Sziasztok!
Létezik olyan, hogy a kuplungkosár és a rászegecselt fogaskeréknek van szabadon futása? Szabadon futást úgy értem, hogy ide oda kottyan egy kicsit (viszont ahhoz túl nagyot, hogy kopás legyen, olyan 4-4 mm-t mindkét irányban)
Üdv,
Tamás
Sportkipufogóm felrakása óta elég sokat durrog a kipufogóm motorféknél, kicseréltem a légszűrőmet mert más cserés volt, most úgy tűnik még jobban durrog. Ez ha jól sejtem szegény keverékre utalhat, viszont 10fokos motor szivató nélkül pöccre indul, szivatóval nehezebben.
Néha elég zavaró a durrogás, mit tegyek?
Köszönöm a segítséget.
A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy suzuki gsx650F motorom amibe riasztót szeretnék szerelni.
Sajnos nem ismerem a motor elektronikus bekötését, nem tudom hol legyenek a megszakítási és kötési pontok.
Ha valaki tudna segíteni vagy tanáccsal vagy kapcsolási rajzal megköszönném.
Van egy fékfolyadék át engedő-záró furatos "csavar". Ezeknek át kell ott engedniük a fékfolyadékot a csövet úgy kell lerögzíteni a nyeregbe, hogy az a cső vég is az áteresztő furatba úgy illeszkedjen, hogy a fékfolyadék át tudjon szabadon jutni a féknyereg belsejébe.
Levegős a cső, ha nyomod a dugattyú befelé és a fékfolyadék szint nem emelkedik. vagy már teljesen beért illetve megszorul. de ez utóbbi kettőnél már nincs dugattyú pozíció változás. Tömítés csere. és dugattyú csere (a készletben benne van mind) A képen láthatónál két dugattyú van, azoknak 1-1 gumi kell és a féknyergek kötött egy pici o gyűrű, hogy ne menjen ki (szivárogjon) a nyereg belső falán az anyag. mindent tartalmaz a készlet.
Az fékfolyadék (és nem fékolaj) etilénglikol alapú. Nem tévesztendő össze a kőolajból gyártott egyéb olajokkal!
Sziasztok, kinéztem egy motort magamnak, Honda vt 250 f, 4 ütemű, 2 hengeres. A tulaj azt írja hengerfej meghibásodott, szelep kopott ki vagy mi, kicserélték azóta nem indul. Valószínű csak a vezérműláncot kell hangolni rajta? Valahol megtalálom a helyes beállítást, vagy inkább vigyem szerelőhöz és ez mennyibe kerülne, hogy összehangolja? Nem idegen tőlem a motorszerelés, páron már túl vagyok, de mind egy hengeres volt. Köszi
Köszönöm :D
egyenlőre ott tartok hogy szétszedtem és nézegettem, ahogy lenyomtam a féket, először jött a fékcsövön fékolaj, de egy idő után nem, és a fékolaj tartályba változatlan maradt a szint, esélyes hogy a fékmunkahenger(brembo) nem szívna több olajat? ellenne dugulva a cső vagy ott rossz valamelyik tömítés?
A leírtak szerint a dugatyúk megszorultak. Javítójészlet segít rajta.
féknyereg szétszed, javítókészlet megvesz, Új tömítésekaz összzes! cseréje a régiről, az új dugók bele (régi ki), légtelenítés.
A féknyerged szétszedhető 2 részre, és a kettő között találsz egy kis "o" gyűrűs gumi tömítést. Azt is cseréld ki. összeszereled, és használhatod.
Hali!
Segítséget szeretnék kérni, fékbeállítás terén, olyan problémám volt, hogy a hátsó fékem(brembo) felmelegedett,és befogott, amint kihűlt megint lehetett használni de ez csak volt, mert most meg az a baja hogy nem nyomja össze rendesen a fékpofákat, és nem fog semmit... :S olaj az elég benne, légtelenítve volt(még mindig kísérletezek vele hátha valahol lég bubi van)
Előre is köszönöm, üdv!
És ha a kisipari dugó összetörik, megakad, jön belőle a blokkgenerál az elhajlott hajtókar, a hengerfalról leváló bevonat miatt És akkor már nem 20e lesz a különbség a gyári dugó ára, és a komplett motorgenerál ára között
egy pontos illesztéssel jó olajjal(szintetikus) nem sárba ragasztva szerintem nem lehet gáz, főleg nikasilos hengerben.
ami még fontos 20.000 Ft van a gyári és a kisipari között kb.
"sziasztok! nemtudja valaki, hogy ha bele teszem a crf be az etanolt, akkor lesz e baja?" Baja nem lesz tőle, de ha tisztán rakod bele, akkor el fog gyengülni a motor, ha pedig hagyod lehűlni a blokkot, akkor nem fogod tudni beindítani.
Komplett RMX 250 lendkereket esélytelen találni, még rosszat is.
Egy új lendkerék 60.000
Egy új blokk ~100.000
A helyzetet bonyolítja hogy 2 féle blokkal és két féle lendkerékkel épültek. Ami van egyetlen blokk amit hirdetnek, az éppen a másik fajta, a mostaniban meg most lett cserélve dugó, hajtókar, stb, ezért megpróbálom végigvinni ezt a vonalat, aztán kiderül hogy éri meg jobban.
Leírás alapján mindkettő lehet, mert törékeny és magas hőmérsékleten is tartják a mágnesességüket, viszont a szamáriumra írták felhasználási területek közé a generátort.
Azért kérdeztem mert csináltatni szeretnék a lendkerékbe mágnest, vajon lehet így utólag minta alapján?
Létezik olyan, hogy a kuplungkosár és a rászegecselt fogaskeréknek van szabadon futása? Szabadon futást úgy értem, hogy ide oda kottyan egy kicsit (viszont ahhoz túl nagyot, hogy kopás legyen, olyan 4-4 mm-t mindkét irányban)
Üdv,
Tamás