Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy gyári Yamaha Mint-re
ha felteszek egy 105-ös 2pofás kuplungot minarelit
jelent valamit gyorsabb lesz vele?
előre is köszi a választ!
Szerintem biztos, hogy van lazulás, mert ennyit tolerálni kellene a rendszernek. A 2x35W =7A, a 2x55W=9A 4 Ha csak nincs nagyon eltakarékoskodva a vezeték vastagsága a súly, és anyagtakarékosság miatt.
Az egy izzó rendben van!
na úgy néz ki megvan, mi okozta a problémát. gyárilag 60/35W izzót írnak, ami viszont olyan fajta, amit ebayen is csak egyvalaki hirdet. valami japán belpiacos genyó, pedig a gépem elvileg UK modell. mindegy, hagyjuk, a lényeg, hogy 2db 35W-os kéne bele, és ehelyett van benne 2db 55W-os. emiatt szépen égett lefelé minden. most már megvan, miért is kapcsolódik fel a lámpa a gyújtás ráadásánál rögtön. mert az a szerkezet is kiégett, ami azt kapcsolta volna, hogy a motor beindításánál kapcsolódjon fel a világítás. most ideiglenesen úgy oldottam meg a problémát, hogy az egyik izzót üzemen kívül helyeztem. így 1X55W megy, azzal minimálisan melegszik a vezeték, bajt nem okoz. amint rárakom a másik izzót is, egyből elkezd forrósodni a biztosíték is meg a vezeték is ami odaviszi az áramot. lehet beszerzem majd azt a kérdéses izzót. vagy rábízom a dolgot következő gazdájára, mert én lassan megválok a géptől. de legalább én nem fogok kamulni, megmondom kerek perec, ez meg ez a baja, így meg így lehet javítani, ha kell, vigyed, ha nem kell, akkor majd elviszi más!
még egyszer köszi a segítséget mindenkinek!
Üdv,
Robogó és kismotor szerelést vállalok hozom-viszem szolgáltatással, de ha a probléma a helyszínen orvosolható akkor ott megoldom. Megvan az alkatrész, csak nem vagy biztos a beszerelésben? Vennél egy robogót és át kéne nézni? Bármivel megkereshettek, ha tudok segítek. Írj vagy hívj!
Ez nem találgatás dolga! Kapcsolási rajz, és voltmérő! De lehet, hogy két vezeték a melegedéstől egybe olvadt!
ez a probléma szerintetek összefüggésben lehet azzal, hogy a világítás már a gyújtás ráadásánál felkapcsolódik? mert emlékszem tavaly még úgy volt, hogy csak akkor kapcsolódott fel a lámpa mikor beindítottam a motort, most meg már a gyújtásnál automatikusan felkapcsolódik, pedig nem nyúltam semmihez.
Ez önmagát gerjesztő folyamat!Elkezd melegedni és lazul.Mivel melegszik, még nagyobb lesz az átmeneti ellenállás, ez még jobban melegíti! Aztán, ha nincs szerencséje és az a saru pont a benzincső felett van, ott izzik akkor abból nagy baj lehet!
Azért nem olvadt ki, mert az áram nem lépte túl a megengedett értéket. A hő viszont leolvasztja a biztosíték műanyag burkolatát, majd a forróság lassan kilágyítja a biztosíték foglalat fém érintkezőjét is. Ilyen esetben a biztosítékot az aljzattal együtt kell cserélni.
amúgy leolvadt a biztosíték teteje, de még biztosítja az áramkört, ezért még működik a lámpa. azt figyeltem meg, hogy amint ráadom a gyújtást, egyből elkezd forrósodni a biztosíték. max 1 perc és teljesen felforrósodik. nem is csoda hogy szétolvadt az aljzat. csak azt nem értem, hogy miért nem oldott ki?nem épp az lenne a dolga? mindegy, megkeresek vele egy szakembert
köszönöm mindenkinek a válaszokat, örülök, hogy ilyen segítőkész ez a motoros banda
Kontakt probléma! Laza saru ! Keress meg vele elektromossághoz értő embert, és tudni fogja mit kell tenni.
Esetleg időnként fellépő zárlat is lehet. Pl. kidörzsölődött kábel.
A biztosíték ajzat nem érintkezik rendesen, és túlmelegszik, vagy oxidált, esetleg a biztosíték lába túl vékony.
az mitől lehet, hogy az első lámpa (tompított) biztosítéka beleolvad a biztosíték táblába? a gyári előírásnak megfelelő (10A) biztosíték van benne. a többi mind rendesen működik, csak az első lámpáé csinálja ezt. már a második biztosítéktáblám olvadt szarrá. most már ideje lenne kideríteni, mi okozza ezt.
YamahaJogxys:
Korábban már írtam, hogy a kipufogót is szedd szét és takarítsd ki. Nem hülyeségből írtam, hanem a saját korábbi tapasztalataim alapján. A csapszeg lehet nyitott is, de talán van olyan is, amelyiknek az egyik vége zárt. Nem egyszerű szerelni, mert nincs tűgörgőkosár, hanem 28 db. tűgörgő van egymás mellé berakva. Azt csak célszerszámmal (egy kb. 8 cm. hosszú és 15,8 mm átmérőjú enyhén kúpos végű segédeszközzel) lehet viszonylag könnyen szerelni. Az előgyújtást állítsd 2,7-2,8 mm-re, úgy jónak kell lennie. A megszakítóhézagnál felejtsd el a 0,4 mm-es hézagot, nyugodtan állítsd 1 mm-re és ezt állítsd először, aztán az előgyújtást. Előbb az alaplapi megszakítóval végezd el a beállítást, azután a másikon, ami az alaplapon külön állítható. A síbertűt a legfelső állás alatt egyel tedd be. Gyertyából nekem a PAL-t és az NGK-t szerette. A váltóban az olajszintre ügyelj, mert a léptetővillákat hamar megégeti. A járatás alatt ne forgasd nagyon.
Egy csavar van alul méghozzategy M5 torzfejü.Ha kitekerem megse mozdul a sip benne hiaba huzom fogoval kifele.
Beledugod, fejjel befelé, hogy a feje beleakadjon a kihúzandó cuccba, és húzod kifelé:)
nincs még több csavar benne? nekem is kettő fogta, nekem is úgy jött ki hogy az már vissza nem megy többet
Megnézném tartja e valami még.
Ezt valahogy nem értem.Hogyan?
Beledugsz valami nagyfejű csavart, vagy kettőt:) és húzod kifelé:D
Sziasztok.Egy kis segitséget tanacsot kérnék.Vettem egy zsir ujj Leovince alu oval sportdobot a motoromhoz ami ehhez a motortipusra van tervezve.A mmotorom Suzuki Sv650s k8-as.Van a vègdob végében a db killer és azt az istennek sem tudom kivenni belöle.Kitekertem a kis lemezcsavart belöle ami tartja a db kilkert de ugy megvan szorulva hogy megsem mozdul.Probaltam fogoval de ugysem megy.Van valakinek ötlete hogy birnam kiszedni belöle? Valaszokat megköszönném.
Nekem az új NGK-val kb. két percig járt a tökéletesen beállított motor. A denso-val meg azóta is szépen pöfög. NGK-ból már vettem olyat is, aminek meg volt szakadva a gyertyán belül lévő zavarszűrő ellenállása.....
Csakhogy ez nem "gyújtótrafó", hanem egy trafóval egybeöntött tirisztoros gyújtás elektronika (cdi).
Mintha nem menne az egyik henger.