Sziasztok. Azt szeretném megtudni, hogy a VF 500-as Hondának a hátsó farokidomjának a helyére átalakítás nélkül fel lehet-e tenni a VF 750-esét. Az 500-é túl széles a hátsógumihoz képest. A válaszokat előre is köszi.
A drz-nek nincsen ott csapágya, simán csúszón van. De már sikerült, megnéznem, levettem a vezérműlánc feszítőt és akkor tudtam annyit mozgatni, nem is szorult.
Sziasztok , lenne egy kérdésem van egy jogom , ami 50 fölött ha meg csutkázza az ember hörög, durrog . Gyertya takarítva. Cdi és a gyujtás alkatrészek szerintem nem lehetnek mert ha terhelés nélkül picit megtépem a száját , akkor nem hörög. Talán gyenge a szikra? De akkor csak gyujtás a ludas (vagy tönkre ment a gyertya?! :/ ) vagy esetleg még egy pici eltömődésre tippelek a karbiban. Szerintetek?
Az a konzol az a vezérműtengely csapágya, ha nem lett tönkretéve a csapágy, akkor a gyárilag megadott lehúzási nyomatékkal meghúzva a csavarokat, nem szabad szorulnia semminek sem, mert akkor áll be a megfelelő illesztés, a vezérműtengely csapágyának alakpontosságát megtudod mérni egy furatmérővel.
Sziasztok! A szelepfedél rögzítő csavarjánál elment a menet, vagyis a csavar a vezérműtengelyt lerögzítő konzolba van behajtva az fogja oda a fedelet és ezen a konzolon lévő menet ment szét. Esztergályos sikeresen megcsinálta a menetet, minden jó lett. Az lenne a kérdésem, hogy ha visszacsavarozom a vezérműtengelyt lefogó konzolt akkor honnan tudnék arról megbizonyosodni, hogy nem szorul e a vezérműtengely? A vezérműlánc levétele nélkül, hogyan lehet ezt leellenőrizni? Valakinek valami ötlete esetleg vagy tapasztalata?
Csak azért lehet megmérni nélküle, mert hozzáértő szemmel lehet látni, hogy mennyire kopott, fent meg meg lehet mérni az alapméretet és alap helyzetben a következő túlméretes dugattyú méretére lehet fúrni a hengert, ezért nem írtam hogy ennél is kell ilyen pontosan mérni.
De ha van furatmikró, akkor természetesen azzal egyszerűbb...
De hónolható és kell is hónolni, ha engedi még a méret, mert a nicasilos henger is kopik, bár csak sokkal lassabban, mint a hüvelyes henger.
Van benne 1-2-3 század hordósság, azt ki kell belőle hónolni, hogy teljesen körkörös legyen, aztán mehet bele a pár századdal nagyobb túlméretes dugó.
Sokan csak beleteszik a dugót anélkül, hogy megmérnék van e benne hordósság, aztán csodálkoznak, hogy nem jó valami.
Ezeket a hengereket csak mérőórás furatmikróval lehet megmérni.
Ezt a fajta hengert nem lehet felfúrni. Vannak cégek akik felújítják rajta a bevonatot, de a hazai szervízek többsége gyenge minőségben végzi el. Aki garanciát vállal érte az Nyugatra viszi ki újra bevonatoztatni. Keress itthon egy olyan műhelyt aki ezt meg tudja tenni. Ha jól emlékszem talán Gyöngyösön van ilyen. a Nikasilos henger nem fúrható és nem hónolható.
Van egy Yamaha Szr660 tipusú motorom hiányzik róla a fejidom és az ülés alatti idom, fel lehet rakni más Yamaha tipusú motor ülés alatti idomját? és fejidomát?
ELadó egy hibátlan használt FINI Kompresszor.
Ékszíjmeghajtású kompresszor ipari felhasználásra.
Olajkenésű, egylépcsős, kéthengeres kompresszor 2,2 kW teljesítményű elektromotorral
szerelve. 50 literes tartállyal.
Nagyméretű kerekek megfelelő stabilitást a gépnek.
Elektromechnaikus nyomáskapcsoló, nyomáscsökkentő
3 gyorscsatlakozóval.
Műszaki Tulajdonságok :
Hálózati csatlakozás: 230V ~ 50 Hz
A motor teljesítménye: 2,2 kW / 3 LE
Kompresszor fordulatszám/perc: 1470
Üzemnyomás: 10bar
Tartály térfogata: 25 liter
Teo. szívóteljesítmény.: 185 l/perc
Hangnyomásmérték dbA: 76 dB
A készülék tömege: 24 kg
ÁRA 65.000FT
Ha valakit érdekel hívjon 06204009343
http://youtu.be/U0mjRqF4C54
Yamaha RD50. Vajon mi csöröghet a hengerben, és pontosabb típust tudna mondani valaki? 1980-as gyártmány.
Előre is köszönöm!
Videjóóó
De ha van furatmikró, akkor természetesen azzal egyszerűbb...
Van benne 1-2-3 század hordósság, azt ki kell belőle hónolni, hogy teljesen körkörös legyen, aztán mehet bele a pár századdal nagyobb túlméretes dugó.
Sokan csak beleteszik a dugót anélkül, hogy megmérnék van e benne hordósság, aztán csodálkoznak, hogy nem jó valami.
Ezeket a hengereket csak mérőórás furatmikróval lehet megmérni.
Ezt a fajta hengert nem lehet felfúrni. Vannak cégek akik felújítják rajta a bevonatot, de a hazai szervízek többsége gyenge minőségben végzi el. Aki garanciát vállal érte az Nyugatra viszi ki újra bevonatoztatni. Keress itthon egy olyan műhelyt aki ezt meg tudja tenni. Ha jól emlékszem talán Gyöngyösön van ilyen. a Nikasilos henger nem fúrható és nem hónolható.
Van egy Yamaha Szr660 tipusú motorom hiányzik róla a fejidom és az ülés alatti idom, fel lehet rakni más Yamaha tipusú motor ülés alatti idomját? és fejidomát?
Érdeklődnék h a nikosilos hengert lehet hónoltatni vagy nem?Furni tuti nem! De hónolásban nem vok biztos!Szakértő válaszokat várok!Köszi!