Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elqrtam B+!
Vedd azt amit "kinter " belinkelt Neked.
Ha nem hiszel nekem, akkor pontosabb adatok:

http://www.hqelektronik.hu/inf...

Max 600mA-rel tölt. Pont jó a 6AH-s akkuhoz.
Teljesen jó hozzá. Már a méretéből adódóan sem tud nagy árammal tölteni. Ráadásul automata. Elba..... sem tudsz vele semmit.
És ezt miért nekem mondod? Én tudom mit beszélek....
http://vennivalo.hu/termek/bat...

ez jó lenne hozzá ?

Vagy tudsz ajánlani valami más fajtát?
A felület, amit eltávolítasz, talán még keményebb is az alatta lévőnél! Nem lesz hosszú életű!
Ha zselés akkor ne mert ahhoz lassúbb , áramkorlátos töltő kell !
Ez 12 Voltos automata töltö.Szóval akkor tölthetem vele a 12 voltos aksimat..de a bibi ott van hogy a töltö az 40 Ah tól 120 Ah ig ajánlják éss savas aksikhoz.Na most nekem 6 Ah-s a róbógó aksija és zselés ( teljesen , nem az a gondozásmentes savas)
Így van. És zajos is lesz.
Új kosár, vagy szélesebb fülű lamella...
Kedves Uraim! B+!
Az, hogy egy akkutöltővel milyen akkut tudok tölteni, az a töltő feszültségétől függ.
Ha 6V-os akkor 7,2V max, ha 12 v-os akkor 14,4V Maximum!
Ha a töltő max 40 Ah-s akkuhoz való, és ráakasztod a 100 Ah-st meg fog a töltö pusztulni.
A 12 V os töltőre 12V -os akkut lehet tenni.
Ellenőrizetlenül pedig csak automata töltőt szabad hagyni.
A többire nézz rá 2 óránként.
Sziasztok!

Szezon végeztével szétszedtem kicsit a motorkát. A kuplung már mikor megvettem akkor sem volt tökéletes, és ez az azóta belerakott 23.000 km alatt sem jó irányba változott. A kosár azon felületén ahova a kopólamellák fülei érintkeznek kb.1mm es beverődés van. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy ha ezt a felületet síkra felszabályzom akkor ugye a lamellafülek helye szélesebb lesz a kosáron 1-1.5 miliméterrel. Így már elég jelentős lesz a kosár és a kuplungagy/lamellák közti lógás. Ez okozhat a továbbiakban valami problémát? Azt gondolom, hogy a nagyobb lógás miatt még hajlamosabb lesz a beverődésre..
Inkább ezzel próbálkozz:

http://vennivalo.hu/termek/bat...
Gyanús hogy ez sok lesz annak az akkunak.
az lesz a legjobb ha elviszed valakihez aki csinál ilyeneket nem pedig ismer valakit aki látott már olyat aki csinált ... mert barchóbázni lehet egyfeszt de attól nem fog menni ..esetleg fizetsz neki 2 sörrel többet és megmutatja hogy kell beállítani a gyújtást
persze hogy volt :D az egész fellett újítva de a gyújtás kábel nem adott le semmit nemvolt jól le szigetelve simán 1 csokival volt összeházasítva de megszakító kondi meg a gyújtórész nyáron lett cserélve de az új elszakad így kénytelen voltam visszarakni a régit
Ezzel a töltővel feltölthetem a motorom aksiját ?

http://www.edigital.hu/Jarmuak...

A motor akkumulátora :

http://www.robogoaruhaz.hu/742...*80*95.htm

A töltőre az van írva 40 Ah tól de az én motor aksim 6 Ah-s .
Ha az előírt teljesítményű izzót teszed bele, akkor mindegy hogy sima vagy halogén. Persze csak akkor ha találsz olyan foglalatút. De lehet hogy rosszabbat csinálsz vele, mert minden foncsor a hozzá tervezett izzóval világít a legjobban. Más izzónak máshová esik az izzószála, és más fényt fog adni.
Lehet olyan krowa fejet kapni amit direkt erre gyártanak, igaz drágább mint a sima, de leveszi a csúnyán elszabott csavarokat is.... ....jó boltokban keresd, beta stb...
És ha ugyanolyan w-os égőt tennék halogént mint amilyen bele jár gyárilag.
elbirná a rallynak a generátorja?
Ja és lesarkalt fejű csavart hogy lehet eltávolitani a munkahengert fogja
Hideg motornál szokás, ha jól tudom, csak azért kérdeztem hogy alátámasszátok az elképzelésemet.
Egyébként ha nem tudsz érdemleges választ adni inkább tartsd magadban a dolgot, menni fog meglátod.
Maradj inkább bölcs, jóember!
44-45 éve volt.
Nekem be volt jelölve a blokkon, és a lendkeréken, hol kell , hogy megszakítson, és a cigarettapapírnak ott kellett megmozdulni.
Aztán először megszakítóhézag, majd a megszakítás helyének beállítása.
Biztos van hozzá olajszűrő, szerintem még utángyártott is, filléres tétel. Kimosni? Adnál a sz***k egy pofont... Lehet hogy volt benne olajcsere, és valamiért eszi az olajat- de ez csak akkor fog kiderülni, ha te már kicserélted. Jön a tél, inkább engedd le az egészet és tölts bele frisset! Neten biztos megtalálod a service manual-t ahol pontosan megvan adva milyen olajat ír elő, de szerintem nyugodtan tehetsz bele full szintetikusat.
Szerintem ha azt se tudod hideg vagy meleg motornál állítunk szelephézagot inkább menj el kávét főzni, és ne nyúlj hozzá!