Üdm mindekninek! 250-es quadom van az a problémám vele betolom beindul de nincs alapjárat.Nem tudom beállítani akárhová tekergetem.Játszok a gázzal úgy működik még menni is tudok vele csak ha elengedem a gázt leáll.A karbinál ahol a levelgőszűrő alatt van az a 2 kis fúvókaszerűség köpi a benzint. Ha tudtok kérlek titeket segítsetek
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen menetvágóval lehet kijavítani a menetet a hengerfejben ami után rendesen bele tudom tenni a gyertyát és benne is marad? Piaggio Nrg Mc2-es robeszről van szó. Vízhűtéses, bár szntem az lényegtelen. Köszi mindenkinek aki hozzászól!
Húú, többet tudsz mint én
Szóval elfogadták a 125ccm -t B kategóriával szóló törvényjavaslatot?
Ha már meg van a B kat. akkor pluszba 3óra elmélet és plusz gyakorlat és akkor lehet vezetni a B-vel 125 ccm-ig?
A most dec 1-ével bejött B125-ös
jogsit akarom lettenni és ott azt irjak csak 125-öst lehet majd ezel a B125-el vezetni. NEkem ez nagy szopás mert 150-es a robeszem.
De lehet bemegyek az autóssuliba ma és megkérdezzem nagyon érdekel. Csak 3óra elmélet és 50perc gyakorlati oktatás van csak.hehe
Hát én nemtudom hogy Magyarországon hogy van de nálunk, van 4 kategória a motorkerékpár jogsiban AM 49ccm és max 4kW, aztán van A1 ami 125ccm-ig és 11kW-ig!, aztán van A-nak az egyik része ami 18évtől van 25kW-ig köbcenti itt nincs korlátozva, és aztán van 21évtől az A-kategóriának a másik fele ami korlátlan. Na a te esetedben ez vitatott mai napig nálunk is mert nekem van motor 125ccm 8kW, ez oké belefér a kategóriába, havernak 150ccm moci 8,5kW-os és mielőtt vette megkérdezte az autóiskolás bácsitól aki mellett vizsgázott és ő azt mondta hogy lehet vele járni mert a kW nem haladja meg a 11-et, de viszont akkor én kérdem hogy akkor miét van ott az is hogy max 125ccm-ig. Én kérdeztem a zsarut aki megálitott engem ő határozottan mondta hogy nem haladhatja meg se a 125ccm és se a 11kW-ot, tehát én most nemtudom, a másik haveromnak van NS125F moci és annak van 17,5kW teljesitménye és neki az A1-es jogsi ne volt jó rá mert hiába megvolt a 125ccm de a 11kW-ba nemfért bele, úgyhogy most az A jogsi kategóriával jár vele ami 25Kw-ig van. Úgyhogy tudom hogy evvel én most nemnagyon sokat tudtam segiteni, ezt neked kell utánajárni.
Nézd meg jobban, mert lehet a vízpumpa szimering adta meg magát. Akkor is ott lent csöpög a víz belőle. Ha mégis a cső ereszt, akkor vagy csőhiba, vagy a bilincs rossz. Ha már régebbi a cső, és szét van gyilkolva a bilincsnél, akkor töröld szárazra a dolgokat, és vékonyan kend be szilikon alapú tömítőpasztával. Legjobb ha ecetsavmenteset használsz, az nem eszi szét a vízpumpa alu csatlakozóját.
Részben tudom csak, h miről beszéltek,de....
milyen kategóriát csinálsz? Nem Kw-ra van korlátozva? Konkrétan 125ccm-ig csinálod a jogsit, vagy pl:25Kw-ig. Nem tudom igazán már hogy is vannaka kategóriák. Mert ha Kw-ra van korlátozva akkor lehet 150ccm is, ha nem erősebb mint a megengedett teljesítmény ebben a kategóriában. Ha jól emlékszem (10éve vizsgáztam) pl az A1 az 25Kw-ig érvényes. Ez lehet egy honda NSR125 de lehet ETZ250 -is mert a 25Kw-ba beleférnek és nem lökettérfogatra van meghatározva az A1-es kategória!
Ha nem jól folytam bele a témába akkor sorry
Szia.
Hát az nem ilyen egyszerű, hogy csak megfogom és átiratom, azt nemtudod megoldani. Mert akkor mindenki mindennel azt csinálná.
A nagymotorokat is csak akkor szokták átirná ha behozzák és állitják magyar okmányokra, és ott pénzért 25kW-ra irják be. Itt neekd a motorkán nem kell semmit változtatni ahhoz hogy 125-ös legyen. A zsaru nem fogja tudni ha még 250-es is csak az okmánynak kel ülni. Úgy lehet megoldani hogy veszel papirokat amibe 125-ös van beirva eredetileg és csak átütni alvázszám és a bilétát az elején átnyitelni és úgy.
3 napja vettem a gépet! Szóval az első héten még én is lecsekkolhatom, h mennyi a tartalék.
Tudom, hogy a tank 12 Literes. De a volt tulaj azt mondta, h párhuzamosan használta a két csapot. Nyitott állásban is mind a kettőt és tartalékon is. Hát miután kifogyott a benyám és átraktam tartalékra mind a kettőt akkor sem indult a gép, belenéztem a tankba és tök üres volt. Szóval ezért nem értettem, hogy miért nem működik a tartalék funkcióm. Arra gondoltam, hogy külön-külön kellene használni a két csapot? csak az egyiket nyitni ki és amikor kifogy a benya akkor rányitom a másikat és mehetek a kútra tankolni?! Ez így működőképes ötlet?
Nekem van b jogsim
most vettem egy 150cm3-es
robogót rendszámos csak most szarba vagyok vele
mert nem 125-ös ha megcsinálom ezt a vizsgát nem
vezethetem
DE ha vennék rá egy 125-ös hengert át lehetne iratni a forgalmiját kpm-nél? várom a válaszotokat! Hengeren kivűl kell még vmit lecserélni hogy 125-ös legyen?
lehet én vagyok a hülye de az új motornál kb az első héten megnézem mennyi nafta fér a tankba és ebből mennyi a tartalék.......
amúgy meg dobáld ki a csapokat és nézd meg tüzetesen
a nyitott állásnál egy kis csődarabon szívja a naftát, a tartalékon meg nincs ilyen csövecske
ha szét van barmolva a csap akkor nincs más választásod csak hogy az egyik oldali zárva van aztán az a tartalékod
tedd teli a tankot aztán engedd le üvegekbe/kannába remek móka, csak ne sokat dohányozz közben
Helló!
Az a gondom, hogy az előző tulaj azt mondta, hogy a két csapot egyformán használta, szóval a kettőt együtt nyitotta és együtt zárta el őket. Én is így használtam 3 napig, mikor 1x kifogyott a benya. Ekkor tartalékra raktam mind a 2 csapot de nem volt benya a tankba. Szóval nullára ürült, ami nem igazán jó, hisz én kalkuláltam a tartalékkal. Én arra gondoltam, h a 2 csapot nem egymástól függetlenül kéne használni? Ha az egyik nyitva és a másik zárva és ha kifogy a benzinem akkor kinyitom a másik csapot és mehetek a kútra tankolni. Mert így nem volt tartalékom, h mind a kettő nyitva volt és tolhattam a kútra
Köszi a választ előre is. Kellenének az ötletek
sziasztok
Van egy problémám
Aprilia Rally Lc vizes robogóval
A vizpumpánál a vizcsőnél ereszt a fagyálló pedig meg van
húzva a bilincs! Mi lehet a baja?
Várom a választ!
Vettem egy 125 2T endúrót Gilera Rc Rally, két benzin csapos.
Nem értek hozzá, hogy kéne ezt kezelni?!, mintha nem lenne tartalék állásom és a kuplunggal is gondom van,ha valaki tudna ilyen témában segíteni szükségem lenne egy-két ötletre!
Ha valaki tudna érdemben hozzászólni, előre is köszönöm!
Üdv Nektek
Köszi az infót a karbit megoldottam
Tolásra beindult de alapjárat nincs meg szarul is megy mik lehetnek a bajai ilyenkor valami karbi beállítás de mi?
Levegő csavar meg alpjárati csavar van rajta csak tekergettem mind2őt de ugyanolyan
Gondolom ebben is olyan vákumos benzincsap van mint a robogókon. Nem lehet hogy a vákumcsap membránja szakadt ki, és a vákumcsövön folyik vissza a benzin?
hnika/menetjavitas-helicoil.php
vagy ez
http://www.thisoldtractor.com/...’orto_carburetor_manual
Szóval elfogadták a 125ccm -t B kategóriával szóló törvényjavaslatot?
Ha már meg van a B kat. akkor pluszba 3óra elmélet és plusz gyakorlat és akkor lehet vezetni a B-vel 125 ccm-ig?
kicsit járj utána
jogsit akarom lettenni és ott azt irjak csak 125-öst lehet majd ezel a B125-el vezetni. NEkem ez nagy szopás mert 150-es a robeszem.
De lehet bemegyek az autóssuliba ma és megkérdezzem nagyon érdekel. Csak 3óra elmélet és 50perc gyakorlati oktatás van csak.hehe
milyen kategóriát csinálsz? Nem Kw-ra van korlátozva? Konkrétan 125ccm-ig csinálod a jogsit, vagy pl:25Kw-ig. Nem tudom igazán már hogy is vannaka kategóriák. Mert ha Kw-ra van korlátozva akkor lehet 150ccm is, ha nem erősebb mint a megengedett teljesítmény ebben a kategóriában. Ha jól emlékszem (10éve vizsgáztam) pl az A1 az 25Kw-ig érvényes. Ez lehet egy honda NSR125 de lehet ETZ250 -is mert a 25Kw-ba beleférnek és nem lökettérfogatra van meghatározva az A1-es kategória!
Ha nem jól folytam bele a témába akkor sorry
Nem tudnék nyugodtan lenni sose miatta akármikor
kiderülhet!
Hát az nem ilyen egyszerű, hogy csak megfogom és átiratom, azt nemtudod megoldani. Mert akkor mindenki mindennel azt csinálná.
A nagymotorokat is csak akkor szokták átirná ha behozzák és állitják magyar okmányokra, és ott pénzért 25kW-ra irják be. Itt neekd a motorkán nem kell semmit változtatni ahhoz hogy 125-ös legyen. A zsaru nem fogja tudni ha még 250-es is csak az okmánynak kel ülni. Úgy lehet megoldani hogy veszel papirokat amibe 125-ös van beirva eredetileg és csak átütni alvázszám és a bilétát az elején átnyitelni és úgy.
Tudom, hogy a tank 12 Literes. De a volt tulaj azt mondta, h párhuzamosan használta a két csapot. Nyitott állásban is mind a kettőt és tartalékon is. Hát miután kifogyott a benyám és átraktam tartalékra mind a kettőt akkor sem indult a gép, belenéztem a tankba és tök üres volt. Szóval ezért nem értettem, hogy miért nem működik a tartalék funkcióm. Arra gondoltam, hogy külön-külön kellene használni a két csapot? csak az egyiket nyitni ki és amikor kifogy a benya akkor rányitom a másikat és mehetek a kútra tankolni?! Ez így működőképes ötlet?
most vettem egy 150cm3-es
robogót rendszámos csak most szarba vagyok vele
mert nem 125-ös ha megcsinálom ezt a vizsgát nem
vezethetem
DE ha vennék rá egy 125-ös hengert át lehetne iratni a forgalmiját kpm-nél? várom a válaszotokat! Hengeren kivűl kell még vmit lecserélni hogy 125-ös legyen?
amúgy meg dobáld ki a csapokat és nézd meg tüzetesen
a nyitott állásnál egy kis csődarabon szívja a naftát, a tartalékon meg nincs ilyen csövecske
ha szét van barmolva a csap akkor nincs más választásod csak hogy az egyik oldali zárva van aztán az a tartalékod
tedd teli a tankot aztán engedd le üvegekbe/kannába remek móka, csak ne sokat dohányozz közben
Az a gondom, hogy az előző tulaj azt mondta, hogy a két csapot egyformán használta, szóval a kettőt együtt nyitotta és együtt zárta el őket. Én is így használtam 3 napig, mikor 1x kifogyott a benya. Ekkor tartalékra raktam mind a 2 csapot de nem volt benya a tankba. Szóval nullára ürült, ami nem igazán jó, hisz én kalkuláltam a tartalékkal. Én arra gondoltam, h a 2 csapot nem egymástól függetlenül kéne használni? Ha az egyik nyitva és a másik zárva és ha kifogy a benzinem akkor kinyitom a másik csapot és mehetek a kútra tankolni. Mert így nem volt tartalékom, h mind a kettő nyitva volt és tolhattam a kútra
Köszi a választ előre is. Kellenének az ötletek
Van egy problémám
Aprilia Rally Lc vizes robogóval
A vizpumpánál a vizcsőnél ereszt a fagyálló pedig meg van
húzva a bilincs! Mi lehet a baja?
Várom a választ!
Vettem egy 125 2T endúrót Gilera Rc Rally, két benzin csapos.
Nem értek hozzá, hogy kéne ezt kezelni?!, mintha nem lenne tartalék állásom és a kuplunggal is gondom van,ha valaki tudna ilyen témában segíteni szükségem lenne egy-két ötletre!
Ha valaki tudna érdemben hozzászólni, előre is köszönöm!
Üdv Nektek
Tolásra beindult de alapjárat nincs meg szarul is megy mik lehetnek a bajai ilyenkor valami karbi beállítás de mi?
Levegő csavar meg alpjárati csavar van rajta csak tekergettem mind2őt de ugyanolyan