Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja még van egy baja a robogómnak a fékmunkahengert tartó csavar
le van sarkalva hogy lehet azt kiszedni?
Előre is köszönöm a választ.
Ott az igazság! Na ezt nem tudják a mai fiatalok. Szerintem azt sem tudják, a cigarettapapírt mire is használtuk a megszakítós gyújtásnál a beállításhoz.
Üdv!
Tudnátok nekem szelephézag értékeket adni?
Ami nektek bevált, TT600-as lenne az áldozat egyébként.
És hogy hideg vagy meleg motornál történjen a beállítás?
Egyébként ha pontosan akarod beállítani, akkor hézagmérő és stroboszkóp kell.
Éter-petróleum-ricinus, hogy pontosak legyünk:)

Az éter csak "gyújtósnak van benne pár százaléknyi.
Ezek szerint megszakítós. Jó gyújtás esetén a szikra erős kék színű, a blokk felé közelítve a gyújtókábelt 8-10 mm-t simán átüt. A kondenzátor hibája esetén gyenge, sárgás fényű szikrát látsz.
Messze laksz Badacsonytól? Mert ha igen, keress valaki havert aki ért hozzá.
Én régen cigarettapapírral állítottam be a megszakítót.
Hiába variálod, szart sem ér a projektoros lámpája. Ha nagyobb izzót raksz bele, akkor elolvad a projektor, esetleg leég a generátor. Olyan szar mint az Aprilia SR....
Hiába is jelölöd meg, soha nem tudod hót ugyan oda, hót uygan úgy visszatenni.
Megszakítósnál akár miliméteres mértékben máshováű kerülhet a cikra.
Szóval mókolás nélkül nem lehet? :S
végülis minden baszakodás nekem le volt törve szétszedtem megragasztottam visszaraktam nem jól mutatott megint szét össze vagy kétszer aztán megint letört ... most törött
első kérdés mielőtt levetted volt szikra ? ha igen akkor nem valószinű hogy közbe a kondi csak úgy hirtelen kifingott... a megszakító dolgozik ? nyit zár rendesen ? attól hogy rosszul teszed vissza a koronát szikra még kell legyen csak nem jó helyen és sose indul be ...
ez jó dolog egy adott sebességre beállítani
én így állítottam, 50km/óránál halálpontos. de ha 90-et mutat akkor már 100 fölött megy a gép
szóval kár vele baszakodni, meg kell szokni
szétszeded lehúzod a tűt majd kicsit visszább rakod
Sziaszitok!
Vettem egy új műszerfalat és mert a km órám ugrált és a fordulatszám mérőm sem volt a topon. Azt szeretném kérdezni ,hogy lehet kalibrálni a mechanikus km órát. Mert ez 45-50-ig kb 10km/h-val mutat többet fölötte 20-al. 100-at mutat 80-al megyek . Előre is köszönöm a választ
Ja még van egy baja a robogómnak a fékmunkahengert tartó csavar
le van sarkalva hogy lehet azt kiszedni?
hali mindenkinek lenne 1 kérdésem : 1 simson gyújtásnál ( régebbifajta s50b -n) ha levettem a lendkereket majd a gyujtást teljesen mindent és elfelejtettem megjelölni merrefele állt és ha ráteszem a hengerre nem ad le semmi gyújtást de ha megfogom a gyertya végénél akkor érezni hogy picit rázogat akkor nincs rendesen beállítva vagy a barátaimnak van igaza hogy rossz a kondenzátorja. előre is köszi ^^
Aprilia rally 50-es robogómon az első lámpa gyengén világit gyáriak
még az izzók benne. Este sötétbe nem nagyon lehet látni
vele! Hány w-os égőt tegyek bele?
Akkor azok meg nem voltak atallitva olommentesre....
Cseréld le az olajat.
Oszt megnyugszol.
nemigen van szaga, pár éve készítettünk csilisbabot vele aztán betettük a melóhelyi közös hűtőbe
aztán néztük ki fosik estefelé
na azután nem fogyott a kaja a hűtőből
ezzel nem lettem okosabb...
A múlt évezredben, mikor még Árpád apánk is lóval járt modelleztem 2 évig.
Onnan ismerem. Éter+ petróleum + ricinusolaj keveréke volt a 1,5 ccm -es motor üzemanyaga.
De van szaga..........mint a pénznek.
Asszem.
A ricinusolaj nem büdös! És nem ég el!