Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem tom mi van vele 2 baja is van cseréld a gázbovdent vagy olajoza es a berukokart szedd szét és ot lesz kiesve vagy lazulva 1 csavar huzd meg rug be meny vele ha megint megálna akor álics a benzincsapon szerintem ezek lehetnek a bajai én motor szerelo vagyok nyiregyen de ha nem látom nem mondhatom biztosra...
Én is egy ilyen bolhapiacit tettem rendbe. és remekül megy.
De legalább hazaértél
Hello!
99-es cr250-emnek másodikban fölakadt a gáz, aminek esés lett a vége. Motor oldalán fekve járt tovább, de már alapjáraton. Leállítottam, utánna rúgnám be, de nincs kompresszió, két újjal le tudtam nyomni a berúgókart. Párszor még megpróbáltam, aztán egyszercsak megjön a kompresszió és beindul. Most megint eljátszotta ugyanezt, annyi különbséggel, hogy most nem fölakadt a gáz, hanem kiüvegelte magát ,leállítani sem tudtam. A kuplungot behúztam,próbáltam volna 5-be tenni és lefullasztani, de addigra magától leállt. Kompresszió nincs.. és ennyi.Valaki esetleg tudni segíteni, hogy mi lehet a baj?Köszi..
Én b..om, hisz az előbb írták és úgy is van, hogy nem megy fel addig a szoknya.
Ezt el nem tudom képzelni. A szívó oldalon lehet ilyent, de a kipufogónál nem. Amúgy tudtommal a gyertya nyílásán keresztül kell kiékelni a dugattyút, például a berántózsinórral. Legalábbis én így csináltam a le és a felrakást is.
Nagyon szívesen.
Lehet, ott ékelte be a tulaj a kipufogónyílásba, hogy letekerhesse a kuplungot, vagy a lendkerékanyát.
Én is mostanában javítgattam két 80ccm-es Jonsered fűrészt. Az egyik 73'-as, a "fiatalabb" 75"-ös.
A 73"-as gépnek valamikor letört a csapszegzéger füle. Kissé végighúzta a hengert. A másik zéger lötyögött a helyén, nem sokon múlt, hogy ki ne essen. Én csak új gyűrűket raktam bele, maradt a gyári MAHLE dugó.
Nem néztem el, a teóriám viszont igen
Új dugattyúval szereltem, előtte a henger faláról lepolíroztam a felkenődött dugattyút. Szépen működik, és könnyebb szerelni, mint a motort.
Igazad van, benéztem! Tényleg nem tud úgy beleakadni. Ez esetben a sima lötyögéstől előfordulhat ilyen törés? Pontosan középen van a törés, a kalimpáló dugattyú a henger falának verődve okozhatta a törést. Vagy aki előttem szerelte, tényleg a hajtókarral zúzta le, viszont ez esetben nem vette észre a letörő darabokat, és azok a motorban maradtak - nekem ezért tűnik valószinűbbnek, hogy működés közben törött el. .
De épeszű ember ilyen alkatrészt nem rak és nem hagy benne. Persze piacon vettem, ott nem az ésszerűség, hanem az elérhető haszon dominál egyeseknél.
Köszönöm
Mint minden kétütemű!
Az akkor is kipufogó oldal!
ilyen kis berregőknél szinte mindig a forgattyúsházba szívja a naftát
Az a kipufogó oldal! Nem láttatok még motorfűrészt?
Biztos elnézte.
Sejtem, de ő írt kiput...
Szia András ! Jó lett?
Az a szívó oldal!
Vagy laza a hengerfej, és kotyog a tömítés.
A dugattyú szoknya alsó éle soha sem nyitja meg a kipufogó csatornát.
Működésképtelen lenne.

És túl friss a törés felülete.
hát ezt nem tudom........
mondjuk ott szivesebben laknék mint itt
Miért gondoltam, hogy lacházán laksz?....
kiskőrösön
ott is van a sz@rtól a repülőig minden.......
Kösz!...lacházán Bp. felől az első boltra gondolsz?
sanyi! megadtam a számod egy mg boltosnak, ha épp valaki gumivágót ajálngatna akkor odaadják neki
itt mindenféle kacatokat(is) szoktak kicetlizni, a dutra főtengelytől az esztergagépig....
mondjuk azt mondta ilyennel még nem találkozott......
egy rallys ismerőst is kérdeztem de neki sincs, amikor megy versenyre ott szokta vágatni