nálam is csak 2008 óta van kézben a papír, és tény hogy millióegy olyan dolog van még amihez hülye vagyok.. De egy fa ék egyszerüségü 2T robogó is tud olykor olyan szivatást oda nyomni az ember arcába hogy csak néz ki a fejéből mint hal a szatyorból..
Nemrég vettem egy Rieju RS2 Matrixot, ( spanyol és nem kínai, AM6-os blokkal :) )
Elég jól megy, de azért van vele pár gondom.Már pár dolgot azóta szerelni kellett rajta, gyertya csere, légszűrő stb.
1. Alacsony fordulaton kb 6500-ig nagyon lomha, csak igazán felpörgetve 7000 körül ugrik úgy ahogy kell neki. Ez általános dolog az 50-eseknél vagy valami baja van neki?
2. Az 1. fék ereszti az olajat. A felni minden motorozáés után tiszta olajcsíkos. Azt mondták, hogy munkahengerben ki van kopva a karmantyú és azt kell cserélni. Valóban ez lehet a baja és ha igen ez kb mennyibe kerül?
3. Egy délutánt rászántam az alapjárat beállítására, sikerült is stabil 2500-on tartani a motort, erre másnap megint leállt, ha nem húztam neki a gázt. Ezt mi okozhatja?
Ha esetleg valaki jobban ért az AM6-os blokkhoz még lenne 1-2 kérdésem, mert pl. nem működik az üres visszajelzőm, az izzó nincs kiégve azt már megnéztem.
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat!
Jelentem feltártam a hibát! Megjavult a szemétláda... és igaza volt a mester úrnak.. Tényleg kis dolog volt ami felett elsiklottam és megszopatott. Ugyanis, a súbertű le volt engedve teljesen.. amint értelmesebb helyre helyeztem már javult is a dolog, bevágtam végül középre, levegő csavar 1,5-re ki , meg az alapjáratot fentebb tekertem a világítás miatt és párárám.. Fasz ki van, ekkorát szopni egy robogóval... paraszt léghütéses 2T mocsokkal... dehát ez van, itt látszanak az évek meg a rutin
Sziasztok!
Van egy zöld MRA plexi ZX9-re vadi új meg minden,viszont van egy "gyári" lyuk középen fent rajta, elvileg az extra kis szélvédő plexit itt lehet fogatni vagy mi..... A kérdésem az lenne, hogy van-e olyan eljárás amivel ezt a rést eltudnám tüntetni, hogy ne látszódjon vagy vakdugó a megoldás? Bár az kicsit ronda lenne
Üdv!
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...
Hellósztok.
Van egy yamaha xt 600-asom (valószínüleg 1988-89-es) eredetileg valószínüleg tenere-vol de most 2kf tank van rajta. Valaki megtudná mondani, hogy milyen olajat érdemes venni bele, valamint, hogy így a légszűrőjét, hogy tudnám megoldani?
egy kis segítség:
Kék füst - olajfogyasztás
Fehér "füst"(gőz) - vízfogyasztás
Fekete füst - túl dús keverék
Ha kék füstöt látsz, akkor lehet hogy szelepszár szimeringnél be ereszti az olajat, vagy az olajlehúzó gyűrű kopott szarrá..
Ha fehér gőz jön a kipufogódból, akkor hengerfejtömítés ment szét az esetek 90%-ában...
sajnos nincs másik elektronikám a géphez amivel tudnám tesztelni... Addig el jutottam hogy gyujtás van.. Szikra, akkora hogy a lovat agyonvágná. Viszont az istenért nem gyújtaná be a keveréket.. Még ha féktisztítóval próbálom, cső gázon tekertetem a motort és közben a karbin keresztül tolom be a féktisztítót, akkor sem gyujtja be. az eredmény csak annyi, hogy ha kiveszem a gyertyát , akkor tekeréssel ki tolja magából a felesleg anyagot. és ennyi.. Én már arra tippelek, hogy elősürítés nuku, tehát főtengely szimering.. de az a furcsa, hogy az ürge fél évente egyszer használta a motort. Na most, ha elővette elsőre indult.. aztán egyik napról a másikra elkezdte a hülyeségeit a motor ami kezdődött azzal, hogy hol felpörgött szivatóra hol maradt sima alapjáraton. Aztán jött az egyenetlen alapjárat.. és a fogyasztóra való leállás..
Ekkor hozta el hozzám, szét szedtem a karbit, a membránházat kiszereltem és átláttam a cuccon így kapott egy másik membránházat amit pasztával kellett beraknom mert gyárilag is fém a fémen tömítése lenne, ami nem épp a legstabilabb.. Na azóta se kép se hang... Azután, hogy a karbit kitakarítottam vagy 20szor, indult de csak úgy hogy kézzel befogtam a karbit hogy eldúsuljon a keverék a lehető legjobban. Mostmár viszont így sem indul!
Azért az is érdekes, hogy járt a motor és ha bekapcsoltál egy fogyasztót akkor leállt... e mellett se menj el, van esetleg másik elektronikád próbára? ezeknek a "csodás" piaggioknak egyben van a trafó meg az elektronika. Egyszer engem is szívatott egy nrg, nem pont ugyan így de hasonló jelenségekkel. Annál a jeladó ment gajra ami kinyírta az elektronikát is... Próbálj meg egy pár nap pihenőt tartani, mert az a tapasztalatom, hogy sokszor túlkomplikáljuk a dolgokat és a hiba mindig valami apró szar.
Nemrég vettem egy Rieju RS2 Matrixot, ( spanyol és nem kínai, AM6-os blokkal :) )
Elég jól megy, de azért van vele pár gondom.Már pár dolgot azóta szerelni kellett rajta, gyertya csere, légszűrő stb.
1. Alacsony fordulaton kb 6500-ig nagyon lomha, csak igazán felpörgetve 7000 körül ugrik úgy ahogy kell neki. Ez általános dolog az 50-eseknél vagy valami baja van neki?
2. Az 1. fék ereszti az olajat. A felni minden motorozáés után tiszta olajcsíkos. Azt mondták, hogy munkahengerben ki van kopva a karmantyú és azt kell cserélni. Valóban ez lehet a baja és ha igen ez kb mennyibe kerül?
3. Egy délutánt rászántam az alapjárat beállítására, sikerült is stabil 2500-on tartani a motort, erre másnap megint leállt, ha nem húztam neki a gázt. Ezt mi okozhatja?
Ha esetleg valaki jobban ért az AM6-os blokkhoz még lenne 1-2 kérdésem, mert pl. nem működik az üres visszajelzőm, az izzó nincs kiégve azt már megnéztem.
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat!
Van egy zöld MRA plexi ZX9-re vadi új meg minden,viszont van egy "gyári" lyuk középen fent rajta, elvileg az extra kis szélvédő plexit itt lehet fogatni vagy mi..... A kérdésem az lenne, hogy van-e olyan eljárás amivel ezt a rést eltudnám tüntetni, hogy ne látszódjon vagy vakdugó a megoldás? Bár az kicsit ronda lenne
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...
Van egy yamaha xt 600-asom (valószínüleg 1988-89-es) eredetileg valószínüleg tenere-vol de most 2kf tank van rajta. Valaki megtudná mondani, hogy milyen olajat érdemes venni bele, valamint, hogy így a légszűrőjét, hogy tudnám megoldani?
Kék füst - olajfogyasztás
Fehér "füst"(gőz) - vízfogyasztás
Fekete füst - túl dús keverék
Ha kék füstöt látsz, akkor lehet hogy szelepszár szimeringnél be ereszti az olajat, vagy az olajlehúzó gyűrű kopott szarrá..
Ha fehér gőz jön a kipufogódból, akkor hengerfejtömítés ment szét az esetek 90%-ában...
Ekkor hozta el hozzám, szét szedtem a karbit, a membránházat kiszereltem és átláttam a cuccon így kapott egy másik membránházat amit pasztával kellett beraknom mert gyárilag is fém a fémen tömítése lenne, ami nem épp a legstabilabb.. Na azóta se kép se hang... Azután, hogy a karbit kitakarítottam vagy 20szor, indult de csak úgy hogy kézzel befogtam a karbit hogy eldúsuljon a keverék a lehető legjobban. Mostmár viszont így sem indul!
Segitség kellene, K6-os gixxi 600-hoz keresek útmutatást, vezérmű beállításához! SOS!
THX!