Sziasztok.Tanácsot szeretnék kérni mégpedig:zx7r fékprobléma.változik a fékkar nyomáspontja ha megpumpálom akkor tökéletes lassú fékezésnél beesik a fékkar.már kilégtelenítettem de semmi változás.felsó munkahenger probléma szerintem de házha van tapasztalt hozzászóló.köszi!
Tisztánlátás kedvéért:
24 éves vagyok, és tavaly novemberben nyitottam saját motorszervízt 0 tôkébôl.
Az volt az elvem ha jó szerelô vagyok és becsületesen végzem a munkám megélek belôle. Lófaszt. Egy év eltelt, és túl vagyok egy csôdön és egy újrakezdésen mindezt a hasonló ügyfelek miatt:
Amikor 4órán keresztül heggesztem a kipufogóját és (hogy kezdô kis buzi vagyok és milyen alapon vagyok drága) elkérek érte 5 ezer forintot, (17 az új) mire a válasz, hogy bocs, csak 3 van nálam majd behozom holnap és soha többet nem látom.
Amikor egy v-tech vfr 24 ezres szervízére (szelephézag ellenörzés, és allítás (gyengébbek kedvéért vezérlés szét) olajcsere, gyertyacsere, fékolaj, lánc fesz, forgó-mozgó pontok átfújkálása, guminyomás, fékbetétell., mosás, meg ami még nem jut eszembe és alap dolog nálam) elkérek 16 ezer forint munkadíjat és sokalja azért mert, hogy ô azért hozta ide mert azt gondolta, hogy mivel kis szervíz milyen olcsó...
Az e-mail-en árajánlatot kérô (amit úgy vállalok el, hogy ne sokallja, és inkább több munkám legyen belôle hosszú távon) aztán már a szerelés lényegi részét megcsináló, hozzá nagyon értô, régen sokat szereltem és mindent tudok mindenrôl, utána a tudatlanság mocskában fetrengése miatt fórumon dühöngô...
akik tudják mirôl beszélek azt is tudják, hogy ez csak a jéghegy csúcsa, sorolhatnék még ezer meg egy sztorit.
Az újrakezdésemnél (ez egyébként pont akkor volt mikor 'kshonda' belépett festés után, bepakolás elôtt) megfogadtam, hogy nem megyek bele többet hasonló sztorikba és csak azt vállalom el ami megéri, adtam egy árajánlatot e-mail-ben a lent említett motorgenerálra amibôl csak a fúrás és a hajtókar csere maradt. Mikor megtudtam, hogy a munkadíj kilôve, próbáltam tartani magam az e-mail-ben leirtakhoz. Itt voltam nagy gyökér, hogy nem azt mondtam, hogy plussz akármennyi pénz. Jogos. Tanultam belôle. Az idôponttal is csúsztam pár napot. Ez is jogos.
Maga az elvégzett munka profi lett, amihez a nevemet adom.
Nincs se saját esztergám, se hónolóm, sôt néha sok minden más se...
Egyben kellene oktatni a motorszerelést és az ügyfélkezelést, mert sajnos utóbbi nélkül hiába vagy jó szerelô max elmehetsz a picsába...
Jó éjt
De az ilyen nem hagy ott pénzt...semmit....ugye ez az egész egy eset miatt lett most tárgyalva......na ott is azért van igazsága a szerviznek is mert alapból egy komplett generálról volt szó(ha jól vettem ki) és arra mondott árat ami miatt mindenből egy kicsit faragott mivel nagy meló, lehet engedni......ehelyett az ügyfél beállított két fődarabbal mondván, hogy otthon majd megcsinálja maga a szerelést a szerviz csak vigye el gépmunkára a munkadarabokat, na de valószínűleg így azokon már nem sok vagy akár semmi pénz nem volt hisz egy komplett generálra számolta ki az árat ezért felszámolta a fuvardíjat amit tény, hogy előre kellett volna mondani amikor szembesül a dologgal.....ha a munkadarab rosszul sikerül akkor vissza a gépműhelynek javításra vagy pénzvisszafizetésre......bármilyen ingyenes javítás, szerelés vagy csere akkor jogos ha tényleg odajár....pl. olajcserénél volt olyanom, hogy azért hozta hozzám, hogy nálam "szakadjon" meg a leeresztő menete amit már otthon megszakított és majd én ingyen megjavítom....
Írtam előrébb, hogy ha már a delikvens otthagy 20-30-40 000Ft-ot, akkor egy ingyenes olajcsere csak nem vágja a földhöz, és talán csak a keze sem törik le tőle !
Olvasd el hátrébb.
Sziasztok
Remélem tudtok segíteni. A KTM LC2 125-ben egy Dellorto PHBH 28 Vs karburátor van. Nincs levegő-benzin keverék állító csavar benne, csak a főfúvóka méretén tudok variálni. Kérdésem, hogy milyen méretű van benne gyárilag? (most 132-es van benne, de ha ennél kisebbet rakok bele, akkor már rángat, viszont igy a hidegben már nem indul be csak tolásra)
Üdv,
Ne foglalkozz vele. Ha menet közben nem fog, fékezéskor nem remeg, akkor hagyd. Ha a felülete is rendben van hagyd így. Hiába veszel újat, néhány erősebb fékezés és az is bemoccanhat, de attól még jó. Nem tudod te, hogy sokan mivel szaladgálnak.
De mit?....azt, hogy ha hoz valami cuccot akkor azt ingyen beszerelem?......mivel az ilyen vendég egyébként sosem akar fizetni és sosem vesz semmit csak tanács kell neki, hogy mit hogyan csináljon meg.......és ez uncsi egy idő után....
féktárcsa kellene az opelra aztán mentem egyik boltba, mentem a másikba és pofátlanul még mondtam is hogy a lángéknál olcsóbb
erre a csávó hogy ha betét is kell akkor tudok engedni
Ezzel semmi baj nincs, ha valaki meg tudja oldani magának az csinálja, de a többség nem és ebből él a szerviz......amelyik drága oda előbb-utóbb nem mennek így az ár az annyi amennyit még épp el lehet kérni valamiért......az pedig rendben van, hogy egy szervizbe ha belép az üzletkötő rögtön 20%-kal kezd, persze különben nem kéne a cucca ugyanis azt meg lehet nézni, hogy általában a szervizekben(a kicsikben) többnyire listaár alatt árulják a cuccot így a vevő is jól jár ha nála vásárol meg a szerviz is.....az, hogy neten még olcsóbb az már más tészta, ott nincs reklama, nincs ember akivel beszélni lehet és az áruk bizonytalan eredetűek, néha kamuk(most épp gyertya volt 1 hónapja)........de azt ugye nem lehet elvárni, hogy ha valaki belép egy szervizbe és kér olajat amit mondjuk 3000-ért árulnak ott akkor ha rákiabálok a boltosra, hogy tudom te szemét, hogy 1800-ért kapod akkor add nekem is annyiért!..., na ez kicsit fura lenne ........
Sziasztok! Van egy kis gond a motorommal (Yz250f 2002) . Kb 1 hónapja nem indítottam be, most lett egy kis szabad időm gondoltam megyek vele egyet, de az istennek sem akart beindulni, sem rúgásra sem tolásra. Tolásra jön egy kis füst a kipufogóból ami mindig szokott jönni amíg hideg a motor. Egyébként a legutóbbi motorozás során semmi furcsát nem tapasztaltam, letámasztottam a fűtött garázsunkba és most egyszerűen nem indul. Kérlek adjatok tanácsot. Előre is köszönöm.
hááát
láttam én már ilyen alkatrészes üzletkötőt 20%-al indítani amikor még 1 forintot sem rendelt a cég tőlük
amúgymeg számomra gusztustalan hogy a legolcsóbb szervíz is 80 felett kért egy vezérműszíjcserénél, amikor a boltban 45 ért vettem a cuccot hozzá
és nekem nulla rutinnal egy opel könyből egy délelőtt megcsináltam
persze ha havi 2 millát akasztanék akor gondolom leszarnám azt a 35 pénzt de így nekem 1/3 fizetés
és szerintem több ilyen csóringer van mint 2 millás
ááá ebben az üzletágban nem ha nem durván nyomja......nagyon sok a partner és könnyen ki tudja tolni valamelyik kedvezményére gond nélkül, de igazából ők maguk is kapnak egy bizonyos mennyiségre nagy kedvezményt, persze az nem elég sok havernak ha tisztességesen csinálja...
Plusz a havert gyorsan kibasszák ha megorrolja pár vevő hogy több fogy ilyen csatornákon mint vevőknél.
Én befejezem az olyan gyártóval vagy nagykerrel a kapcsolatot aki ad betévedt egyszerű vásárlóknak annyiért amennyiért én kapom.
És éljen meg azokból nem a kereskedőből.
Rendszerint az ilyet kiszelektálják gyorsan mert kicsi az a piac ahol én tvékenykedem és mindenki tud mindenkiről mindent előbb utóbb.
De ez szerintem jogos is! Azért javít valaki, hogy pénzt keressen. Nem pancsolnak ingyen a használt, leeresztett olajjal. Azt tárolni, megsemmisíteni, plusz az üres flakon, olajszűrő, olajos rongy.
24 éves vagyok, és tavaly novemberben nyitottam saját motorszervízt 0 tôkébôl.
Az volt az elvem ha jó szerelô vagyok és becsületesen végzem a munkám megélek belôle. Lófaszt. Egy év eltelt, és túl vagyok egy csôdön és egy újrakezdésen mindezt a hasonló ügyfelek miatt:
Amikor 4órán keresztül heggesztem a kipufogóját és (hogy kezdô kis buzi vagyok és milyen alapon vagyok drága) elkérek érte 5 ezer forintot, (17 az új) mire a válasz, hogy bocs, csak 3 van nálam majd behozom holnap és soha többet nem látom.
Amikor egy v-tech vfr 24 ezres szervízére (szelephézag ellenörzés, és allítás (gyengébbek kedvéért vezérlés szét) olajcsere, gyertyacsere, fékolaj, lánc fesz, forgó-mozgó pontok átfújkálása, guminyomás, fékbetétell., mosás, meg ami még nem jut eszembe és alap dolog nálam) elkérek 16 ezer forint munkadíjat és sokalja azért mert, hogy ô azért hozta ide mert azt gondolta, hogy mivel kis szervíz milyen olcsó...
Az e-mail-en árajánlatot kérô (amit úgy vállalok el, hogy ne sokallja, és inkább több munkám legyen belôle hosszú távon) aztán már a szerelés lényegi részét megcsináló, hozzá nagyon értô, régen sokat szereltem és mindent tudok mindenrôl, utána a tudatlanság mocskában fetrengése miatt fórumon dühöngô...
akik tudják mirôl beszélek azt is tudják, hogy ez csak a jéghegy csúcsa, sorolhatnék még ezer meg egy sztorit.
Az újrakezdésemnél (ez egyébként pont akkor volt mikor 'kshonda' belépett festés után, bepakolás elôtt) megfogadtam, hogy nem megyek bele többet hasonló sztorikba és csak azt vállalom el ami megéri, adtam egy árajánlatot e-mail-ben a lent említett motorgenerálra amibôl csak a fúrás és a hajtókar csere maradt. Mikor megtudtam, hogy a munkadíj kilôve, próbáltam tartani magam az e-mail-ben leirtakhoz. Itt voltam nagy gyökér, hogy nem azt mondtam, hogy plussz akármennyi pénz. Jogos. Tanultam belôle. Az idôponttal is csúsztam pár napot. Ez is jogos.
Maga az elvégzett munka profi lett, amihez a nevemet adom.
Nincs se saját esztergám, se hónolóm, sôt néha sok minden más se...
Egyben kellene oktatni a motorszerelést és az ügyfélkezelést, mert sajnos utóbbi nélkül hiába vagy jó szerelô max elmehetsz a picsába...
Jó éjt
Ilyen 16-18x 1,5-ös menettel?!
Hamar lerabolni akit lehet, aztán továbbállni!
Olvasd el hátrébb.
Remélem tudtok segíteni. A KTM LC2 125-ben egy Dellorto PHBH 28 Vs karburátor van. Nincs levegő-benzin keverék állító csavar benne, csak a főfúvóka méretén tudok variálni. Kérdésem, hogy milyen méretű van benne gyárilag? (most 132-es van benne, de ha ennél kisebbet rakok bele, akkor már rángat, viszont igy a hidegben már nem indul be csak tolásra)
Üdv,
erre a csávó hogy ha betét is kell akkor tudok engedni
crossgépet meg ne tarts fűtött garázsban, jobban szereti a sufnit
láttam én már ilyen alkatrészes üzletkötőt 20%-al indítani amikor még 1 forintot sem rendelt a cég tőlük
amúgymeg számomra gusztustalan hogy a legolcsóbb szervíz is 80 felett kért egy vezérműszíjcserénél, amikor a boltban 45 ért vettem a cuccot hozzá
és nekem nulla rutinnal egy opel könyből egy délelőtt megcsináltam
persze ha havi 2 millát akasztanék akor gondolom leszarnám azt a 35 pénzt de így nekem 1/3 fizetés
és szerintem több ilyen csóringer van mint 2 millás
Én befejezem az olyan gyártóval vagy nagykerrel a kapcsolatot aki ad betévedt egyszerű vásárlóknak annyiért amennyiért én kapom.
És éljen meg azokból nem a kereskedőből.
Rendszerint az ilyet kiszelektálják gyorsan mert kicsi az a piac ahol én tvékenykedem és mindenki tud mindenkiről mindent előbb utóbb.