba és ebből mennyi a tartalék.......

amúgy meg dobáld ki a csapokat és nézd meg tüzetesen
a nyitott állásnál egy kis csődarabon szívja a naftát, a tartalékon meg nincs ilyen csövecske
ha szét van barmolva a csap akkor nincs más választásod csak hogy az egyik oldali zárva van aztán az a tartalékod

tedd teli a tankot aztán engedd le üvegekbe/kannába remek móka, csak ne sokat dohányozz közben
Helló!
Az a gondom, hogy az előző tulaj azt mondta, hogy a két csapot egyformán használta, szóval a kettőt együtt nyitotta és együtt zárta el őket. Én is így használtam 3 napig, mikor 1x kifogyott a benya. Ekkor tartalékra raktam mind a 2 csapot de nem volt benya a tankba. Szóval nullára ürült, ami nem igazán jó, hisz én kalkuláltam a tartalékkal. Én arra gondoltam, h a 2 csapot nem egymástól függetlenül kéne használni? Ha az egyik nyitva és a másik zárva és ha kifogy a benzinem akkor kinyitom a másik csapot és mehetek a kútra tankolni. Mert így nem volt tartalékom, h mind a kettő nyitva volt és tolhattam a kútra
Köszi a választ előre is. Kellenének az ötletek
rossz a bilincs rossz a cső repedt a csonk vagy korrodált és nem zár rajta a cső
ugyérted nemtudod mikor van nyitva/zárva/tartalék/? mert ahoz lehuzod a csövet lehetöleg a karbirol mert szerintem oda könyebb visszarakni és megnézed
sziasztok
Van egy problémám
Aprilia Rally Lc vizes robogóval
A vizpumpánál a vizcsőnél ereszt a fagyálló pedig meg van
húzva a bilincs! Mi lehet a baja?
Várom a választ!
Helló! Egy dellorto phbg 19 es karbiban mekkorának kell lennie az úszószintnek?
Sziasztok!

Vettem egy 125 2T endúrót Gilera Rc Rally, két benzin csapos.
Nem értek hozzá, hogy kéne ezt kezelni?!, mintha nem lenne tartalék állásom és a kuplunggal is gondom van,ha valaki tudna ilyen témában segíteni szükségem lenne egy-két ötletre!
Ha valaki tudna érdemben hozzászólni, előre is köszönöm!
Üdv Nektek
Köszi az infót a karbit megoldottam
Tolásra beindult de alapjárat nincs meg szarul is megy mik lehetnek a bajai ilyenkor valami karbi beállítás de mi?
Levegő csavar meg alpjárati csavar van rajta csak tekergettem mind2őt de ugyanolyan
Gondolom ebben is olyan vákumos benzincsap van mint a robogókon. Nem lehet hogy a vákumcsap membránja szakadt ki, és a vákumcsövön folyik vissza a benzin?