Szevasz tsanyi.
Más témával kapcsolatban de kérdésem lenne motor szereléssel kapcsolatban. Egy közös ismerős tégedet is ajánlót ez ügyben.
Sokat futott kilométerű motornál az első olajos féknél megnőtt nekem a holt játék. ez azt jeleni,hogy nagyon bent keményedik meg a fékkar. van olyan mikor a kezemnek nekihúzom. Gumi tömítéseket cseréltem már mindenhol. főfékhengernél főfékdugattyúnál is.
van valami állandósult hiba ok?
suzuki banditról van szó.
Köszi szépen! Már mindent átnéztem, a biztonsági oldaltámasz kapcsolót és a kormány gyújtásmegszakító kapcsolót is leellenőriztem rövidre zárással. Ha bármelyik nem működne úgy az önindítót sem forgatná. Elektromos rajzom nincs sajnos, nem is tudok szerezni.
Aksit töltsd fel vagy cseréld másikra amíg kipróbálod....ennél a típusnál ez tipikus problem mert senki nem gondolja, hogy ha jól tekeri akkor is gyenge az akksi....
Gyújtáskapcsolótól kezdve bárhol lehet a probléma. El kell kezdeni keresni. Csatlakozók biztonsági kapcsolók, relék.......!
"Engine stop" kapcsoló hiba például. Rajzot elő és nekiesni!
Sziasztok! Suzuki Intruder VL 250 nem indul, nincs szikra. Gyújtótekercs, oldaltámasz áramkörét védő biztosíték hibátlan. Relé is működik, mert ha nem működne nem pörögne az önindító. Gyertyákat is kicseréltem. Úgy gondolom 2 db gyújtás trafó egyszerre nem tud elromlani. Ezek után már tanácstalan vagyok, fogalmam nincs mi lehet a hiba. Sajnos nem találtam másik fórumot ezért írok ide. Várom a segítségeteket. Köszönettel: Molesz
Sornégyes gépen középen levő vezérműláncot hogyan lehet cserélni a blokk teljes szétszedése nélkül?
Összekapcsolni az új láncot a régivel,átforgatni a főtengelyt,szétkapcsolni a két láncot és az újat összekapcsolni?
Működik ez?
sziasztok! érdekes kérdés: nem tud valaki olyan könyvet, dokumentumot, bármit amit motorszerelő-tanfolyamokon használnak? vagy esetleg bármit, amiből az alapokat el lehet sajátítani kezdő szinttől? mindenféle kapcsolódó anyag érdekelne! (nem könyvből akarom megtanulni, csak kell egy kis segítség)
köszi
Köszönöm mindkettőtök válaszát.
A karmantyúcsere mindenképp érdekelne, mert már annyira ereszt, hogy reggelre rendesen áll az olaj a felnin. Nagyon megköszönném, ha utána néznél :)
Eddig csak az alapjárati csavart állítottam, a levegőcsavaron nem, igazából nem is találtam, ilyen karbit eddig nem állítgattam, nem is tudom hol keressem.
Sziasztok!
Új vagyok itt az oldalon. Egy malaguti F15-ös beszerzését tervezem. Olaszból behozott lesz a robogó. 2000-es utáni. Miket érdemes vásárlás után megnézni/cserélni rajta? Ez lesz az első saját motorom. Szerelésben lesz segítőtárs.
1. 2T váltós 50-es alul sosem lesz, egy erőgép, kell neki a fordulat. Az, hogy kimondottan ez a típus 7000-nél kezd el tolni jó-e vagy sem azt nem tudom.
2. Lehet a karmantyú, a cseréje, hogy mennyi ha komolyan érdekel privátban utánanézek.
3. Szerintem ez inkább sok levegő mint sok benzin. A levegőcsavarra reagál? Vagy csak az alapjáratit tekergetted?
Üdv mindenkinek!
Van egy Yamaha RD 50-esem... Nemsokára ideje furatni, mert szerelő szerint a gyürünél már elég nagy a hely.. viszont sehol sem találok hozzá való dugót!
Ha valaki esetleg tud segiteni...
Keresek még hozzá 290mm hosszú hátsó rugóstagokat és 90/90 - 18 hátsó gumit!
Előre is köszönöm!
Más témával kapcsolatban de kérdésem lenne motor szereléssel kapcsolatban. Egy közös ismerős tégedet is ajánlót ez ügyben.
Sokat futott kilométerű motornál az első olajos féknél megnőtt nekem a holt játék. ez azt jeleni,hogy nagyon bent keményedik meg a fékkar. van olyan mikor a kezemnek nekihúzom. Gumi tömítéseket cseréltem már mindenhol. főfékhengernél főfékdugattyúnál is.
van valami állandósult hiba ok?
suzuki banditról van szó.
Más szerelők és hozzáértők véleményét is várom.
"KEX"