Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Légkulccsal?......bár volt nálam olyan gép aminel sikeresen összenyomták vele a távtartóját...
Nekem 3 helyen akartak légkulccsal nekiesni. Azóta kiveszem a kereket úgy viszem el, centírozni is magamnak szoktam. Bár... Már jó ideje nem volt lehetőségem motorozni.
pedig azért van pár....én sem nyúlok másképp hozzá, igaz már nem gumizok.....
Egy kis érdekesség... Kevés olyan gumiszervizt láttam eddig, ahol nyomatékkulccsal dolgoznak, bár én ebben a videóban is találtam kivetnivalót (részemről).

http://youtu.be/HPLQQHNMI8M
Nem hiszem, mellékelem a képet, miért
Így vettem, hozzám eléggé lelakva érkezett. Nem ment például az lánc olajzás sem, mert a műanyag csiga elnyiródott...
Az én teóriám a következő:
- A kipufogó oldali rész elkopott, ami szemmel látható.
- Ennek hatására a dugattyú kalimpál a hengerben.
- A dugattyú szoknyája pont ott törött ki, ahol bele tud érni a kipufogó nyílásba, ha "megfelelően áll, amit a kopott állapot enged neki.
A kitörött darabok a henger felső részében láthatóak, ott lapultak péppé.
Megjegyzem, nem vitatkozni akarok veled szemben, csupán én igy gondolom, a képek alapján.
ha nem elektromos probléma... amúgy simán lehet fordulatszám jeladó is...
Ajjaj! nagyon sürgős hengerfej-felújítás szükséges! A szelepvezetők kikoptak, és ide oda szédeleg a tányér, nem zár rendesen! ha nagyon lóg, és félrezárogat, könnyen leszakad, és azt nem ecsetelném mit okoz
Szerintem a szoknyát te törted el szereléskor.... (hajtókar)
Szerintem benzin van az olajban. Húzd le a kartergáz csövet a levegőszűrőről, és próbáld ki úgy.
Főleg melegen csinálja?
Lehet erőgépnek is nevezni. 50 köbcentis Dolmar láncfűrész. Szigszalagozás nem lesz, nem kényem, kedvem végett, hanem mert raktam bele új dugattyút
Tekerd körbe szigszalaggal és mehet vissza.
Szevasztok, segítséget szeretnék kérni abban hogy nem-e tud valaki olyan oldalt ahol szervízkönyveket lehetne letölteni Yamaha XT 600-hoz (88-as évjárat). Előre is kösz
Mert Te mag olyan kényes vagy!? Ékeljék ki, aztán nem lötyög. 5-6 mm-en problémáztok?
Valóban kopottnak tűnik, már ahol gyárilag van szoknyája :)
Gondolom, valami erőgépé.
Kicsit elkopott a dugattyú szoknyája :D
Bal kormánycsutkát hogy lehet legegyszerűbben cserélni 600 RR-en?
Felső villahíd le aztán ott is van, vagy jobban meg kell bontani?
Kormánycsapágy nem esik ki?
sziasztok, van egy fzr 600-asom, és az vele a gond, hogy felső tartományban picit megtorpan! kb 10 ezres fordulatnál! és még e mellé párosul az, hogy ha megállok pl piros lámpánál, vagy ha sokáig megy alapjáraton, megáll , utána pedig nehezen indul! olyan mintha elmenne a gyujtás! utána beindul megint megy! csak ez elég idegesitő! most cseréltem benne gyertyát, valamennyit javult a helyzet , de még most sem az igazi! kábeleket átnéztem, már amennyit tudtam, akkumulátor sarukat is megtisztitottam, cdi-t is kivettem, azt is megtakaritottam... lenne esetleg valami tippetek, hogy mi lehet ennek az oka? hová kellene nyúlni! Kérlek titeket ha van valami jó tippetek osszátok meg velem! köszii
üdv Motorosok!

Egy rövid kérdés
Van egy explorer pitbike-om, mennyinek kell lenni a szelephézagnak?
böszmén csetteg és nagyon nem jó

Gyuri
BlackSheep!
Ezt írtad:
"Az e-mail-en árajánlatot kérô (amit úgy vállalok el, hogy ne sokallja, és inkább több munkám legyen belôle hosszú távon) aztán már a szerelés lényegi részét megcsináló, hozzá nagyon értô, régen sokat szereltem és mindent tudok mindenrôl, utána a tudatlanság mocskában fetrengése miatt fórumon dühöngô..."
A blokk széthúzása nem volt egy óra,mosással,csapágycserével,stb összerakás 2 óra,szeretem is csinálni,ezért miért adtam volna neked 15 pénzt?
Koromnál fogva is többb tisztelet járna,bár az nem érdem,csak állapot.Nem minősítettelek,és mással furattam újra a kiváló,neveddel fémjelzett hengered,ami most már jól működik.Egyébként sem ajánlottad fel,hogy vigyem vissza,nézzük meg,mit látok rajta.Mint írtad 24 éves vagy ,a jogosítványom másfélszer annyi,és nem dísznek van.Még,ha nem is szerelőként végzek,és dolgozom jó pár évig,akkor is többet láttam volna ennyi idő alatt,mint te,és bizony a tapasztalat is számit valamit.Igaz,már nem hivatásoskén dolgozom szerelőkén,de nem szakadtam el azért ettől sem.Van olyan,hogy szakmát vált az ember,mert kedvezőbb egy másik.Sohasem írtam,hogy mindent tudok mindenről!
A tudatlanságnak nincs mocska,amiben fetrengeni lehetne,mint voltál kedves írni.
A kedves fórumozókkal csak közöltem a történéseket,mert azért van a fórum.Minden dühöngés nélkül,mert akkor az másként nézett volna ki.
Egy vállalkozás nem a kuncsaftok miatt megy tönkre általában,ott inkább az árral,a szolgáltatás minőségével,vagy valami mással van baj,ami miatt nem mennek vissza a kuncsaftok.
Sajnos meg kellett szegnem a szavam, hogy nem írok többet a témával
kapcsolatban,de mindent én sem nyelek be.
További szép napot mindenkinek!
Simosok irjatooooooooooooook! S51 kuplung bekeményedettt!
Mi a baaaaaaaaaaaaaaaaj?
"A karbival kéne valamit csinálni." Erre pedig ne vegyél mérget, volt már hogy a "karbi beállításból" motorfelújítás lett.
Robogókat szoktam főleg javítani, de én jelenleg "nyári szerelő" vagyok, ugyanis egyenlőre a műhelyben nincsen fűtés. Ráadásul az én Leó-m is darabokban van, és egyszerre nem szeretek több motort szétszedni, mert nem jó ha keverednek az alkatrészek. Ha úgy gondolod, és érzel magadban annyi tudást, akkor viszont szivesen segítek a karbi beállításában. Írd le a motor és a karburátos pontos típusát, évjáratát, és utánanézek a gyári fúvóka méreteknek. Addig is amit tudok tanácsolni, az egy alapos légszűrő tisztítás és gyertyacsere. Csak a gyárilag ajánlott gyertyát használd, az előírt hézaggal.
Sziasztok! most nyáron vettem meg az első nagymotoromat (gsx-r) ezért még nagyon rutintalan vagyok ezen a téren. ezelőtt csak 2T motorjaim voltak az is cross. mik a kötelező szervizek egy ilyen motornál ? gondolok itt a szelephézag, vezérműlánc ? tavasszal szoktátok ezeket megcsinálni ? gyertyát milyen időközönként kell cserélni és általában gyárit szoktatok? tárolási javaslatok mik vannak ? köszönöm segitségeteket