Sziasztok 250ccm vízhűtéses kínai quadom van valamiért folyik a túlfolyón a benzin szerintetek mi lehet az okat? az úszó nincs felakadva az biztos és besem indul a quad
Üdv, mindenkinek.
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy melyik motor a jobb ami vizhűtéses vagy levegőhűtéses? (600ccm-ig)
A tanácsokat előre is köszi mindenkinek.
Köszi Köszi! Idáig nagyon jó csak találjam meg a relét... Tudni illik 3.5 hónapja vagyunk még csak együtt a gixerrel. Nem baj a tél alatt ressz rá időm :D
Hát nem, mert a relén csak 3 vezeték van. és abból egy a minusz. És a többi kettő pedig pedig amit kapcsol mert a kéznél való kapcsolóval csak az oldalt választjuk. Ugyan igy kel a 4indexet is egyszerre ha akarjuk hogy villogjon. Ahhoz is csak egy kapcsoló két dióda kell és független az originál indexkapcsolótól.
Ha közvetlen a relé után rakja az ellenállást, akkor az folyamatosan villogni fog. Ezért mondtam hogy az irányjelző kapcsoló után kell rakni, mindkét oldalra egyet-egyet. De nekem mindegy hogy csináljátok.....
Akkor azt csak kösd be abba a vezetékbe, amely közvetlen jön ki a reléből az egyik és a másik ágba is hogy mind a két indexhez működjön oldalanként és mégpedig szerintem úgy hogy mintha zárlatolnál tehát a két vezetéket ami az indexhez megyen.
eladásra kínálok egy jó állapotú Givi platni és hozzá tartozó konzolkarok.Szemek távolsága 19 cm.
Motoremelő +4000 ropi
alkudni okosan csak!:)
idaho@freemail.hu
20/3426408
keressetek bátran!
Szerintem oldalanként külön-külön egy-egy ellenállás kell, az első vagy hátsó izzóval párhuzamosan kötve, tetszés szerint. Mégpedig azért, mert a LED nem terheli annyival a villogó automatát, hogy működjön. Az igazi egy direkt LED-hez való automata lenne.
Szia.
Én már cseréltem nem egy mocin indexet led-es indexre, de én cseréltem a megszakitót is, nem használtam azt a bizonyos ellenállást.
Mert ha lede-es indexhez led-es megszakitó dukál, mert az ilyen megszakitó terhelésfüggetlen. a rendeshez pedig azért kel az ellenállás hogy zárlatoljon hogy az indexrelé azt higgye hogy ott rendes égős index van.
Halihó esetleg közületek hátha tudja valaki a rejtéjt
Kawasaki ZXR 400 as a gép....
Van egy kis problémám: csöpögött a vizem, vízpumpát kivettük, nem is gondolkodás után, hogy hogyan is kell, de sikerült. Most viszont ismét megállt a tudomány. Kint van a vízpumpa félben, viszont nem tudom hogy szedjem ki belőle a tengelyt Próbáltuk ütögetni, de semmi, nem akartam püfölni, nehogy szétmenjen. Szóval nem látunk semmit, se zégergyűrűt se egyebet, szóval nem tudom innen merre. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, lécci írja le mi a teendő. Köszi előre is!
tulajdonképpen röviden összefoglalva annyi hogy a tengelyt hogyan kell kimüteni belőle ? no meg a lapátot róla le......
Hello mindenkinek! Egy 2003-as "szívlámpás" gixerem van amire ledes indexeket tettem fel. Összekötöttem és felszereltem mindet, de az indexekhez való ellenállást(piros dobozka) nemtudom hová kössem? vagyis tudnám de nem tudom hol az index relé a motoron? :S Aki cserélt már ledesre indexet vagy érti az elektronikáját az légyszi segítsen! Köszönöm!
Sziasztok.. Olyan problémám van h suzuki rm 125ös motorommal motoroztam itthon leállitottam és nincsen szikra... akkior se ha leveszem a pipát stb. Csak akkor pattan egy szikra amikor megnyomom a vészleállítot. mi lehet a probléma ? elöre is köszönöm :)
"ha esztergán leszednek belőle akkor csökken az égéstér térfogata, akkor változik a kompresszió? vagy nem lessz észrevehető a változás?"
Ha leszedsz belőle akkor nő az égéstér...
Sokat ne szedj le belőle, mert elgyengül a motor.
mindenképpen akarok vele valamit csinálni csak nemtudom mi lenne a legjobb
ha esztergán leszednek belőle akkor csökken az égéstér térfogata, akkor változik a kompresszió? vagy nem lessz észrevehető a változás?
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy melyik motor a jobb ami vizhűtéses vagy levegőhűtéses? (600ccm-ig)
A tanácsokat előre is köszi mindenkinek.
eladásra kínálok egy jó állapotú Givi platni és hozzá tartozó konzolkarok.Szemek távolsága 19 cm.
Motoremelő +4000 ropi
alkudni okosan csak!:)
idaho@freemail.hu
20/3426408
keressetek bátran!
Én már cseréltem nem egy mocin indexet led-es indexre, de én cseréltem a megszakitót is, nem használtam azt a bizonyos ellenállást.
Mert ha lede-es indexhez led-es megszakitó dukál, mert az ilyen megszakitó terhelésfüggetlen. a rendeshez pedig azért kel az ellenállás hogy zárlatoljon hogy az indexrelé azt higgye hogy ott rendes égős index van.
Kawasaki ZXR 400 as a gép....
Van egy kis problémám: csöpögött a vizem, vízpumpát kivettük, nem is gondolkodás után, hogy hogyan is kell, de sikerült. Most viszont ismét megállt a tudomány. Kint van a vízpumpa félben, viszont nem tudom hogy szedjem ki belőle a tengelyt Próbáltuk ütögetni, de semmi, nem akartam püfölni, nehogy szétmenjen. Szóval nem látunk semmit, se zégergyűrűt se egyebet, szóval nem tudom innen merre. Csinált már valaki ilyet? Ha igen, lécci írja le mi a teendő. Köszi előre is!
tulajdonképpen röviden összefoglalva annyi hogy a tengelyt hogyan kell kimüteni belőle ? no meg a lapátot róla le......
tanksapkával kulccsal sérülésmentes a tank!
Illetve Dominator váz! 8e ért!
max ha lesíkolja az összes peremet akkor nem
én megmarkolnám a meggájver bicskám, aztán ami nagyon kiáll lefaragnám, aztán jónapot.....
Ha leszedsz belőle akkor nő az égéstér...
Sokat ne szedj le belőle, mert elgyengül a motor.
ha esztergán leszednek belőle akkor csökken az égéstér térfogata, akkor változik a kompresszió? vagy nem lessz észrevehető a változás?