Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs légszűrőház 2db direktszűrő van rajta.
2 részből van de nemigen tudod összekeverni
csak jegyezd meg hogy szedted szét, nem olyan bonyolult bár több kacat van benne mint a szimó karbiban
ha leszeded a karbit dobd le és szét a légszűrőházat is,
amikor rakod össze tedd fel a karbit, majd a légszűrőhöz vezető gumicsöveket, aztán akaszgasd be a a légszűrőház aljába
így leírva bonyolult de meglátod egyszerű
lesz egy fülecske a vázon a karbi síkjába, én azt lecsaptam hidegvágóval és úgy könnyebben kijött a helyéről a karbi
Most hogy mondod megvan repedve a fő karbinak a szívócsonkja. Megvan ragasztva valamennyire,szerintem ott nem szív farsot. Bár már terveztem, hogy veszek rá egyet. Amm enek a karbijában van valami+ amit esetleg rosszúl tudnék visszarakni? Simson karbit már tisztítottam meg AM6-os motornak a karbiját is.
nekem olyanokat csinált hogy beröffent aztán leállt, nem durrant csak pöffent egy kicsit néha 3-4x is
annak ac gondja volt
karbit meg szedd szét aztán takarítsd ki, ha ráérsz áztasd be bioetanolba, akár pár hétig is
ártani tuti nem fog
jó macera a leszedése, ha már kiszeded a karvit vedd le a szívótorkokat is és nézd át nem-e repedt a gumi
A vezérlésre Most volt elektronikai szakembernél a motor ő mondta hogy a vezérlés elvolt rakva 3 foggal. Valamint a gyujtást most állította be és csinálta meg hogy megfelelő erősségű legyen a szikra. A CDI egységet gyártattam hozzá. (http://sites.google.com/site/m...)
Valamint még annyit mondott a szerelő hogy mivel sokat állt a motor nem ártana kipucolni a karbi-t. Az befolyásolhatja ilyen módon? Elég nagyot szól. Egyébként ha beindul akkor aránylag szépen jár.
Lehet hogy a gyújtás nem a helyén van.
Egy sornégyes motorban leragadhatnak a dugattyúgyűrűk, ha egy évig nem használják a motort?

Rejtélyes olajfogyasztásra lettem figyelmes,eddig egy cseppet sem fogyasztott a motor olajból(Honda CBR900).

Közel évig nem volt használva,csak most ősszel tudtam újra elővenni a motort.

Egyik utam után(kb 30km) megnéztem az olajat,amely a min szint fölött volt.(egy teljes napot vártam,hogy az ellenőrzéssel)

Mielőtt elindultam még félszintnél volt.

Lehet hogy nem volt teljesen vízszintes valamelyik ellenőrzésnél,mert abszurdnak tartok ilyen mértékű olajfogyasztást 30 km alatt.
Vagy elképzelhető?Füstölni természetesen nem füstöl.

Szerintetek?
típusazonos az elektronika? mert ezekből van pár féle kivitel
benzined van rendesen? az ac szeret behalni
vezérlés nincs elrakva valamerre?
Helló
Vettem egy Yamaha XT 600-at (3AJ) elektronika hibával mondván, nem lehet nagy baja. Ez kb 3/4 éve lehetett azóta csinálgatom már az elektronikájával nincs baj, szikra van már,de amikor be akarom indítani egy kis szívató önindítóval megforgatom(nincs berúgókar) nem indul be csak 1 idő után durran egyet.(Nagyon hangos) Valaki tudna segíteni hogy mi lehet a baja és mit nézzek meg? A segítséget előre is köszönöm.
Hali mindenkinek! Nincs valakinek egy Yamaha DT 125 R hátsó lámpabúráka? Mert az enyém szállítás közbe letört a mociról...:S
Nem tudom, milyen a darab, hogy van rögzítve. Ha megnézi szakember, akkor tudni fogja. De ha az új nem sokba kerül akkor inkább vegyél másikat, bontottat. Ha esel egyet akkor az új is eltörhet. Mint az ábra mutatja.
Jól látom a képen, hogy a csutka vas, és egy stift rögzítí? Mert akkor maróssal ki kell szedetni a beletört részt, és csináltatni egy közdarabot, amit vagy menettel, vagy melegen szorosan beilleszteni lehetne megoldani.
Hát én sem fogom tuti, azért kérdeztem hátha tudtok olyan motort mondani aminek 40mm-es a villaszára aztán olyan csutka kormányt szerezni mert ez a motor nagyon ritka.
Én ezt nem hegeszteném semmiképpen.
A gázbovden nem ágazik el kétfelé? Mert akkor az egyik ág állítja a szivattyú hozamát. Ha túl meg van feszítve az az ága a bovdennek, akkor a szivattyú "azt hiszi", hogy nagy a fordulat, és ezért adagol többet. Na ezt jól körberajzoltam.....
Nem én törtem el amúgy, így került hozzám. A motorja is beteges volt de azt már rendbe raktam. Hát csak a hegesztésnél nem az egész keresztmetszetben fogná körbe mint gyárilag, csak amilyen mélly a varrat az a baj, tehát nem lenne olyan erős sztem. Max ha jó mélyen be lenne gyök ölve ha jól fogalmazok de akkor meg már nem állna a megfelelő szögben.
Lehet, hogy már 627 x leszedték, ebből kétszer szarul tették vissza, aztán már meg is van a baj! Ha nem Te nyúlsz hozzá akkor is elnyalódott volna.
Az elkészült hegesztési varrat azonos értékű az eredeti anyaggal.
Ha tudja a hegesztő, hogy mit csinál.
Ez lehetséges! Köszönöm!
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó szerelésből kimaradt V2-es alkatrészek.
Pl:xv535,xvs650,Honda Vt1100-VT500c,Vt500e,Vt750 és vt 600-as alkatrészek.
Megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Üdv KAczkó
Sziasztok!
Adott egy kis gyorsasági motor: Benelli devil
Mint amilyen a linken látható. most szereztem aztán szép lassan újjá építgetem. Olyan problémám van hogy a csutka kormánya törött, ahogyan a képen látható. Villaszár átmérője 40mm szerintetek milyen motornak passzolna rá a csutka kormánya?
Hegeszteni nem akarom, nem tartom a legbiztonságosabb megoldásnak.
Válaszotokat előre is köszönöm!
http://tomkasso.w.interia.pl/s...
Hát olyanról még nem hallottam, hogy tul sokat adjon a különolajzás. Nem lehet, hogy olyan az olaj minősége, hogy nem tudja teljesen elégetni? Próbálj meg valamilyen másik márkát.
Ha nem is sok, akkor miért köpi ki a kipufogón kb a felét?.. csak ezt nemértem..
Volvo FH12 dugattyúja. Hogy egyes teherautókban miért van ilyen, azt nem tudom, fejtegetésekbe pedig nem bocsátkoznék, pedig érdekelne.
Nekem nem tűnik soknak egy huskynál 1l/500km