Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Az 1 -es hengerbe belekerül az olaj. Onnan tudom hogy az 1-es hogy kivettük a gyertyákat és ráöndítóztunk és az 1-esből köpte.
Ja amugy beindul csak füstöl... a motor egy zxr 400-as 1994 Köszike! a helpet!
A képen megjelölt alkatrészre lenne szükségem( Aprilia rs125)
Előre is köszönöm.
Ilyen mikor a benzinből elpárolog a berobbanás....
Hallgassatok Lecsóra! Én egyszer Terra kerti traktorba tankoltam olyan "benzint" ami nem volt hajlandó berobbanni! És nem estem neki darabokra szétszedni, hanem miután vízhólyagot rángattam a kezemre , leengedtem a benzint! Azt a "benzint" pedig csak keverve tudtam elhasználni!
ja järtam mär igy a szuper E85 el, felesben volt tankolva 95 el
Nezd meg a szivocsonkot lehet meghuzod a bilincset szetnyilik,simmering nem mindig szaros a blocktörzs ha ätenged gyujtäs az fix esetleg gyertya(kissebb hezag) lehet gyengelkedik a gerjesztö tekercs (tipushiba)tünetek alapjän falsot sziv block szet ,össze az a tuti
Annak is az volt...
szívócsonk így rá nézésre elég jó állapotnak örvend.. valahonnan máshonnan tolja a szemétláda a levegőt :D
Akkor azt azért hallanád, valószínű beletudna érni a mágnesekbe:) meg ezeket valamilyen szinten szokás illeszteni a forgattyúsház félre.:)
Nyomd ki púrhabbal a gecibe az egészet :D akkor tuti nem fog sehonnan falsot szívni.. :D de amúgy lehet h vmi ilyen kis nyalánkság van a dologban valahonnan kap vmi kis oxigént nincs elöregedve a szívócsonk?
az alaplap viszont el tud mozdulni ha fel lazul valami boszorkányság van itt az fix
baaaaaaazzeee bár ennek benzin szaga van..
Nem politikus volt a gazdája?
Én pont ilyen tünetekkel rendelkező kimkóval cullantottan le magam kishíján.
2 napom ment rá, karbi szét-össze vagy ötször, főtenelyszimering csere, majd a másik oldali is...
A tulaj gázolajat tankolt rá a benzinre
Esetleg ha megnézed a szimmeringeket, utána még nem árt körbenézni a két forgattyúsház fél összeillesztését, hengertalp tömítést.
Az hogy 90et megy, az azt jelenti hogy nagyjából megy 60-70et a többit csak az óra mutatja:) Másrészt, Emlékeim szerint ezeknek a gyújtás jeladója fix ponton van, nem tud csak úgy odébb mászni, mert az alaplappal együtt van.
én is erre gondoltam ,hogy valahonnan tuti falsol.. az én tippem a membrán ház volt, mivel fém-a fémen tömítése van gyárilag.. tehát úgy kb nulla... Azt viszont meg oldottam, ott tuti nem szív falsot. De kérdem én. ha főtengely szimering kimegy, azt egyrészt látni lehet onnan hogy folyik ki a szimering alatt a cucc, másrészt nem valószínű hogy tolna 90et 1 személy alatt, két személy alatt 70et. Azt mondja az ürge, amióta nála van azóta végig ugy ment hogy a levegő csavar tökig be volt tekerve.. elég volt neki egy rúgás gáz nélkül és indult hidegen. az a baj, hogy engem már ki idegelt a motor , plusz dögrováson vagyok csúnyán így nehezen fog az agyam de hátha együtt a néppel sikerül ki agyalnunk a problémát
Főtengelyszimmering?! Alapból a tökig betekert levegőcsavarból az következik, hogy alapon valahonnan máshonnét juthat levegőhöz, Benzinszint is rendben van? A karbi végét mikor befogtad sikerült annyira eldúsítanod, hogy indulóképessé vált. De ha ezek sem jönnek be, akkor bizony lekell ülni, és gondolkodni kicsit, mindennek van oka:)
neemtudom.. az a baj hogy eddig járt. karbitakarítás és szívóoldal megbontása után kezdte a nem indulást.. előtte legalább indult, szarul, de indult.. Én már csak arra tudok tippelni, hogy esetleg a gyujtás mászhatott el.. főtengely szimering szar lenne, akkor ha jól sejtem kompresszió sem volna, és nem menne 90et bár már a becsesebbik szervem se tudja mi a fax van ezzel a szarral
ne haragudj,de fingom sincs miért csinálja! bocsi
Én nem vagyok valami nagy mester de főtengelyszimering?
jah és előre is hálám üldözzön
TRK barátom! Te kellőképp otthon vagy a 2t témában.. szagolj már hozzá a problémámhoz kicsit, hátha tudnál tanácsot adni.
"Urak! Robogóban jártas úriember segítségét kérném.... Tünet a következő: Alany- Piaggio Typhoon
Mikor idehozták az volt a jelenség, hogy kb második rúgásra beindult melegen, de amint bekapcsoltál egy fogyasztót pl lámpa, le is állt.. Plusz a levegő csavar tökig be volt tekerve hogy induljon
Karbit szétszedtem, kitakarítottam vagy 4szer már, ellenőriztem az automata szivatót is, és kicseréltem a membránházat mert át eresztett... Azóta még indulni sem akar!. Egyszer kétszer sikerül úgy beindítanom, hogy a karbi végét befogom és úgy tekertetem amíg a kezemről nem csöpög a benzin, utánna beindul nagy gázzal. De! ha beindult akkor csak gázfröccsökkel hajlandó járni, ha nyélgázt húz neki az ember 2-3 másodpercen belül lehörög majd lefullad és utánna képtelenség ujraindítani.. Valaki adjon valami tanácsot mert már az idegösszeomlás kerülget.... " ui.: 50es létére azt mondja az ügyfél 90et ment alatta.
Sziasztok!Lenne 1 fontos kérdésem ! h ha 1 kawasaki kfx 700 -ba(quad) megcsavarodik a váz azt ki lehet szedni? vagy azzal mit lehet csinálni 1 jo szerelő rendbe tudja szedni? nagyon fontos lenne! Köszönöm előre is!
Sziasztok!
rm-250 nél átlagos használat mellett kb hány üzemóránként kell dugót cserélni?Mert nem akarom elbaszni a nikocilos hengerem amiatt h szétkopik a dugó és kikoptatja a henger falát!Reméllem van itt hozzá értő és ad tanácsot!Köszi!