Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az büdös.
Hidegen sajtolt ricinus! Az átlagsebesség radikálisan megfog nőni!
Floriol vagy vénusz ez itt a kérdés.
Bármilyen olaj jobb a semmi olajnál.
"Ha 120 km/h val ment volna" Ment szerencsétlen, csak utána az egyik oldalon a a kipufogó szelepfészek megrepedt , lehetett cserélni és szelepezni. Viszont otthon megjavítottam.
a hiba ott kezdődik hogy vétel után illik olajat cserélni.
Persze ezek jo maszokepessegu konstr,motor -valto hatul,ha volt ero benne felment baz mindenhova.Ha 120 km/h val ment volna,akkor mar jo,m elhagyja a hangot es nem olyan eros a motorhang.Mindegy az egy olyan korszak volt,en azt mondom ,h reszben orulok,h elhettem benne.Sok szempontbol egy kiszamithato nyugodt vilag volt.
csá! nemrég vettem egy honda cbr 500F 1990 es évjáratú gépet!olajat ellenőriztem a blokkban a nívópálca nem volt olajos nem érte el a minimum szintet se..!vagy után akarnék tölteni vagy lecserélni az egészet! az előző tulaj azt mondta hogy májusba volt olaj és olajszűrő csere HONDA SAE 10w40 olaj van benne álíltólag, nem tudta biztosra mondani!most ha utánatöltenék sae 10w40 olajat és ha nem 10*40 es van benne lehet vmi baj?milyen olajat érdemes belerakni régi sportgépekbe?full szintetikus,vagy sima ásványi is jó?ha lecserélném az olajat akkor ugye olajszűrőt is cserélni kéne...vagy az mennyire jó megoldás ha kimosom?olajszűrőt hol lehet rendelni régi motorokhoz? a gépem 90% ban megegyezik a honda cbr600f-el!
Én mentem vele 36 000 km-t egy hengerfejcsere, kerékcsapágyak, kihajtótengelyek, vezérmű fogaskerék (textilbakelit) cserével.
Viszont a hosszú löket miatt elég nyomatékos volt. Felment a Badacsonyon olyan helre, ahová a traktor is terepfokozaton járt!
Építkezéskor heten ültünk benne!
Nem volt agyonbonyolítva. A hűtéssel és a szelepekkel volt gond. Nem volt szabad 100-nál gyorsabban menni vele! Hajlamos volt a kipufogószelep beégni! Raktam a hátsó ülés mögötti benzintank mögé még egy réteg hangszigetelést, a kipufogót lecseréltem 4 az 1-be típusra,és semmi hang nem volt belül. Csak a kaszni a legszarabb vaslemezből készült, már új korában rozsdás volt! Viszont otthon a garázsban felkészítettem műszakira.
most elfogadhato, v jo szar?

nem mindegy
hat az nsu ro 80 volt wankel

de az nsu nak a 1300tt verzio komoly kis auto volt,na ezekkel versenyeztek is
Keresztfaternek volt..............nagyon nyugodt és lassú ember...........most ezres swiftje van.........az se gyors de ő aszondta neki a 105-ös skoda a zapi után gyorsvonat volt.
Neked is volt?.....még a végén lesz egy klub... .....azt hiszem, hogy az NSU-nak Wankel motorja volt, nem is volt egy sikeres darab nyugaton....a zapi sem sehol, de sokáig tudott rohadni a vastagsága okán...
És még a hűtővíz sem fagyott bele! Elfogadható járgány volt az , az oroszok ellopták az NSU-t és gyártották. Jó szar anyagból.
Viszont lazán lehetett szerelni egy villáskulcs készlettel az út mellett.
Én szelephimbát cseréltem rajta.
versenypalyara azert nem kuldtek szerencsere ,eme kituno joszagot


bar bocsanat,a valtojat hasznaltak forma easter ben
Mégis egy dolog miatt tűnt ki a 70-es években az autók évkönyvében(nyugaton) mégpedig a 0 alul-felülkormányzás miatt ami akkoriban gyakorlatilag lehetetlen volt és mégis a zapi ilyen volt....nem tört ki semerre....:))
igen ,ezt mindig elmondtam neki,h nem volt harckocsi inditomotor,de o ragaszkodott az o verziojahoz.....

azert arra meg emlekszem,h a kanyarban dulongelt mint a hintaszek
Nem, rendes gyári volt, csak eleinte volt 36le körüli és amíg gyártották 5-6 évente erősebb motorral jött ki......és sajnos nem volt harckocsi indítómotor......
aha, az mar vmi stroker lehetett egyebk a boxer miatt biztos jo nyomateka volt

egy haverom amikor meghallotta a zapor nevet mindig elmondta,h a t 52 harckocsinak az indito motorja ,es ezt raktak autoba
több ccm-es verzió volt....a végén 1200-as is volt 50LE körüli teljesítménnyel, de nagy nyomatékkal(legalábbis a többihez képest)...
a zapor nem 1000 ccm es volt?a 120 skoda meg 55 le
Koszi!