hááát a zászló áll mindenkinek......lehet céget csinálni annak minden anyagi vonzatával, rendelni a nagykertől annyi árut, hogy meglegyen a kedvezmény mert ugye az nyilvánvaló, hogy 1 l olajra sehol nem adnak kedvezményt, ott bizony bele kell tenni párszázezret azonnal vagy akár millákat is, hogy tényleg legyen 25-35% kedvezmény a listaárból és annak semmi biztosítéka sincs, hogty azt hamar elviszik így áll benne a pénz ki tudja meddig?.....és ha csökken a bolt eladása bukja a kedvezményt is elég hamar......ha olyan egyszerű lenne kedvezményt kérni bármely nagykertől mindenki úgy vásárolna....viszont aki már elérte, hogy ezt megteheti annak pénze van benne és nem fogja senkinek ugyanannyiért adni a cuccot mint amennyiért kapja hisz a különbözetből él......akiktől mégis lehet így venni azok többnyire alkalmazottak valamelyik nagykernél és a haveroknak odaadják hayzon nélkül.....de ehhez kell egy ilyen haver is....
Szerintem félreértetted.....arra gondolt Lecsó, hogy a szervizek egy részében ugye az olaj árában benne van, hogy le is cserélik, de ha az ügyfél hozza a máshol vett olajat akkor nyilván nem fogja ingyen lecserélni..........
Csak egy zx9r-ről van szó. Annyi vele a bajom ,hogy úszó féktárcsás és az új fékpofák jobbra-balra pofozzgatja menetközben.Nem észrevehető és eggyáltalán nem lassítja a gurulást, de azért szét akarom szedni, ha lehet javíta javítom, de ha nem akkor cserélem.
bizony felszámolják
ravaszul ki van találva ez
megnézel egy alkatrész "nagyker" árait azt tapasztalod hogy kb ennyi zseton a helyi autósboltban vagy a szervízben(persze nem mindenhol mert vannak még éhesebb emberek is)
ezért azt gondolod róluk milyen faszagyerekek ezek
aztán ők a nagykertől 30-50% engedményeket kapnak általában másnapi ingyenes szállítással (amit többnyire felszámolnak)
szóval az olaj vagy az alkatrész negyed annyi mint amennyiért megveszed......
múltkor egy szervizes ismerős azon bosszankodott hogy bukott 40 pénzt egy melón mert hozták azt a lengéscsillapítókat az autóhoz amit cserélni kellett
és ugye ő már úgy számolgatta a munkadíjat hogy ő rendeli
a szolgáltató ipar ilyen, szopik a nép mindenhol, egyedül a kurváknál van úgy hogy jólesik
Én magamnak cserélem! Nem kell hozzá diploma. De én úgy értettem, hogy az elvitelre vett olajat!
Mellesleg az olajcsere munkadíját ha már otthagy a delikvens 20-30-40 000 Ft-ot igazán el lehetne engedni. Kiveszi a leeresztőcsavart, majd visszateszi, és beleönti. És akkor legközelebb is odamennek.
Persze tudom. Magam is ismerek olyan "egy beosztottas" vállalkozót, aki A6 -ossal futkos. Azt valahol ki kell termelni.
Teljesen igazat adok neked,végre valaki aki kiáll a saját igaza mellett.Remélem eljön az-az idő amikor nem fognak hegyekben állni a motorok az ilyen szerelőknél és talán akkor jobban megfogják becsülni a munkát és a kuncsaftokat,elvégre is belőlünk élnek nem pedig fordítva.Én ha most itt leírnám az utolsó motorfelújításom történetét ,akkor szerintem itt újabb lavinát indítanék, ezért nem teszem.
Azért azt beláthatod, hogy a szét-össze munkadíj benne volt az eredeti árban. Ettől elesett a szerviz, mikor azt mondtad, hogy Te azt megoldod.
Egyszerűbben: a megállapodást Te módosítottad, és ettől módosult az ár.
Az ingyenes olajcsere sem lesz ingyenes, ha viszed az olajat, hiába van kiírva a szerviz ajtajára nagy betűkkel.
Szerintem. És elnézést, ha valamit nem vettem figyelembe.
Szia suzu777!
Nem baj az,ha nincs gépműhely, ahol ilyen munkát vállalnak.Átvételkor baj,ha azt mondja a vállalkozó,hogy szállítás ennyi,meg posta költség annyi,pluszban a megbeszélt ár fölött.Senkinek nem terem egy alkatrész sem hátul a kiskertben,nyilván van neki valahonnan.Hozatta,elment érte,nyilván költséggel jár.Egy sok munkát vállaló mühelyben nyilván egyszerre sok alkatrészt rendelnek,itt osztódik a szállítási költség kuncsaftonként,tehát egyszerűen mond egy árat és kész.Ezt én is elfogadom természetesen,de faramuci dolognak tartom,hogy külön számolják,utólag.
Egyébkén ez egy MBX 80-as blokk,NSR 50-be .
Sajnos a dugattyún,és a dobozán is "RAM" felirat volt,ezt írtam a lecsonak is.A bejáratási utasítást a Táboritól kaptam,aki az utolsó fúrást csinálta,0.04 az illesztés.
Üdv
én meglátásom szertint nem jól válsztottál motort
ha 1-2 új féktárcsán ennyit agyalsz akkor azt jelenti, hogy erőn felül vetted a motort, mivel nincs pénzed szervizelni
az illesztés a dugó szoknyán kell mérni,ezt egy autó szerelö is tudja,
a kuposság és ovalitás fontos dolog, a gyártó tipus szerint határozza meg a mértékét, attol való eltérés nem jár jó eredménnyel. Ha az nsr röl beszélünk egy kicsit sok a 0,06 de nem vészes elvileg 0,01 század a difi. A másik ez nem pannonia tehát nem igen kell járatni hacsak nem kanálbol készült dugó van benne.
Annak meg mindegy igy is ugy is ragadni fog ha megküldöd. A nagyobb szervizeknek sincs gépmühelye, mindenkinek van bajáratott embere akinek megbizik a munkájába, de megméri ami elkészült. Én nem látom hogy hibázott volna az akihaz odavitted.
Ha nagyon akartad volna és csak furni meg fötengelyt akartál volna javitani, akkor csak gépmühalyt kellet volna keresned, De szerintem
nem igy indult a dolog. Te lagalább olyan hunyó vagy.Mielött azt mondod ki ez a fsz azé elárulom hogy 40 éve csinálom csináltam gyári körülmények között is.A motorosklubbokba se volt gépmühely zalka, honvéd erzsébetre hordtuk a speciálok hengerét egy maszekhoz a kirhner bácsihoz. Ennyit arrol hogy kell e gépmühely egy szervizbe. A lecso kollegának egyszerüen igaza van, én is proxot használok az old yamahába és 10km után versenytempó
10000 fölött, de jól van karburálva, és annyi.
üdv Dimma
Egyébként milyen motoré a féktárcsa? Szétszedhető? Mert csak ebben az esetben lehet, és érdemes köszörülni, de csak ha nincs nagy bemaródás rajta. Akkor meg nem biztos, hogy szabályozni kell.
Ki mondta? És milyen köszörűn? Egy felfogásból mindhárom felületet? Csak egy 0,3 mm-es hullámot mennyi idő alatt veszi ki köszörűvel?
A végén a köszörülés többe kerülne mint maga a féktárcsa, és a három felület GARANTÁLTAN nem fog együtt futni.
De csináld akkor köszörűvel. Sok-sok szerencsét.
ravaszul ki van találva ez
megnézel egy alkatrész "nagyker" árait azt tapasztalod hogy kb ennyi zseton a helyi autósboltban vagy a szervízben(persze nem mindenhol mert vannak még éhesebb emberek is)
ezért azt gondolod róluk milyen faszagyerekek ezek
aztán ők a nagykertől 30-50% engedményeket kapnak általában másnapi ingyenes szállítással (amit többnyire felszámolnak)
szóval az olaj vagy az alkatrész negyed annyi mint amennyiért megveszed......
múltkor egy szervizes ismerős azon bosszankodott hogy bukott 40 pénzt egy melón mert hozták azt a lengéscsillapítókat az autóhoz amit cserélni kellett
és ugye ő már úgy számolgatta a munkadíjat hogy ő rendeli
a szolgáltató ipar ilyen, szopik a nép mindenhol, egyedül a kurváknál van úgy hogy jólesik
Mellesleg az olajcsere munkadíját ha már otthagy a delikvens 20-30-40 000 Ft-ot igazán el lehetne engedni. Kiveszi a leeresztőcsavart, majd visszateszi, és beleönti. És akkor legközelebb is odamennek.
Persze tudom. Magam is ismerek olyan "egy beosztottas" vállalkozót, aki A6 -ossal futkos. Azt valahol ki kell termelni.
Felszámolják az olajcsere árát az elvitt olajra?
Ahol engem átvernek oda többet nem megyek!
Aki érdeklődik azt is lebeszélem.
ide szemleletvaltozas kell a fejekben ,ami 30-50 ev,v tobb
Teljesen igazat adok neked,végre valaki aki kiáll a saját igaza mellett.Remélem eljön az-az idő amikor nem fognak hegyekben állni a motorok az ilyen szerelőknél és talán akkor jobban megfogják becsülni a munkát és a kuncsaftokat,elvégre is belőlünk élnek nem pedig fordítva.Én ha most itt leírnám az utolsó motorfelújításom történetét ,akkor szerintem itt újabb lavinát indítanék, ezért nem teszem.
Én befejeztem,de idáig sem volt kötelező olvasmány.
Szép napot,nézzétek inkább az F1-et.
tekints a jovobe inkabb
Egyszerűbben: a megállapodást Te módosítottad, és ettől módosult az ár.
Az ingyenes olajcsere sem lesz ingyenes, ha viszed az olajat, hiába van kiírva a szerviz ajtajára nagy betűkkel.
Szerintem. És elnézést, ha valamit nem vettem figyelembe.
Nem baj az,ha nincs gépműhely, ahol ilyen munkát vállalnak.Átvételkor baj,ha azt mondja a vállalkozó,hogy szállítás ennyi,meg posta költség annyi,pluszban a megbeszélt ár fölött.Senkinek nem terem egy alkatrész sem hátul a kiskertben,nyilván van neki valahonnan.Hozatta,elment érte,nyilván költséggel jár.Egy sok munkát vállaló mühelyben nyilván egyszerre sok alkatrészt rendelnek,itt osztódik a szállítási költség kuncsaftonként,tehát egyszerűen mond egy árat és kész.Ezt én is elfogadom természetesen,de faramuci dolognak tartom,hogy külön számolják,utólag.
Egyébkén ez egy MBX 80-as blokk,NSR 50-be .
Sajnos a dugattyún,és a dobozán is "RAM" felirat volt,ezt írtam a lecsonak is.A bejáratási utasítást a Táboritól kaptam,aki az utolsó fúrást csinálta,0.04 az illesztés.
Üdv
ha 1-2 új féktárcsán ennyit agyalsz akkor azt jelenti, hogy erőn felül vetted a motort, mivel nincs pénzed szervizelni
a kuposság és ovalitás fontos dolog, a gyártó tipus szerint határozza meg a mértékét, attol való eltérés nem jár jó eredménnyel. Ha az nsr röl beszélünk egy kicsit sok a 0,06 de nem vészes elvileg 0,01 század a difi. A másik ez nem pannonia tehát nem igen kell járatni hacsak nem kanálbol készült dugó van benne.
Annak meg mindegy igy is ugy is ragadni fog ha megküldöd. A nagyobb szervizeknek sincs gépmühelye, mindenkinek van bajáratott embere akinek megbizik a munkájába, de megméri ami elkészült. Én nem látom hogy hibázott volna az akihaz odavitted.
Ha nagyon akartad volna és csak furni meg fötengelyt akartál volna javitani, akkor csak gépmühalyt kellet volna keresned, De szerintem
nem igy indult a dolog. Te lagalább olyan hunyó vagy.Mielött azt mondod ki ez a fsz azé elárulom hogy 40 éve csinálom csináltam gyári körülmények között is.A motorosklubbokba se volt gépmühely zalka, honvéd erzsébetre hordtuk a speciálok hengerét egy maszekhoz a kirhner bácsihoz. Ennyit arrol hogy kell e gépmühely egy szervizbe. A lecso kollegának egyszerüen igaza van, én is proxot használok az old yamahába és 10km után versenytempó
10000 fölött, de jól van karburálva, és annyi.
üdv Dimma
A végén a köszörülés többe kerülne mint maga a féktárcsa, és a három felület GARANTÁLTAN nem fog együtt futni.
De csináld akkor köszörűvel. Sok-sok szerencsét.
van egy gilera stalker robogóm, le akarom cserélni a gumit, de nem tom hogy van-e benne belső. Ha valaki tud segiteni azt megköszönném.