SZIASZTOK! Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a baj ha a motoromat beindítom rendesen jár a motor felpörög szépen de amikor elindulok akkor kb. 10-el megy és hiába húzom a gázt nem akar többel menni:S! ez egyik indításról a másikra történ szóval sejtésem sincs mi lehet a baj! SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!
Hát egy japán nem lenne rossz csak hát az anyagiak, ezt jó áron vettem meg, azért is vettem. Mert volt nekem egy ugyan ilyen motor mint ami most van abba volt 5000km és sportfilter a 110-et vitte simán, nade szerencsémre sikerült összetörni úgy hogy nem lehetett javitani. Sikerült vennem egy ugyan olyat aprópénzért rendszám nélkül, és abba most van nekem 1000km meg még egy kis apró és abban originál minden és az már kevesebbet visz max 95-100-al megy de az már igen a vége. Ezért szeretnék vele csinálni valamit lehet hogy a sportfilter segitene.
Elsőként minden sértési szándék nélkül azt mondanám, hogy vegyél egy nagyobb hengerűrtaltalmú japánt. Volt szerencsém kínai géphez, (egyszerű beállításról volt szó) de utána el kellett mennem gyónni, annyit káromkodtam... Elvileg az általad leírtak javítnak a menettulajdonságokon, de én szkeptikus vagyok.
Én is csak megerősíteni tudom kaktuszpetit. Ha tökéletes állapotú a hengered, a dugattyúd, a gyűrűk, valamint jó a szelepszárszimmering, és a szelepszár szelepvezető hézaga is jó, akkor kizárt hogy fogyjon az olaj. Ezzel a Motullal meg nem lősz mellé nagyot, az biztos! Szerintem az olajfogyasztás miatt nem ég ki rendesen a gyertyád, és a kokszos gyertyán nem tökéletes a szikraképződés, Ehhez persze jöhet a helytelen karburátorbeállítás is. Szerintem tedd rendbe a forgattyús mechanizmust, a szelepvezérlést, és utána állíts be a karbit.
Sziasztok.
Van nekem egy kinai 125-ös 4ütemü motorkerékpárom és szeretnék vele csinálni valamit hogy gyorsabban menjen, ebbe szeretném a segitségetek kérni. Olvastam én hogy az ilyen motoroknál elég sokat fojt a kipufogó is, meg hogy a levegőfilter is, de nemtudom pontosan.
Mit tudtok javasolni? Vayg már az is elég lenn hogy megnövelődjön egy kicsit a teljesitménye, és akkor már egy foggal tudok előre tenni nagyobb lánckereket.
most a probléma az is h pont jelre nem lehet rakni mert vagy jel elé vagy utána esik , és további probléma az is h eszi az olajat ez a füstjén is látszik de miért akkor füstöl mikor vissza engedem a gázt ? meg milyen olajat töltsek bele ?
Szia! Nem egészen világos számomra hogy mit értesz a vezérlés "átrakásán". Egy vagy több foggal odébb lett összerszerelve a vezérlés? Ha így van, szerintem sürgősen állítsd vissza a gyári állapotot , mert ez lesz a legpénztárcakímélőbb megoldás. Ha a gyári vezérlési jelekkel nem megy a motor, akkor ott valami más baj van! Fordult már elő a praxisomban olyan, hogy egy foggal el volt rakva a vezérlés, és a tulaj semmit sem vett észre. Szétszereléskor derült ki véletlenül...
sziasztok lenne 1 kérdésem, van egy kawasaki klx 650c és a motorom vezérlése át lett rakva és mikor megyek vele 4000 felett kezd el dolgozni addig meg gyakorlatilag 0 a moci hirtelen gázhúzásra nem reagál , a vezérlésnek van köze hozzá vagy más lehet a probléma ?
hát ha nem látom nem tom biztosra mint montam de szed szt fulra az elsö futómüvet és cseréj olajat minél kevesebet önts belede azért ugy félig legyen ha öszerakás után sem rugózik vid el egy közeki szerelohoz vagy ha közel vagy nyiregyhez hozd a korzó melletti béke utca 46 ra kis ucca
Lehet hüvelyezni az alu hengert de előtte nézd meg hogy ha nicasilos és még menthető akkor csak megkell hónoltatni vagy nicasiloztasd ujra mert hüvellyel nemlesz olyan teljesitményed.
Lenne egy kérdésem, javítok egy Triumph speedfour-t hengerfej hibája volt.. keritettünk rá egy uj hengerfejt és a vezérlést amikor állítom befelé akkor mind a két vezérmütengely faszául jelen áll de a főtengely egy picit tul van a jelöléstől tehát a felsőholtponton tul van vagy 2-3° al de ha visszáb rakom egy foggal akkor meg visszább van a jelöléstől... tehát ha tulrakom egy foggal vagy visszáb sehogyse jó pont. a motor körbefordul könnyen akadálytalanul de mégis zavar egy kicsit a vezérmülénc sincs vészesen megnyulva a vezérmülánc feszitőből itélve gond ez vajon vagy ne foglalkozzak vele?
Lehet ezt cserélni? Vagy mit lehet csinálni vele? Köszönöm a tanácsokat előre is.
Van nekem egy kinai 125-ös 4ütemü motorkerékpárom és szeretnék vele csinálni valamit hogy gyorsabban menjen, ebbe szeretném a segitségetek kérni. Olvastam én hogy az ilyen motoroknál elég sokat fojt a kipufogó is, meg hogy a levegőfilter is, de nemtudom pontosan.
Mit tudtok javasolni? Vayg már az is elég lenn hogy megnövelődjön egy kicsit a teljesitménye, és akkor már egy foggal tudok előre tenni nagyobb lánckereket.
nem tudom h egyáltalán jó e bele a motul 5100 10w50
Inkább karbi gondod van.
Szokott a villa oldala sérülni egy csúszásnál?
Vagy csak több kárt okoz,mint hasznot?
Lenne egy kérdésem, javítok egy Triumph speedfour-t hengerfej hibája volt.. keritettünk rá egy uj hengerfejt és a vezérlést amikor állítom befelé akkor mind a két vezérmütengely faszául jelen áll de a főtengely egy picit tul van a jelöléstől tehát a felsőholtponton tul van vagy 2-3° al de ha visszáb rakom egy foggal akkor meg visszább van a jelöléstől... tehát ha tulrakom egy foggal vagy visszáb sehogyse jó pont. a motor körbefordul könnyen akadálytalanul de mégis zavar egy kicsit a vezérmülénc sincs vészesen megnyulva a vezérmülánc feszitőből itélve gond ez vajon vagy ne foglalkozzak vele?