Ez 12 Voltos automata töltö.Szóval akkor tölthetem vele a 12 voltos aksimat..de a bibi ott van hogy a töltö az 40 Ah tól 120 Ah ig ajánlják éss savas aksikhoz.Na most nekem 6 Ah-s a róbógó aksija és zselés ( teljesen , nem az a gondozásmentes savas)
Kedves Uraim! B+!
Az, hogy egy akkutöltővel milyen akkut tudok tölteni, az a töltő feszültségétől függ.
Ha 6V-os akkor 7,2V max, ha 12 v-os akkor 14,4V Maximum!
Ha a töltő max 40 Ah-s akkuhoz való, és ráakasztod a 100 Ah-st meg fog a töltö pusztulni.
A 12 V os töltőre 12V -os akkut lehet tenni.
Ellenőrizetlenül pedig csak automata töltőt szabad hagyni.
A többire nézz rá 2 óránként.
Szezon végeztével szétszedtem kicsit a motorkát. A kuplung már mikor megvettem akkor sem volt tökéletes, és ez az azóta belerakott 23.000 km alatt sem jó irányba változott. A kosár azon felületén ahova a kopólamellák fülei érintkeznek kb.1mm es beverődés van. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy ha ezt a felületet síkra felszabályzom akkor ugye a lamellafülek helye szélesebb lesz a kosáron 1-1.5 miliméterrel. Így már elég jelentős lesz a kosár és a kuplungagy/lamellák közti lógás. Ez okozhat a továbbiakban valami problémát? Azt gondolom, hogy a nagyobb lógás miatt még hajlamosabb lesz a beverődésre..
az lesz a legjobb ha elviszed valakihez aki csinál ilyeneket nem pedig ismer valakit aki látott már olyat aki csinált ... mert barchóbázni lehet egyfeszt de attól nem fog menni ..esetleg fizetsz neki 2 sörrel többet és megmutatja hogy kell beállítani a gyújtást
persze hogy volt :D az egész fellett újítva de a gyújtás kábel nem adott le semmit nemvolt jól le szigetelve simán 1 csokival volt összeházasítva de megszakító kondi meg a gyújtórész nyáron lett cserélve de az új elszakad így kénytelen voltam visszarakni a régit
Ha az előírt teljesítményű izzót teszed bele, akkor mindegy hogy sima vagy halogén. Persze csak akkor ha találsz olyan foglalatút. De lehet hogy rosszabbat csinálsz vele, mert minden foncsor a hozzá tervezett izzóval világít a legjobban. Más izzónak máshová esik az izzószála, és más fényt fog adni.
Lehet olyan krowa fejet kapni amit direkt erre gyártanak, igaz drágább mint a sima, de leveszi a csúnyán elszabott csavarokat is.... ....jó boltokban keresd, beta stb...
És ha ugyanolyan w-os égőt tennék halogént mint amilyen bele jár gyárilag.
elbirná a rallynak a generátorja?
Ja és lesarkalt fejű csavart hogy lehet eltávolitani a munkahengert fogja
Hideg motornál szokás, ha jól tudom, csak azért kérdeztem hogy alátámasszátok az elképzelésemet.
Egyébként ha nem tudsz érdemleges választ adni inkább tartsd magadban a dolgot, menni fog meglátod.
Maradj inkább bölcs, jóember!
Nekem be volt jelölve a blokkon, és a lendkeréken, hol kell , hogy megszakítson, és a cigarettapapírnak ott kellett megmozdulni.
Aztán először megszakítóhézag, majd a megszakítás helyének beállítása.
Biztos van hozzá olajszűrő, szerintem még utángyártott is, filléres tétel. Kimosni? Adnál a sz***k egy pofont... Lehet hogy volt benne olajcsere, és valamiért eszi az olajat- de ez csak akkor fog kiderülni, ha te már kicserélted. Jön a tél, inkább engedd le az egészet és tölts bele frisset! Neten biztos megtalálod a service manual-t ahol pontosan megvan adva milyen olajat ír elő, de szerintem nyugodtan tehetsz bele full szintetikusat.
http://www.hqelektronik.hu/inf...
Max 600mA-rel tölt. Pont jó a 6AH-s akkuhoz.
ez jó lenne hozzá ?
Vagy tudsz ajánlani valami más fajtát?
Új kosár, vagy szélesebb fülű lamella...
Az, hogy egy akkutöltővel milyen akkut tudok tölteni, az a töltő feszültségétől függ.
Ha 6V-os akkor 7,2V max, ha 12 v-os akkor 14,4V Maximum!
Ha a töltő max 40 Ah-s akkuhoz való, és ráakasztod a 100 Ah-st meg fog a töltö pusztulni.
A 12 V os töltőre 12V -os akkut lehet tenni.
Ellenőrizetlenül pedig csak automata töltőt szabad hagyni.
A többire nézz rá 2 óránként.
Szezon végeztével szétszedtem kicsit a motorkát. A kuplung már mikor megvettem akkor sem volt tökéletes, és ez az azóta belerakott 23.000 km alatt sem jó irányba változott. A kosár azon felületén ahova a kopólamellák fülei érintkeznek kb.1mm es beverődés van. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy ha ezt a felületet síkra felszabályzom akkor ugye a lamellafülek helye szélesebb lesz a kosáron 1-1.5 miliméterrel. Így már elég jelentős lesz a kosár és a kuplungagy/lamellák közti lógás. Ez okozhat a továbbiakban valami problémát? Azt gondolom, hogy a nagyobb lógás miatt még hajlamosabb lesz a beverődésre..
http://vennivalo.hu/termek/bat...
http://www.edigital.hu/Jarmuak...
A motor akkumulátora :
http://www.robogoaruhaz.hu/742...*80*95.htm
A töltőre az van írva 40 Ah tól de az én motor aksim 6 Ah-s .
elbirná a rallynak a generátorja?
Ja és lesarkalt fejű csavart hogy lehet eltávolitani a munkahengert fogja
Egyébként ha nem tudsz érdemleges választ adni inkább tartsd magadban a dolgot, menni fog meglátod.
Maradj inkább bölcs, jóember!
Aztán először megszakítóhézag, majd a megszakítás helyének beállítása.