Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elindítom a motorom (yamaha 600as) egy darabig jár aztán leáll...sokszor próbáltam sztem át is melegedett a rendszer. gázadásra meg lefullad. miért? tanácsok?
Márpedig az igazságnak napfényt kell látnia. Amennyiben Te felajánlottad hogy összerakod a blokkot, az Úriembernek élni kellene ezzel. Így kiderülne kinek van igaza. Mindenkinek joga van megvédeni a becsületét. Ráadásul szerintem most már többen kíváncsiak lennénk a végeredményre.
Aprilia SR50-be raktam LED-es fényszórót. 10W-os power led-et használtam, két darabot. Ilyet:
http://www.dealextreme.com/p/1...
Itt olcsóbb mint nálunk, és a posta is ingyen van. Az SR-nek projektoros lámpája volt, így hihetetlen jól világított. Projektor nélkül nem fogod tudni használni, mert bár nagyon nagy fényt ad, de mindenfelé szórja a fényt. Az áram stabilizálását egy-egy LM317-el oldottam meg, amit a led-el együtt egy elég combos alu hűtőre szereltem.
Na hát érdekes, hogy amikor kiderülne mi az igazság mindenki inkább eltereli a témát...
Elméletben mindenki kib...ott okos tud lenni...
Amikor meg be kéne bizonyítani egyszerűen nem válaszol senki. Ezért jó a fórum számotokra, mert élőben kínos lenne válaszolni.
Mérjetek hézagmérővel dugó illesztést a dugattyú tetején, meg napfényerősségből fénykép alapján meg úgy, hogy mennyire pattan vissza a dugattyú az asztalról.
Jó motorszerelést
kinter
power led témában tudnál segíteni?
robogódba mijent raktál? mennyi lumen?
jól világítt önmagába projektor nélkül?
mijen tápegysége van?
Kézzel mozgattam meg őket, többféle állásban, de hajszálnyi mozgást sem éreztem.
Hajdú-Bihar.
Kicsit lehetnél konkrétabb.
Vezérműtengely csapágyazása rendben van? Himba tengelyek nem lógnak?
Nincs mit de mást így látatlanba nem tudok mondani! Hova valósi vagy amúgy?
Köszönöm, ezt holnap még ellenőrzöm. :)
azt még lesd meg hogy ékek helyükön vannak e me volt ilyen hondám hogy egyik ék nem volt rendesen benne kipufogó oldalon és kopogott és nem jöttünk rá mi az csak a legvégén mikor már kezdett mindne remény elhagyni.
Ezt még nem szedtem szét, mert ránézésre egyben volt minden. Átforgattam kulccsal a főtengelyt, de semmi rendelleneset nem láttam.
szelepékek helyükön vannak?
Sajnos így vettem. Semmi előzményt nem tudok.
oké. de azt leírhatnád hog ymióta kopog hogy jött elő elötte mi votl rajta csinálva
stb..
A variátort még nem vettem le, de alapjáraton is kopog, ezért nem hiszem hogy a hajtás lesz a ludas.
Kézzel megmozgatva áll mint a cövek. Oldalirányú mozgása van, de max 1 mm, ennyi meg kell.
Mióta kopog hogy jött elő tünet? előzmény azé ilyenket nem ártana tudni me úg ykönnyebb hibát keresni!
főtengelycsapágy ? variátor le lett véve ? beindítva szíj nélkül ? esetlegesen generátornál nem-e szabadult el valami ,?
hajtókar csapágy?
Bárcsak ennyi lenne. Szelephézagok jók, szelephimbák szemre épek, vezérműlánc értéken belül, főtengely nem lóg, felső csapszeg nem lóg.
Helló! Gondoltam ide irom hátha 530 -as X gyűrűs lánc kellene 150 LE feletti teljesitményhez . Aki ezzel biznicel esetleg az irjon már reám , hogy ki mennyiért tudna megszabadulni töle .Kösszöntem
Szelephézag?