Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz tsanyi.
Más témával kapcsolatban de kérdésem lenne motor szereléssel kapcsolatban. Egy közös ismerős tégedet is ajánlót ez ügyben.

Sokat futott kilométerű motornál az első olajos féknél megnőtt nekem a holt játék. ez azt jeleni,hogy nagyon bent keményedik meg a fékkar. van olyan mikor a kezemnek nekihúzom. Gumi tömítéseket cseréltem már mindenhol. főfékhengernél főfékdugattyúnál is.

van valami állandósult hiba ok?
suzuki banditról van szó.

Más szerelők és hozzáértők véleményét is várom.

"KEX"
Hali valaki tudna tippet adni , hogy milyen 125-ös blokk menne bele egy Rieju Spike x 50-be?
Sziasztok! Tudna még valaki tanácsot adni, segíteni, hogy hová fordulhatnék, hol tudnék érdeklődni a leírt hiba problémával? Köszönöm a segítséget.
Köszi szépen! Már mindent átnéztem, a biztonsági oldaltámasz kapcsolót és a kormány gyújtásmegszakító kapcsolót is leellenőriztem rövidre zárással. Ha bármelyik nem működne úgy az önindítót sem forgatná. Elektromos rajzom nincs sajnos, nem is tudok szerezni.
Aksit töltsd fel vagy cseréld másikra amíg kipróbálod....ennél a típusnál ez tipikus problem mert senki nem gondolja, hogy ha jól tekeri akkor is gyenge az akksi....
Gyújtáskapcsolótól kezdve bárhol lehet a probléma. El kell kezdeni keresni. Csatlakozók biztonsági kapcsolók, relék.......!
"Engine stop" kapcsoló hiba például. Rajzot elő és nekiesni!
Sziasztok! Suzuki Intruder VL 250 nem indul, nincs szikra. Gyújtótekercs, oldaltámasz áramkörét védő biztosíték hibátlan. Relé is működik, mert ha nem működne nem pörögne az önindító. Gyertyákat is kicseréltem. Úgy gondolom 2 db gyújtás trafó egyszerre nem tud elromlani. Ezek után már tanácstalan vagyok, fogalmam nincs mi lehet a hiba. Sajnos nem találtam másik fórumot ezért írok ide. Várom a segítségeteket. Köszönettel: Molesz
Közben rámertem és a csati két kimenetén inditáskor 0,3V jelenik meg
Rá kéne mérned multiméterrel, gyorsan kiderülne hol akad el a dolog.
hello sziasztok! van egy yamaha immos motorom. üzemanyagszivattyú megy csak az injektorokhoz nem jut áram... vmi ötlet?
köszi
régi láncot elvágod, uj láncot elvágod. Régi lánccal átfüzöd az ujat, majd nittelőszemmel összerakod.
Sornégyes gépen középen levő vezérműláncot hogyan lehet cserélni a blokk teljes szétszedése nélkül?
Összekapcsolni az új láncot a régivel,átforgatni a főtengelyt,szétkapcsolni a két láncot és az újat összekapcsolni?
Működik ez?
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó szerelésből kimaradt V2-es alkatrészek.
Pl:xv535,xvs650,Honda Vt1100-VT500c,Vt500e,Vt750 és vt 600-as alkatrészek.
Megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Tel:06703525376
Üdv KAczkó
Matthew Coombs: Motorkerékpárok szerkezete és működése.
Tony Tranter: Motorkerékpárok villamos rendszeret

Maróti könyvkereskedés. fél éve vettem egy 10-es volt a 2 postával de megéri nagyon jó könyvek.
sziasztok! érdekes kérdés: nem tud valaki olyan könyvet, dokumentumot, bármit amit motorszerelő-tanfolyamokon használnak? vagy esetleg bármit, amiből az alapokat el lehet sajátítani kezdő szinttől? mindenféle kapcsolódó anyag érdekelne! (nem könyvből akarom megtanulni, csak kell egy kis segítség)
köszi
Köszönöm mindkettőtök válaszát.
A karmantyúcsere mindenképp érdekelne, mert már annyira ereszt, hogy reggelre rendesen áll az olaj a felnin. Nagyon megköszönném, ha utána néznél :)
Eddig csak az alapjárati csavart állítottam, a levegőcsavaron nem, igazából nem is találtam, ilyen karbit eddig nem állítgattam, nem is tudom hol keressem.
Sziasztok!
Új vagyok itt az oldalon. Egy malaguti F15-ös beszerzését tervezem. Olaszból behozott lesz a robogó. 2000-es utáni. Miket érdemes vásárlás után megnézni/cserélni rajta? Ez lesz az első saját motorom. Szerelésben lesz segítőtárs.
1. 2T váltós 50-es alul sosem lesz, egy erőgép, kell neki a fordulat. Az, hogy kimondottan ez a típus 7000-nél kezd el tolni jó-e vagy sem azt nem tudom.
2. Lehet a karmantyú, a cseréje, hogy mennyi ha komolyan érdekel privátban utánanézek.
3. Szerintem ez inkább sok levegő mint sok benzin. A levegőcsavarra reagál? Vagy csak az alapjáratit tekergetted?
Lehet , hogy átenged a tűszelep, és sok a benzin.
Valaki tud valami okosat mondani az előző hsz-emre?
Üdv mindenkinek!
Van egy Yamaha RD 50-esem... Nemsokára ideje furatni, mert szerelő szerint a gyürünél már elég nagy a hely.. viszont sehol sem találok hozzá való dugót!
Ha valaki esetleg tud segiteni...
Keresek még hozzá 290mm hosszú hátsó rugóstagokat és 90/90 - 18 hátsó gumit!
Előre is köszönöm!
ezt még nem hallottam, de jó
Vagy topog körülötte mint kezdő buzi a gőzben