Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem hinném. Soha sem a szelepfészek megy gallyra, hanem a szelep. Azt kell venni.

12 darabot, ha jól tévedek.
Szelepfészek csere :((

(VÉMÜ Bp.)
Nem olcsó, de nagyon magas szinvonalon dolgoznak.

Nekem csinálták az autóra a hengerfejet gázüzemhez, de nagyon szuper lett.
Öregem, neked Gellert kapott az íkúd!
Szia ERNIKE ! Sajnos a tipusra jellemző a szelepek beverödése. Szelep állitás idölegesen javithat rajta, de nagy csoda már nem lesz. Föleg nem tartosan.
Én csak az áramot stabilizáltam, 700mA-re.
Olajnyomás van. Már rögtön indítás után, alapjáraton elalszik a lámpa.
A 4000 K fölötti színhőmérséklet már-már gagyinak tűnő kékes fényt ad. A 4000 K pont jó!
Szelepállítás után érdemes lenne veszteséget mérni, és utána kiderül, hogy hol a probléma...De ha már kitámaszt a szelep egy ideje, akkor majdnem biztos, hogy szelepállítás után se lesz sokkal jobb a tömítettség.
sziasztok.fzr1000 88-as évjáratú motorról szeretnék egy pár dolgot kérdezni.alapjáratot sehogy se tudunk állítani.jól megy fordulatot jól veszi de alacsony fordulatról nehezen indul meg ,fönt nincs vele semmi gond.kompresszió 1:12 2:4 3:4 4:5 szelepállítás meg fogja oldani a kompresszió hiányt vagy valami nagyobb baja van? köszi
a színhőmérsékletnek pont jó a 6500K? én 6000 alattira gondoltam
a xenon égők 4000K körül vannak és azokkal is jól lehet látni
hallottam ojant hogy ezekhez a nagy teljesítményű ledekzez amit árulnak meghajtó tápot az nem sima egyenáramot ad hanem nagy frekvencián villogtatja és igy megnöveli az élettartamát valamint nem melegszik annyira, erről mit tudsz mondani?
te mekkora feszültséget és áramot adtál neki?
Én megjavítok bármiféle hibát, csak előbb utaljon át az illető 50eft-ot, majd tolja közelebb a gépét a monitorhoz. MÚÚÚKODJ
olajnyomás van? Esetleg a siklócsapágy, a hajtás oldalon.
Vékony fémlemezből hajts! meg valami távtartó sem ártana ami mondjuk legyen csőből vas cső amibe beletudod dugni csavart aztán kb ennyi!
Legalább a lakhelyet írná be az adatlapra.
Gondolja azért alakult ez a topik, hogy itt majd megmondják, mit csinálj géppel. Dehát így elég nehéz!
Én tudom, de látod miket kérdeznek!?
Ha nem vagy ott nem látod nem tapasztalod nem hallod akkor elég nehéz segíteni! Mondasz egy hibát hogy mit csinál a motorod annak lehet mondjuk 10 vagy több hibaforrása!
Olyanokat tudtok kérdezni, hogy még!
Ki tudja megmondani az ország másik feléből, hogy hol van a motorodon zárlat /szakadás/ kontakthiba /kiolvadt biztosító/ zárlatos akku/ leégett generátor stb ?! Gondolkozzatok egy kicsit!
Elektromossághoz értő havert keresd meg, és nézzétek-mérjétek végig B+!
Nem az az első, hogy futok a billentyűzethez!
hello
gsxr 1000 k6 eltűnnt belőle az erő nem pörög rendesen (mintha 600as se lenne) aztán kb 50km megtétele után eltűnnt a műszerfalból minden villany töltésem szerintem nincs mi lehet vele mit csináljak? kb 4000kmrel ezelött bal oldalára estem vele nagy baja nem lett összeraktuk de lehet h ez is összefüggésbe van vele mert elötte 45ezret hibátlanul elmennt a segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok!

Robogómra akarok ZX kipufogót rakni, csak kellene egy 6-8 cm-es távtartó, mivel beleverne a kerékbe. Ezt milyen anyagból és mi módon a legértelmesebb megcsinálni? Előre is köszi!
befecskendezőt ki kell takarítani, meg gyertyát meg kell lesni, meg a tankot milyen! má belülről milyen benzin van benne!
Injektoros úgy hogy vagy az elektronikva vagya gyertya.... előző tulaj szerint sokat ált... 2009es motorról van szó
Mennyi időt ált? Karbi pucolás mikro volt rajta? légszűrő? Gyertyák milyenek?
Hali! Orosz (sputnik azt hizsem) oldalkocsit javított itt már valaki ?