énis kérdeznék egy nehezet
honda nsr 125 főtengelyét akarom kivenni de nemtudom levenni a fogaskereket mert az anyát nem lehet meglazíttani
befújtam csavarlazítóval, már próbáltam légkulcsam, kimelegítettem gázlámpával de akkorse adja meg magát
nem rozsdás
más ötlet?
Mi is szervizelünk motorokat, szintén gépműhely kapcsolattal. Nincsenek semmiféle gépeink hozzá és nem is lesznek!
Mindenféle, felújítással kapcsolatos dolgot nem tud egy szerviz helyben elvégezni, de ez így is van rendjén! A hengerfejet javítsa a hengerfejes, a hengert a hengerfúró stb. Erre vannak berendezkedve, ehhez értenek. Megvannak a bejáratott helyek, megbízható emberekkel, akik korrekt munkát adnak ki a kezükből. Sajnos, itt is vannak illetők, akik elfelejtik, hogy a mi telefonszámlánkat, meg a benzint is fizetni kell, mikor az ő kacatjaik miatt rohangálunk. Ha az úr, állítólag akkora mester, akkor miért nem nézte meg átvételkor a hengert? Miért utólag, pénztártól való távozás után reklamál? Nem értem.
Sziasztok. A motoromon az egyik csavaranyát (a variátort fogja) semmilyen kulccsal nem tudom megengedni. Kérdeztem 1-2 emberkét, akik azt mondják ragasztott lehet, de hogy mit kezdjek vele azt nem tudták. Pneumatikus kulccsal meg félek nekiállni, mert nem igazán lehet ellent tartani a csavarnak és félek, hogy valamit összetör. Nem tudtok valami tippet adni, hogy mit kezdjek vele?
Kedves Black seep!
Az"okos ügyfél" akkor méri meg otthon a kapott alkatrészt,ha az bizonytalan forrásbol származik.
Mivel nem mentem el a mikrométerért ezért tolómérővel mértem,mégpedig azért,mert szemmel látható a rés a dugattyú fala mellett,ezért nem kell bonyolult ezközöket használmi,hogy lássam,mivel is állok szemben.szerintem(ez persze csak feltételezés),ez a chhenger a gépműhelyből csak el lett hozva,de megmérve nem.
Teszek fel képet,amin jól látszik,hogy az erőt adó fény átjárja a hengert,és jön ki a dugattyú mellett,egyébként egy a képen látható 0.25 mm méretű hézagmérővel együtt.akinek már volt a kezében valamilyen illesztett alkatrész, az csak a fényből látható résből is látja,hogy nagy baj van.Az már csak hab a tortán,hogy gyári akármilyen túlméretes dugattyút nem szoktak meg faragni,egyszerűen azért,mert nem lessz csereszabatos.
csak halkan megjegyezném a dugattyúátmérőt lenn a szoknyán mérik mikrométerrel a csapszegre merőlegesen .... mivel a dugattyú kúpos és ovális kialakítású kellene legyen a hőtágulás miatt....
Tisztelt b_ricsi!
Nem ismerjük egymást,ezért nem tudjuk,hogy mit tud az egyikünk,másikunk. Hetente egy-két motort generáloztam ,amikor az elvtársak kocsija Warso 223, és Volga M21 volt.Elhiheted ,hogy nem most volt.Volt egy gépműhely a Vöröshadsereg utján,ahová 20-25 blokkot vittem minimum az 1200-astól a 6 hengeres 3200-asig,és soha eszemben sem volt megmérni bármit.Mégpedig azért nem,mert 100%-osan dolgoztak,megbízhatóan,korrekt határidővel.Egy maréknyi motorral csak megbirkózom valahogy.Az,hogy a gépműhelyben mit,és hogyan csinálnak,azt sajnos ma gépműhelye válogatja.Azt én is tudom,hogy ez a szett használhatatlan,de ez nehogy már az én hibám legyen.
üdv
Tehát az iskolában tanultak alapján a táblázat szerint:
átmérő: 41,4 mm
magasság: 49,5 mm
térfogat = alapterület szorozva magassággal.
Alapterület = r²xπ számokkal: 20,7x20,7=428,49x3,14=1345,4586
térfogat: 1345,4586x49,5=66600,2007mm³=66,6002007 cm³
Tehát ez egy ötvenes esetében nem helytálló.
Ugyanezt eljátszva az 50,5 mm átmérővel: 99,096339375 cm³
Hol a probléma? A két eredménynek az átlaga:
82, 8482700375cm³
Mindegyik majdnem nyolcvanas!
Vagy valahol mégiscsak zavar van az erőben?
honda nsr 125 főtengelyét akarom kivenni de nemtudom levenni a fogaskereket mert az anyát nem lehet meglazíttani
befújtam csavarlazítóval, már próbáltam légkulcsam, kimelegítettem gázlámpával de akkorse adja meg magát
nem rozsdás
más ötlet?
Mi is szervizelünk motorokat, szintén gépműhely kapcsolattal. Nincsenek semmiféle gépeink hozzá és nem is lesznek!
Mindenféle, felújítással kapcsolatos dolgot nem tud egy szerviz helyben elvégezni, de ez így is van rendjén! A hengerfejet javítsa a hengerfejes, a hengert a hengerfúró stb. Erre vannak berendezkedve, ehhez értenek. Megvannak a bejáratott helyek, megbízható emberekkel, akik korrekt munkát adnak ki a kezükből. Sajnos, itt is vannak illetők, akik elfelejtik, hogy a mi telefonszámlánkat, meg a benzint is fizetni kell, mikor az ő kacatjaik miatt rohangálunk. Ha az úr, állítólag akkora mester, akkor miért nem nézte meg átvételkor a hengert? Miért utólag, pénztártól való távozás után reklamál? Nem értem.
Az"okos ügyfél" akkor méri meg otthon a kapott alkatrészt,ha az bizonytalan forrásbol származik.
Mivel nem mentem el a mikrométerért ezért tolómérővel mértem,mégpedig azért,mert szemmel látható a rés a dugattyú fala mellett,ezért nem kell bonyolult ezközöket használmi,hogy lássam,mivel is állok szemben.szerintem(ez persze csak feltételezés),ez a chhenger a gépműhelyből csak el lett hozva,de megmérve nem.
Teszek fel képet,amin jól látszik,hogy az erőt adó fény átjárja a hengert,és jön ki a dugattyú mellett,egyébként egy a képen látható 0.25 mm méretű hézagmérővel együtt.akinek már volt a kezében valamilyen illesztett alkatrész, az csak a fényből látható résből is látja,hogy nagy baj van.Az már csak hab a tortán,hogy gyári akármilyen túlméretes dugattyút nem szoktak meg faragni,egyszerűen azért,mert nem lessz csereszabatos.
Lehet,hogy az erőben zavar van,de nem az enyémben,mert én ezt irtam:
49.5mm-es volt a mérete.Most 50.5 mm lett
Üdv
Nem ismerjük egymást,ezért nem tudjuk,hogy mit tud az egyikünk,másikunk. Hetente egy-két motort generáloztam ,amikor az elvtársak kocsija Warso 223, és Volga M21 volt.Elhiheted ,hogy nem most volt.Volt egy gépműhely a Vöröshadsereg utján,ahová 20-25 blokkot vittem minimum az 1200-astól a 6 hengeres 3200-asig,és soha eszemben sem volt megmérni bármit.Mégpedig azért nem,mert 100%-osan dolgoztak,megbízhatóan,korrekt határidővel.Egy maréknyi motorral csak megbirkózom valahogy.Az,hogy a gépműhelyben mit,és hogyan csinálnak,azt sajnos ma gépműhelye válogatja.Azt én is tudom,hogy ez a szett használhatatlan,de ez nehogy már az én hibám legyen.
üdv
Láttatok már Hoffer motort?
átmérő: 41,4 mm
magasság: 49,5 mm
térfogat = alapterület szorozva magassággal.
Alapterület = r²xπ számokkal: 20,7x20,7=428,49x3,14=1345,4586
térfogat: 1345,4586x49,5=66600,2007mm³=66,6002007 cm³
Tehát ez egy ötvenes esetében nem helytálló.
Ugyanezt eljátszva az 50,5 mm átmérővel: 99,096339375 cm³
Hol a probléma? A két eredménynek az átlaga:
82, 8482700375cm³
Mindegyik majdnem nyolcvanas!
Vagy valahol mégiscsak zavar van az erőben?
Teszkós táblázat.