Ilyen jelenség akkor van, ha a benzin kevés, rossz helyen van a gyújtás, stb !
A dugattyúcsapszeged hozzávaló?
Mert úgy rémlik, hogy kell benne lenni dugónak! Tehát nem lehet "lukas" !
A jeladót gyújtóelektronikát, forrasztásokat, csatlakozókat ellenőrizni kellene. Majd előbb gyertyapipa nélkül próbáld! De a tekercs jó! Innen így látom!
szerelő! nos egy motoros boltba-és szervízbe vittem be a tekercset onnan elvitte a tulaj valahová megtekercseltetni. amikor fölraktam pöccre indult, alapjárat is ok volt, de magsabb fordulaton kihagyott,durrogott, és le akart állni. de ha vissza engedtem a gázt kis gázon ment szépen...
most ott tartok,hogy szikra van de nem indul be csak "tüsszent" durran egyet a kipufból.... talán még a gyujtótrafóra gyanakszom,hogy nem e tette tönkre vagy gyertya? nemtom.
nekem is ilyen a gyujtótrafóm mint a képen
Helló olyan kérdésem lenne hogy nekem Jawa 350 van és 1-2-3 ban nagyon húz 4 be már lelassul mi okozza ? most volt fúratva csapágy csere ,szimering csere. kérlek segicsetek!
Hello! Tud valaki ílyen gyújtást? vagy gyújtó tekercset. Sehol nem találok, meg lett tekercseltetve csak elszarták Ha valaki tud segítsen! Előre is nagyon köszönöm! Az yz-t már ezzel a gyujtással vettem!
Természetesen nem lesz baja a motornak ha előre kevert benzin-olaj keveréket használsz csak a megfelelő arányra ügyelj. A különolajozásban kissé nekem is megrendült a bizalmam mivel nemrég elszakadt a szabályzó bowden és csak a szerencsén múlott hogy nem lett motorgenerál a vége, bár így is gyanús a motor ereje ezek után mivel azt nem tudom mennyi ideig ment úgy a motor. Annyi azért megnyugtató hogy azért ilyenkor nem szűnik meg teljesen az olajozás mivel alaphelyzetben is adagol a berendezés csak magasabb fordulathoz már nem elegendő , de legalább nem azonnal történik végzetes meghibásodás. Lényeg az hogy amennyiben különolajozással üzemel a motor érdemes gyakran ellenőrizni a működtető mechanizmust.
Olyan kérdésem lenne, hogy nagyjából meg tudnátok mondani, hogy egy cross motornak mennyivel rövidebb az áttételezése mint egy endurónak mert én az endurót leginkább pályán használom ezért akarok rá más fogaskerekeket. A válaszokat előre is köszönöm.
heló
az lenne a kérdésem hogy ha egy motorba nem használom a gyári olajzót akkor annak lesz valami baja? mert nem nagyon bízok ezekben az olajzókban jobban szeretem ha én bekeverem és akkor tudom hogy elegendő anyagot kap
a válaszokat előre is köszönöm
Szia!
Segítséget szeretnék kérni töled.
Hol vásároltál cucot az rv6-os blokk-hoz?
Nekem is az van és a kuplung tengelyen a görgös csapágy szét ment és bele rágott a tengelybe és egy ilyen Tengelyre lenne szükségem.
Légyszi segitsetek ha tudtok, van egy Aprilia sintesi 125 (rotax123 blokkal) uj dugoval,szépen bejáratva. 2 gondom van, 8000 fordulatnál csak dadog a motor , most visza vetem az olajpumpán de még mindig csinálja igaz nem anyira.Mi lehet a gondja? dugozás elöt nem csinált ijet.
A másik gondom hogy 6.-ban szépen viszaáll 6000 fordulatra és nincs tovább az a csucs.28-as gyári karbi van benne. de ezt se csinálta dugozás elöt.
Ezt mesélje csak el nekem főnököm, mi is ez a cucc pontosan? Hadd tanulok! Akár jöhet emailben is.. Tőled lehet tanulni, persze ha ki adsz a tudásodból valamennyit
Ha két külön kipufogó van, akkor külön tudod állítgatni a két hengert..
Ha egy cső van, akkor együtt inkább, mivel egy kipufogóba pofáznak így bármelyiknek el van cseszve a keveréke, azt a müszer jelzi. Tehát addig kell variálni a két hengerrel, míg azon az egy kipufogón megfelelő értéket nem mérsz..
A dugattyúcsapszeged hozzávaló?
Mert úgy rémlik, hogy kell benne lenni dugónak! Tehát nem lehet "lukas" !
nemrég jártam úgy hogy a vadiúj ngk kinyúlt pár perc alatt
a garázsban talált 20 éves meg még mindig megy
most ott tartok,hogy szikra van de nem indul be csak "tüsszent" durran egyet a kipufból.... talán még a gyujtótrafóra gyanakszom,hogy nem e tette tönkre vagy gyertya? nemtom.
nekem is ilyen a gyujtótrafóm mint a képen
Természetesen nem lesz baja a motornak ha előre kevert benzin-olaj keveréket használsz csak a megfelelő arányra ügyelj. A különolajozásban kissé nekem is megrendült a bizalmam mivel nemrég elszakadt a szabályzó bowden és csak a szerencsén múlott hogy nem lett motorgenerál a vége, bár így is gyanús a motor ereje ezek után mivel azt nem tudom mennyi ideig ment úgy a motor. Annyi azért megnyugtató hogy azért ilyenkor nem szűnik meg teljesen az olajozás mivel alaphelyzetben is adagol a berendezés csak magasabb fordulathoz már nem elegendő , de legalább nem azonnal történik végzetes meghibásodás. Lényeg az hogy amennyiben különolajozással üzemel a motor érdemes gyakran ellenőrizni a működtető mechanizmust.
Olyan kérdésem lenne, hogy nagyjából meg tudnátok mondani, hogy egy cross motornak mennyivel rövidebb az áttételezése mint egy endurónak mert én az endurót leginkább pályán használom ezért akarok rá más fogaskerekeket. A válaszokat előre is köszönöm.
az lenne a kérdésem hogy ha egy motorba nem használom a gyári olajzót akkor annak lesz valami baja? mert nem nagyon bízok ezekben az olajzókban jobban szeretem ha én bekeverem és akkor tudom hogy elegendő anyagot kap
a válaszokat előre is köszönöm
Segítséget szeretnék kérni töled.
Hol vásároltál cucot az rv6-os blokk-hoz?
Nekem is az van és a kuplung tengelyen a görgös csapágy szét ment és bele rágott a tengelybe és egy ilyen Tengelyre lenne szükségem.
Légyszi segitsetek ha tudtok, van egy Aprilia sintesi 125 (rotax123 blokkal) uj dugoval,szépen bejáratva. 2 gondom van, 8000 fordulatnál csak dadog a motor , most visza vetem az olajpumpán de még mindig csinálja igaz nem anyira.Mi lehet a gondja? dugozás elöt nem csinált ijet.
A másik gondom hogy 6.-ban szépen viszaáll 6000 fordulatra és nincs tovább az a csucs.28-as gyári karbi van benne. de ezt se csinálta dugozás elöt.
nekem egy olyan kellene hogy aprilia rx 125 szerviz könyv és ha lehet akkor vagy magyar vagy angol :D
köszi előre is :D
Ha egy cső van, akkor együtt inkább, mivel egy kipufogóba pofáznak így bármelyiknek el van cseszve a keveréke, azt a müszer jelzi. Tehát addig kell variálni a két hengerrel, míg azon az egy kipufogón megfelelő értéket nem mérsz..
Aki tud linket küldje már el