A másik dolog, hogy rosszul viselem a minősítő jelzőket számomra ismeretlen emberektől. Tehát maradjak csak meg nyugodtan emgyének, így egyszerűen. Én a korábbi egyik kommentemben általánosan fogalmaztam előrebocsájtva azt, hogy tisztelet a kivételnek. Tehát akinek nem inge, nem veszi magára
Ezt nekem írtad?
Akkor jó ha ilyen de ha vmi meredekebb helyen akarok tolatni akkor hogyan tegyem?vagy nem lehet ezt állítani vhogy h legalább félgázig kipörögjön?túráígatni szoktam vele és oda néha jobb lenne ha nagyobb gázon lehetne tolatni!
Olvasd el az utóbbi két-három kommentemet nagyon figyelmesen. Légy szíves.
Ja, nem akarok mentegetőzni mert nem szokásom itt sem, de nem szoktam fogadni, hanem a tényeket igyekszem feltárni és azokból tanulni.
Ha valami még nem világos, kérdezz, én megtettem, kérdeztem, mi a fogadás tárgya?
1 hete vettem egy Yamaha Raptor 660-at 2005 évjáratú!
Kérdésem az lenne ha tud vki segíteni akinek ilyesmi gépe van h hátramenetben miért nem lehet csak negyed gázig pörgetni a motort mert negyed gáz után olyan mintha letiltana a gyujtás durrog és leszabályozáshoz hasonló hangot ad ki de kb negyedgázig szépen pörög!
Előrementben tökéletesen húz gyorsul megy mint állat és alapjárat sem akadozik vagy ingadokik minden tök jó csak ezt nem értem h ez így jól van-e? ha valaki tud segítsen de csak értelmes válaszokat várok nem volt még ilyen gépem és érdeklődöm!
Ha a fészek megmaradt, akkor igen!
Te milyen csiszolóanyagot használsz?
Én kvarchomok (olvadóbiztosítékot széttör, homokot kiszed, és olajjal masszává keverni) hajtóműolaj és hibátlan
Ne érts félre, engem kimondottan az első mondat mosolyogtatott meg, illetve, hogy pont olyannak írtad, aki nekem konkrétan osztályfőnököm volt valamikor és elég sokat adok a véleményére.
Hát ez a szopás tipikus esete. Ez szelepcsere, ezt nem érdemes állítgatni. De ha maga a szelep így eltud deformálódni, a fészek sem viseli el nyomtalanul.
Én a fészekcserét egy konkrét példáról vettem, volt, illetve még mindig megvan az egyik jó ismerősömnek az a motorja amelyiknek fészek baja volt. A tünet az volt, hogy 3-5000 km-enként állítani kellett a szelephézagot, mert elfogyott, és csökkent a kompresszió.
Egy kawasaki GPZ 400-as, kéthengeres belpiaci csodáról van szó. Egyébként nem lenne rossz motor.
Mitől deformálódna akkora mértékben a szeleptányér, hogy elfogyna a hézag? Legfeljebb megnő, főleg ha személyes találkozója volt a dugóval. (szeleptányér elferdül, nem tud visszamenni rendesen a helyére) Ha pedig leszakad, azt azt hiszem meg lehet hallani
Sziasztok!.. Vettem nemrég egy husqvarna sm 125-t.. Kétütemű motor. Ma nézegettem (és menet közben hallom) hogy köpköd a kipuff.. Köpködi az olajat. Mit lehet ezellen tenni?.. Lehetséges, hogy azért van, mert öntöttem egy kis olajat a tankba is, miközben külön keveri magának?.. Én erre tudok gondolni, de cáfoljatok meg. (Csak azért öntöttem a tankba külön, mert reméltem, hogy így csökken a megragadás esélye)
Helló!A Főtengelybe a sonka pótlására tudtok valamilyen megoldást?esztergáltatás esetleg lehetséges?
Husqy cr 250-ről van szó egyébként és kitört egy kis darab a sonkából.
Ez nem így van, függetlenül attól, hogy az oldalon mindenki Nóbel-díjas szerelő-gépész művész. (tisztelet a kivételnek) Ha a hézag elfogy, az nem attól van, hogy a szelep elkopott, hanem a szelepfészek kezd elfogyni. Bizony van ilyen, függetlenül attól, hogy erről nincs mindenkinek tudomása. Ettől még létezik. Na ilyenkor kell a fészket cserélni. De ezt már illik szelepvezetővel, szeleppel, koronggal (ha korongos állítású), és szelepszár-szimmeringgel együtt csinálni.
Ez természetesen akkor kell, ha a szelepállítással visszaáll a kompresszió valamennyire. (tehát kitámasztott a szelep!) Ez a tünete annak, hogy kezd fogyni a fészek anyaga, mert az egy idő után rohamosan kezd kiégni, miután a kemény felülete elkopott. Természetesen a szelep is tud fogyni, hiszen a fészekkel együtt kapják a pofonokat.
És nem kell elismerni a másik igazát, mert az nagyon fáj
Talán itt:
http://www.prop-tech.hu/