Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motor és alvázszám alapján meg tudom nézni interneten az adott motor pontos típusát és évjáratát? Ha igen hol? Köszönöm segítségeteket! :-)
Aha, értem. Amúgy felújítottam az egész vezérlését a motornak(vezérmálánc, feszítőpatronok, feszítő sín) és most a gyári kipufogót is visszaraktam. Meg se hallom hogy jár a motor, nem ketyeg, nem zörög, csak annyit hallok ahogy gördül az aszfalton a gumi :)
Abban köszi a segítséget mégegyszer is!
A könyökökre szoktak helyet csinálni az érzékelőknek......
És mi van ha egybe megy a kettő henger. Cagiva Raptor 650-nél külön van a 2 hengernek a kipufogója, de SV650-nél pl együtt van.
Ha viszont gázkromatográffal megnézi, akkor sok mindent megtudhat!
Ha a két hengernek külön kipufogója van, akkor kipufogógáz elemzővel be lehet határolni pontosan a keveréket hengerenként...
Esetleg valami más mód?
Egy hozzáértő fül kell csak hozzá:)
ez tény és való.. de javítási kézikönyvben le van írva pontosan mi micsoda , hogy müködik, mire való stb stb.. Én ha van egy motorom, azzal kezdem hogy megtanulmányozom mim is van...
Jóvanna! Valahol neki is meg kell tanulni!
öregem... szedd már szét azt a szerencsétlen feszítőt, a patront nyomd vissza, és úgy csavarozd a helyére.. majd rugó vissza, plusz a támasztó csavar vissza... Ha már addig eljutottál hogy szétszedd az egészet hozzáértés nélkül, akkor gondolkozz egy kicsit hogy lehet visszarakni vajon egy olyan alkatrészt ami feszít egy másikat... Remélem még meg is próbáltad a feszítő nélkül átforgatni a motort
Ugye nem próbáltad meg ráerőltetni és a motort nem forgattad meg?.......az előttem szólónak igaza van, kár volt hozzányúlni...
gratula, kiszedted a vezlánc feszítőt. Ha rosszul rakod vissza, akkor elugorhat a vezérlés, ami motorhibához vezethet. Szerintem vidd el szerelőhöz. Meg egyébként is miért nyúltál ahhoz hozzá amiről nem tudod hogy mire való?
Üdv.Leszedtem és megragasztottam a szívócsonkot.De hogy jobban hozzá tudjak férni leszedtem egy kiálló alkatrészt ami a henger oldalán van és a szerelési rajz szerint az első henger vezérműlánc-feszítője előtt van.Kiszedni még egyszerű volt de visszatenni már sehogy sem akaródzik.Remélem nem fúrtam el valamit .Valakinek tippje hogy tudom én ezt visszarakni?Mellékeltem képeket
Sziasztok!
V2-es motornál hogyan tudom beállítani a legoptimálisabb benzin-levegő mennyiséget, csak teljesítmény padon, a megfelelő(AFR) műszerrel lehet? Illetve melyik hengernek kell dúsabb keveréket kapnia, az elsőnek vagy a hátsó melegebb hengernek?

Csak érdeklődés szintjén kérdezem ezeket, mert a motoromon kivételesen jó.

Köszönöm!
Gliera DNA 180-hoz szij, rugók, görgők csere mennyibe kerül?

Kiváncsi vagyok.

köszi
Elvitte a 'o,o'
aha és ennek mégis hol digitális a km órája? kép
meg a fordulatszám jelző az oké de ha elolvasod egyáltalán amit írtam azt írtam hogy nem láttam olyan 50 es motort aminek nincs akkumulátora ÉS DIGITÁLIS A KM ÓRÁJA! erre betolsz egy gépnevet aminek analóg a km órája...
pont rosszúl tudod!
Az pont akkor lett ott behegesztve mikor a katalizátor már el volt tömődve. és semmi haszna nem volt annak a csőnek.
Tuningos haver csinálta meg és addig meg csak a yamaha nyúlt a géphez, utána már csak a haver és azóta nem is lett baja! ellentétben a Yamahával, ahol is pedig folyton vittem a szervizbe... fél éven át amit nagyon meguntam...meg a szakértelemhiányt. ha nem tudsz valamit inkább kérdezz!
Hát ez gyönyörű. A külömbözetet gyógyszerre költse a köcsögje. Én a két RGV-ből az egyiket már eladtam, nagyon sok kínom volt a két motorral, így már csak fele annyi. Vettem helyette egy öreg Gixert, az legalább megy. Mindig, és bárhová.
Csá.
Semmit nem haladtam, mivel nem kapok dugattyút. Illetve kifizettem az ebayon 4-et, és megjött 1. Így még sohasem szoptam be...
"Igen van akkuja. én még nem láttam olyan eredeti motort ami nem akkus de a km órája eredetileg digitális lenne.."

Suzuki RMX50
Helló Mester! Hogy telt a nyár? Nagy gép haladt valamit?
"Aztán volt egy cső még ami a könyökbe volt bevezetve, és a légszűrő egyik kivezetéséről a váza volt csatlakozva. Ez az összekötő cső ki lett szedve és a könyök ből kiáló csonk be lett hegesztve. Ez valami hang tompítást végzett a motoron talán vagy a könyökben hűtést. A motor anélkül a cső nélkül nem lett se rosszabb sem jobb. Vagy csak olyan mértékben jelent változást amit én nem érzékelek."

Attól tömődött el a katalizátorod. Azt nem lett volna szabad kiiktatni.
"Van egy fékfolyadék át engedő-záró furatos "csavar". Ezeknek át kell ott engedniük a fékfolyadékot a csövet úgy kell lerögzíteni a nyeregbe, hogy az a cső vég is az áteresztő furatba úgy illeszkedjen, hogy a fékfolyadék át tudjon szabadon jutni a féknyereg belsejébe."

Naeztmégegyszer...