Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Létezik olyan, hogy a kuplungkosár és a rászegecselt fogaskeréknek van szabadon futása? Szabadon futást úgy értem, hogy ide oda kottyan egy kicsit (viszont ahhoz túl nagyot, hogy kopás legyen, olyan 4-4 mm-t mindkét irányban)
Üdv,
Tamás
Szia!

Nincs semmi baja, mert ez természetes a négyütemű motornál. Ha zavar tedd vissza a gyári kipufogót és nem fogod hallani.


Isten áldjon minden motorost.
Sziasztok!

Sportkipufogóm felrakása óta elég sokat durrog a kipufogóm motorféknél, kicseréltem a légszűrőmet mert más cserés volt, most úgy tűnik még jobban durrog. Ez ha jól sejtem szegény keverékre utalhat, viszont 10fokos motor szivató nélkül pöccre indul, szivatóval nehezebben.
Néha elég zavaró a durrogás, mit tegyek?
Köszönöm a segítséget.
Üdv!

A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy suzuki gsx650F motorom amibe riasztót szeretnék szerelni.
Sajnos nem ismerem a motor elektronikus bekötését, nem tudom hol legyenek a megszakítási és kötési pontok.
Ha valaki tudna segíteni vagy tanáccsal vagy kapcsolási rajzal megköszönném.

Üdv.
Köszönöm szépen:D úgy néz ki hogy suli miatt legközelebb hétvégén tudom megcsinálni ://
Van egy fékfolyadék át engedő-záró furatos "csavar". Ezeknek át kell ott engedniük a fékfolyadékot a csövet úgy kell lerögzíteni a nyeregbe, hogy az a cső vég is az áteresztő furatba úgy illeszkedjen, hogy a fékfolyadék át tudjon szabadon jutni a féknyereg belsejébe.

Levegős a cső, ha nyomod a dugattyú befelé és a fékfolyadék szint nem emelkedik. vagy már teljesen beért illetve megszorul. de ez utóbbi kettőnél már nincs dugattyú pozíció változás. Tömítés csere. és dugattyú csere (a készletben benne van mind) A képen láthatónál két dugattyú van, azoknak 1-1 gumi kell és a féknyergek kötött egy pici o gyűrű, hogy ne menjen ki (szivárogjon) a nyereg belső falán az anyag. mindent tartalmaz a készlet.

Az fékfolyadék (és nem fékolaj) etilénglikol alapú. Nem tévesztendő össze a kőolajból gyártott egyéb olajokkal!
Sziasztok, kinéztem egy motort magamnak, Honda vt 250 f, 4 ütemű, 2 hengeres. A tulaj azt írja hengerfej meghibásodott, szelep kopott ki vagy mi, kicserélték azóta nem indul. Valószínű csak a vezérműláncot kell hangolni rajta? Valahol megtalálom a helyes beállítást, vagy inkább vigyem szerelőhöz és ez mennyibe kerülne, hogy összehangolja? Nem idegen tőlem a motorszerelés, páron már túl vagyok, de mind egy hengeres volt. Köszi
Köszönöm :D
egyenlőre ott tartok hogy szétszedtem és nézegettem, ahogy lenyomtam a féket, először jött a fékcsövön fékolaj, de egy idő után nem, és a fékolaj tartályba változatlan maradt a szint, esélyes hogy a fékmunkahenger(brembo) nem szívna több olajat? ellenne dugulva a cső vagy ott rossz valamelyik tömítés?
A leírtak szerint a dugatyúk megszorultak. Javítójészlet segít rajta.
féknyereg szétszed, javítókészlet megvesz, Új tömítésekaz összzes! cseréje a régiről, az új dugók bele (régi ki), légtelenítés.
A féknyerged szétszedhető 2 részre, és a kettő között találsz egy kis "o" gyűrűs gumi tömítést. Azt is cseréld ki. összeszereled, és használhatod.
Hali!
Segítséget szeretnék kérni, fékbeállítás terén, olyan problémám volt, hogy a hátsó fékem(brembo) felmelegedett,és befogott, amint kihűlt megint lehetett használni de ez csak volt, mert most meg az a baja hogy nem nyomja össze rendesen a fékpofákat, és nem fog semmit... :S olaj az elég benne, légtelenítve volt(még mindig kísérletezek vele hátha valahol lég bubi van)
Előre is köszönöm, üdv!
És ha a kisipari dugó összetörik, megakad, jön belőle a blokkgenerál az elhajlott hajtókar, a hengerfalról leváló bevonat miatt És akkor már nem 20e lesz a különbség a gyári dugó ára, és a komplett motorgenerál ára között
egy pontos illesztéssel jó olajjal(szintetikus) nem sárba ragasztva szerintem nem lehet gáz, főleg nikasilos hengerben.
ami még fontos 20.000 Ft van a gyári és a kisipari között kb.
Magas minőségre ne számíts, de normális használat mellett a "kisipari" dugók is biztosan elmennek jó darabig.
valakinek van tapasztalata a kisipari dugókról?
pl.: dugattyubolt.hu
Kösz.Akkor nézek ilyent mert ez olcsóbb lesz szvsz.De még ki kell vennem a szívócsonkot hogy megnézzem mennyire vészes a repedés.
Igen! Feketét vegyél. A felületet előtte acetonnal zsírtalanítsd!
Hi.Őket úgy hirdetik,hogy szállítanak Angliába meg Európába.És náluk van új lendkerék.A szállítási költség talán 20-30 €

http://www.cmsnl.com/products/...
"sziasztok! nemtudja valaki, hogy ha bele teszem a crf be az etanolt, akkor lesz e baja?" Baja nem lesz tőle, de ha tisztán rakod bele, akkor el fog gyengülni a motor, ha pedig hagyod lehűlni a blokkot, akkor nem fogod tudni beindítani.
Komplett RMX 250 lendkereket esélytelen találni, még rosszat is.
Egy új lendkerék 60.000
Egy új blokk ~100.000
A helyzetet bonyolítja hogy 2 féle blokkal és két féle lendkerékkel épültek. Ami van egyetlen blokk amit hirdetnek, az éppen a másik fajta, a mostaniban meg most lett cserélve dugó, hajtókar, stb, ezért megpróbálom végigvinni ezt a vonalat, aztán kiderül hogy éri meg jobban.
Először keress gyártót! Vagy inkább lendkereket! Sokkal olcsóbb lesz! Még komplett blokk esetén is. Szerintem.
Arra gondoltam vagy szamáriumra.

Leírás alapján mindkettő lehet, mert törékeny és magas hőmérsékleten is tartják a mágnesességüket, viszont a szamáriumra írták felhasználási területek közé a generátort.

Azért kérdeztem mert csináltatni szeretnék a lendkerékbe mágnest, vajon lehet így utólag minta alapján?
Ha fekete akkor Al-Ni Co!
De beírod a keresőbe: mágnesek,szupermágnesek;
és olvass, okosodj! Szebb már úgysem leszel!
Halihó

A lendkerékben lévő mágnesek miből lehetnek?