Szia csoki525, nyugodtam használhatod ezt a hengerfejet semmi baj nem lesz vele mert ez a sérülés a robbanástérben van nem ott ahol ül a hengerre, ez a sérülés semmiben nem gátolja a motor működését, max annyit csinálhatsz hogy óvatosan durva smirglivel megpucolod kicsit hogy ne legyen olyan csúnya.
Üdv.Az akksim 10 óra töltés után 10.7 V-t mutat multiméteren.Vajon mi romlott el?A februárban vett Motobat akksi vagy az 5 éves,akkoriban 2900 Ft-ba kerülő akksitöltő?Az akksiban az egyik cellában lement a savszint minimum alá,de töltés elött desztilált vízzel feltöltöttem.Igaz volt még sav is,amivel tavasszal feltöltöttem.Hmmm..így leírva és látva hogy 6 cella van az akksiban,nem lehet hogy ez az 1 cella meghalt és azért van már csak 10 Volt a 12 helyett?Bár a töltő is eléggé gagyi típus,nem lepne meg ha nem töltene már rendesen.
van egy nsr 125 hengerfej amit még régebben elintézett egy széthulló tűgörgő
mit lehetne ezzel csinálni?
esztergán leszabályozni, kézzel csiszolni, vagy hagyjam ahogy van?
Sziasztok! Nem tudom mi lehet a baj. Úgy kezdődött, hogy nem rég került hozzám a motor, mászkáltam vele, egyik nap beindítottam és gázadásra fulladt aztán leállt és már be se indult. Kitakarítottam a karbit de semmi. A tankban voltak valami papírdarabok, kimostam utána nehezen, de beindult és azóta dadog. Próbáltam a levegőn, benzinen állítani de ugyanolyan. Ja a füst kék. Kösz a segítséget!
Nah megoldottam a problémát, leültem megnézni 1 filmet aztán megnéztem... A gyertya volt a baj, nagy volt a hézag! Aztán a súbertűn is állította, mostmár fasza a gép, gyorsan bele is tekertem 30 km-t, óvatosan :D
Segítsetek létszíves, mert már ott tartok, hogy a kukába vágom a motort! Vettem egy suzuku RMX 50-et, mert jó üzletnek tünt, kicsi pénzből nagyobatt, tudjátok... Lényeg, jártam vele egy keveset és nekiállt dadogni, meg össze vissza "járni", ez a :dödödönn-dödö-dödönn (próbálom leírni amit tapasztaltam :D :D ) Aztán meg lett gyűrűzve meg új csapágyakat raktam bele, szimeringet új HF tömítés, minden, és erre ugyan azt a szart csinálja, hidegen 5 percig kell tologatnom... Nemtudom komolyan mi lehet a hiba, arra is gondoltam, hogy nem a saját súbertűje van benne és annyi kaját kap, hogy nem bír vele, vagy nemtudom :S Segítsetek létszíves!
Aha értem, és köszi a segitséget, szerintem tavasszal visszateszem a sport légszűrőt és meglátom, ha jobb lesz akkor rajtahagyom, hát a kipufogó az meg széria gyári de nagyon gagyi a hangja is meg a kinézete is ha nagyon sok időm lesz lehet tervezek rá valami sportosabbat, szebbet. Mert ebben elég nagy a fojtás, volt ám nekem rajta sport dob csak az már túl nagy volt és nem ment vele jól a egy idő után szaggatott de az elején még jobban ment, mert túl volt méretezve (600-as mociról volt ráeszkábálva)
Szia! Sportlégszűrőtől és egy sportdobtól elvileg megnövekszik a gázáramlás a motorban.(mert kisebb az áramlási veszteségük) Ehhez ha többlet üzemanyagot adagolunk, akkor nőni fog a teljesítmény. Persze ezt a blokköntvény , a csatornák kialakítása is nagymértékben befolyásolja. Önmagában a két tuningcucctól nem fog megvadulni a gép. Szerintem sokat kell vele kísérletezni, mert a kínai motorokhoz nincs is motorspecifikus tuningcucc .
Szia! Első nekifutásra nekem az jön le, hogy az alapjáratod rendben van, de terhelésen nem kap megfelelő mennyiségű üzemanyagot a mocid. Ez többnyire főfúvóka eldugulástól szokott bekövetkezni. Jártam már úgy is, hogy a karbihoz nem tudott elég üzemanyag folyni eltömődött vezeték, tankszellőzés hiánya, eldugult üzemanyagcsap miatt.
Szia! Ha kékes színű a füst, akkor fogyasztja a motorolajat, ha fekete, akkor túl sok üzemanyagot kap valamiért.(benzinben dús a keverék) Mindkettőnek egyenes következménye, hogy a gyújtógyertya nem képes az "öntisztulásra" és a gyújtószikra nem, vagy nem megfelelő intenzitású lesz. Mindenképpen meg kell keresned, és megszüntetned a hibát, mert enélkül nem fogod tudni rendesen beállítani a karburátort sem...
Van 1 4t robogóm ami alapjáraton jól jár, de ha húzom a gázt akkor nem pörög fel, hanem ledadog. Nem tudom mi lehet a baja. Akinek ötlete van kérem segítsen! Előre is köszi a válaszokat.
A Motobat akssi- tól többet ne várj ha jót akarsz akkor Yuassa az 5-7 évig birja igaz drágább! Tudok segiteni benne adatlapomon elérsz!
mit lehetne ezzel csinálni?
esztergán leszabályozni, kézzel csiszolni, vagy hagyjam ahogy van?
Ez valami rádiókabaré szövege is lehetne.
Ugyan ezt csinálja nekem is... :S
Segítsetek létszíves, mert már ott tartok, hogy a kukába vágom a motort! Vettem egy suzuku RMX 50-et, mert jó üzletnek tünt, kicsi pénzből nagyobatt, tudjátok... Lényeg, jártam vele egy keveset és nekiállt dadogni, meg össze vissza "járni", ez a :dödödönn-dödö-dödönn (próbálom leírni amit tapasztaltam :D :D ) Aztán meg lett gyűrűzve meg új csapágyakat raktam bele, szimeringet új HF tömítés, minden, és erre ugyan azt a szart csinálja, hidegen 5 percig kell tologatnom... Nemtudom komolyan mi lehet a hiba, arra is gondoltam, hogy nem a saját súbertűje van benne és annyi kaját kap, hogy nem bír vele, vagy nemtudom :S Segítsetek létszíves!