Aha, értem. Amúgy felújítottam az egész vezérlését a motornak(vezérmálánc, feszítőpatronok, feszítő sín) és most a gyári kipufogót is visszaraktam. Meg se hallom hogy jár a motor, nem ketyeg, nem zörög, csak annyit hallok ahogy gördül az aszfalton a gumi :)
Abban köszi a segítséget mégegyszer is!
ez tény és való.. de javítási kézikönyvben le van írva pontosan mi micsoda , hogy müködik, mire való stb stb.. Én ha van egy motorom, azzal kezdem hogy megtanulmányozom mim is van...
öregem... szedd már szét azt a szerencsétlen feszítőt, a patront nyomd vissza, és úgy csavarozd a helyére.. majd rugó vissza, plusz a támasztó csavar vissza... Ha már addig eljutottál hogy szétszedd az egészet hozzáértés nélkül, akkor gondolkozz egy kicsit hogy lehet visszarakni vajon egy olyan alkatrészt ami feszít egy másikat... Remélem még meg is próbáltad a feszítő nélkül átforgatni a motort
gratula, kiszedted a vezlánc feszítőt. Ha rosszul rakod vissza, akkor elugorhat a vezérlés, ami motorhibához vezethet. Szerintem vidd el szerelőhöz. Meg egyébként is miért nyúltál ahhoz hozzá amiről nem tudod hogy mire való?
Üdv.Leszedtem és megragasztottam a szívócsonkot.De hogy jobban hozzá tudjak férni leszedtem egy kiálló alkatrészt ami a henger oldalán van és a szerelési rajz szerint az első henger vezérműlánc-feszítője előtt van.Kiszedni még egyszerű volt de visszatenni már sehogy sem akaródzik.Remélem nem fúrtam el valamit .Valakinek tippje hogy tudom én ezt visszarakni?Mellékeltem képeket
Sziasztok!
V2-es motornál hogyan tudom beállítani a legoptimálisabb benzin-levegő mennyiséget, csak teljesítmény padon, a megfelelő(AFR) műszerrel lehet? Illetve melyik hengernek kell dúsabb keveréket kapnia, az elsőnek vagy a hátsó melegebb hengernek?
Csak érdeklődés szintjén kérdezem ezeket, mert a motoromon kivételesen jó.
aha és ennek mégis hol digitális a km órája? kép
meg a fordulatszám jelző az oké de ha elolvasod egyáltalán amit írtam azt írtam hogy nem láttam olyan 50 es motort aminek nincs akkumulátora ÉS DIGITÁLIS A KM ÓRÁJA! erre betolsz egy gépnevet aminek analóg a km órája...
pont rosszúl tudod!
Az pont akkor lett ott behegesztve mikor a katalizátor már el volt tömődve. és semmi haszna nem volt annak a csőnek.
Tuningos haver csinálta meg és addig meg csak a yamaha nyúlt a géphez, utána már csak a haver és azóta nem is lett baja! ellentétben a Yamahával, ahol is pedig folyton vittem a szervizbe... fél éven át amit nagyon meguntam...meg a szakértelemhiányt. ha nem tudsz valamit inkább kérdezz!
Hát ez gyönyörű. A külömbözetet gyógyszerre költse a köcsögje. Én a két RGV-ből az egyiket már eladtam, nagyon sok kínom volt a két motorral, így már csak fele annyi. Vettem helyette egy öreg Gixert, az legalább megy. Mindig, és bárhová.
"Aztán volt egy cső még ami a könyökbe volt bevezetve, és a légszűrő egyik kivezetéséről a váza volt csatlakozva. Ez az összekötő cső ki lett szedve és a könyök ből kiáló csonk be lett hegesztve. Ez valami hang tompítást végzett a motoron talán vagy a könyökben hűtést. A motor anélkül a cső nélkül nem lett se rosszabb sem jobb. Vagy csak olyan mértékben jelent változást amit én nem érzékelek."
Attól tömődött el a katalizátorod. Azt nem lett volna szabad kiiktatni.
"Van egy fékfolyadék át engedő-záró furatos "csavar". Ezeknek át kell ott engedniük a fékfolyadékot a csövet úgy kell lerögzíteni a nyeregbe, hogy az a cső vég is az áteresztő furatba úgy illeszkedjen, hogy a fékfolyadék át tudjon szabadon jutni a féknyereg belsejébe."
Abban köszi a segítséget mégegyszer is!
V2-es motornál hogyan tudom beállítani a legoptimálisabb benzin-levegő mennyiséget, csak teljesítmény padon, a megfelelő(AFR) műszerrel lehet? Illetve melyik hengernek kell dúsabb keveréket kapnia, az elsőnek vagy a hátsó melegebb hengernek?
Csak érdeklődés szintjén kérdezem ezeket, mert a motoromon kivételesen jó.
Köszönöm!
Kiváncsi vagyok.
köszi
meg a fordulatszám jelző az oké de ha elolvasod egyáltalán amit írtam azt írtam hogy nem láttam olyan 50 es motort aminek nincs akkumulátora ÉS DIGITÁLIS A KM ÓRÁJA! erre betolsz egy gépnevet aminek analóg a km órája...
Az pont akkor lett ott behegesztve mikor a katalizátor már el volt tömődve. és semmi haszna nem volt annak a csőnek.
Tuningos haver csinálta meg és addig meg csak a yamaha nyúlt a géphez, utána már csak a haver és azóta nem is lett baja! ellentétben a Yamahával, ahol is pedig folyton vittem a szervizbe... fél éven át amit nagyon meguntam...meg a szakértelemhiányt. ha nem tudsz valamit inkább kérdezz!
Semmit nem haladtam, mivel nem kapok dugattyút. Illetve kifizettem az ebayon 4-et, és megjött 1. Így még sohasem szoptam be...
Suzuki RMX50
Attól tömődött el a katalizátorod. Azt nem lett volna szabad kiiktatni.
Naeztmégegyszer...