A lenti képen szereplő indexrelé helyére milyen indexrelét tudnék berakni ami elektronikus? ledes indexekhez kéne, amiket találtam reléket azon mindegyiken csak 3 érintkező van, azt hogyan kéne bekötnöm?
Üdv.Nekem van egy Honda HM CRE 50 motorom.Az a gondom vele hogy a két hűtő közül csak az eggyik melegszik,illetve csak a henger utáni cső.Ebbe a motorba is AM6-os blokk van.Ez lehet a termostat gondja?Köszönöm a segítséget.
Semennyire. Leszeded a kuplung fedelet, utána főtengelyről leszeded a fogast..
( Maszek megoldás következik: ) Fúrsz 2 lukat óvatosan a szimeringbe, nehogy megsértsd a főtengely csapágyat, aztán bele akasztasz a 2 lukba 1-1 kampós valami lófaszt és húzod magad felé, de nagyon figyelj oda, nehogy megfúrd a csapágyat valószínű milliméterekkel mögötte van a csapágy... Én így szoktam. Részemről szerintem a csavarhúzóval szimering kivésés az felejtős.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni!? Van egy Sv 1000 N gépem és a kanyarban kicsit nagyobb sebességgel beinog illetve beinbolyog a motorom! Ha lassan megyek a kanyarokban ez annyira nem érzékelhető! Fogalmam sincs mitől van! S.o S.
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni! van egy Aprilia rs-em nem tom hanyas évjáratu de olyan aprilia blokk van rajta amin nincs berugókar csak önídítóval indítható vagy tolással:D azt szeretném megtudni hogy milyen típusu blokk? mert vennék bele pár cuccot..
Szerintetek normális hogy ennyire rázkódik? Mert kb annyira rázza az egész motort, hogy nincs is motorhangja, inkább csak a rezgés hallatszik. A motorról annyit kell tudni, hogy Bandita89-é volt (télen írt ide a kdx klubba is), fel lett újítva, adta a régi hajtókart, wössner dugó dobozát, csapágyakat stb. Azt is el tudom képzelni hogy a két sonka között van differencia és az miatt csinálja. Ja és a kipurendszer mindenhol vagy műanyaggal vagy gumival csatlakozik a vázhoz. Megy mint egy gőzmozdony, de így nem akarnám széthajtani, mert a csapágyak biztos nem díjazzák ezt a rázkódást. Télre terveztem, hogy szétkapom, de ha azt mondjátok hogy nagy hiba akkor előbb szét fogom.
Szóval, ha valakinek van ötlete, vagy tapasztalata arra h mi okozhatja, akkor jelezzétek! Köszi
lenne egy kérdésem felujitott blokkrol van szó.
uj hengerfej, dugo amit én csináltatam, a blokk eladoja állitolag simeringeket és csapágyakat cserélt. De öszerakva nagyon füstől a motor. http://youtu.be/F0hTHkACqDI
Ide tőltötem fel videot menyire fűstől. Lehet szimeringes?
Hello!
Elment a szikrám a Motorhispania furiámból(minarelli am6). Azt szeretném kérdezni, hogy hogy tudnám megállapítani hogy jó e a gyújtáselektronikám? Elöre köszi :)
Ide is leírom a problémám. GSXR750Y-omban úgy néz ki beszart a fesszabályzó. Alapjáraton 13,5körül tölt, fordulaton folyamatosan esik 12.4-5re, ami kevés. A könyve 13,5-15V-ot ír és 5000-es fordulaton szabályoz. A hibát csak indításnál érzem, van amikor lassan tekeri az önindító. Akksi új, generátort mérte a szerelő, jó. Most találtam egy K4 600-as fesszabályzót ami 14-15,5V-ot ír, ugyanúgy 5000-rpm-es szabályzással. Mindkét generátorából 65V megy a fesszabályzóhoz. Csatlakozóí megegyeznek. Ez a 0,5V-os eltérés okozhat bármilyen hibát? Előre is köszi.
Lenne egy kis problémám a kuplungtárcsa közepén lévő csavart nem tom levenni, kicsit szétbarmolt állapotban van és szét szeretném szedni.(elözö tulaj pár dolgot eltört rajta) de meg se birom lazitani.? őtlet ? javaslat? a gyári akaszto nem jo mert a csavarhelyek nagy része nincs meg, probáltam a hajtásnál megakasztani a láncal de eltörte a csavarhuzot amivel akasztotam és még csak meg se moccant.
sziasztok.
az athena tömítésekről mi a vélemény. jó áron kapható, ezért kicsit gyanakszom, illetve mondtak rosszat. ha valakinek van tapasztalata légyszi írja meg.
köszi.
A lenti képen szereplő indexrelé helyére milyen indexrelét tudnék berakni ami elektronikus? ledes indexekhez kéne, amiket találtam reléket azon mindegyiken csak 3 érintkező van, azt hogyan kéne bekötnöm?