Arra is gondoltam.Igaz mikor tavaly kellet ehhez a motorhoz önindító,akkor is hiába kerestem bontóba,sehol nem volt.Akkor is Ebay-ről rendeltem.De megnézem hátha ilyen lesz valahol.
Hívd fel valamelyik, hozzád közel eső Kawasaki márkaszervízt, hogy tudnak-e hozni neked ilyet Esetleg ha nagyon drága érdeklődhetsz bontóban is, vagy esetleg kereshetsz más típusét is ami ugyanez a méret:) És akkor már könnyebben megy.:)
Nya..hiba forrása megtalálva.Az első henger karburátorjának gumicsonkja ami a henger és a karbi között van,kilyukadt.Leszedtem a tankot,kiszedtem a szűrőt és megtisztítottam.Megnéztem a csapot is.Meg megnéztem a szellőzőt is.Miután minden megvolt,összeraktam.Beindítottam.Elindult mindkét henger.Be volt húzva a szivató,de most nem akart úgy felpörögni a motor,mint ahogy szokot ilyen meleg napokon.Leveszem a szivatót,a motor 1000 helyett 500-as alapjáraton pöfög.Ja és valamilyen szuszogó hangot hallottam.Finom gázadásra leállt a motor.Viszont ha erősebben adtam neki gázt akkor rendesen felpörgött.Viszont akkor vettem észre,hogy ömlik a benzin a csonkból és alatta már egy kisebb benzin tócsa volt.Amúgy a csonk már javítva volt és valami szilikonos masszával volt bekenve.Abból le is jött egy kis darab és ott volt a két henger között.Gondolom a szuszogó hang is a lyuk miatt volt.Korábbi bejegyzéseket olvasva ez a gumi csonk nem lesz olcs mulatság.Mégegyszer javítani meg nem akarom.
Váltóolajból nagyon fasza olaj, nem csúszik meg, és nem ragad meg a váltó tőle: Midland SAE 10W-40, 4. ütemű 10W-40 félszintetikus mkp. olaj , API SM/SL/SJ/SH/SG/SF - JASO MA2, Ennél jobbat ha taláélsz akkor azt használd, de ez is tökéletes.
Az nem elég, hogy csak 10W40. Fontos, hogy szerepeljen rajta a hátulján szokott lenni jelzés a "API SM" ha ez rajta van az akkor jónak kell legyen, ha emelett több jelzés van az nem baj, az azt jelzi, hogy más kategóriás járművekbe is takható, ahol az van megadva.
Ha ekkor sem emel ki, akkor ott egyéb mechanikai gond van.
Szétszed, megnéz (szükség esetén alkatrész csere) összerak megy a gép.
hát ingyen jó. talán még elis tudod használni én nem raknék bele bár az én motoromba a kézikönyvébe az van irva hogy max 10% etanol és 80% benzin arányba mehetnék vele de én tiszta benzinnel megyek bár ha ingyen kapnék én is akkor lehet hogy a 13 literes tankomból 1-1,5 liter etanolt beletennék annyival kevesebb benyát kell venni
hali. Hát csak tisztán etanolt semmikép ne tegyél bele mivel az etanol 85% tiszta alkohol és 15% benzin csak. Meleg motornál be sem indulna töle mivel elpárolog az alkohol. Autokba szokták felesbe keverni hogy 50% benzin és 50% etanol és áttalakitó sem kell akkor hozzá. Áttalakitoval meg lehet simán csak etanolt tankolni de nélküle nem. AMugy nem éri meg az a kb 100 forintos árkülönbség miatt kockáztatni meg rosszabb menet teljesitménye is lesz biztos azért a benzin csak benzin ,
sziasztok! nemtudja valaki, hogy ha bele teszem a crf be az etanolt, akkor lesz e baja? haver mondta h hozzám vágna 20l-t, aztán nem nagyon merem utána járás nálkül bele tölteni..:/ válaszotok előre is köszi! :)
Kéne egykis segítség még sose vezettem az sv met rövidgatyóba és most feltünt h kibaszott meleg az oldala a blokknak (tudom mozgó alkatrészek meg minden) na de lemértem és segítséget kérnék h ezek az értékek megszokottak és h nem e utalnak rosszra ?
Amiket mértem körülbelüli értékek Lézeres mérővel mértük meg kb 3km alatt melegedett be ennyire! a képen Celsius fokban lennének azok a számok :)!
Köszi a választ.Mivel így szerelőhöz se tudok menni,holnap megnézem a benzincsapot meg a szellőzőt.A benzincsap nekem is eszembe jutott mivel rég lett már tisztítva.Ja és most este beindítottam és úgy tűnt hogy az első henger nem ment folyamatosan és mikor elindult erősen füstölt.Akkor lehet a gyújtás?Mindkét hengerből kivettem egy gyertyát és míg a hátsóé száraz volt az elsőé nedves volt a benzintől.Mármint az elektródák.
Esetleg a tank szellőzője eldugult, vagy kirázódott a főfuvóka , vagy eldugult valamia benzincsapnál,mert iszaposat tankoltál, vagy beszart a gyújtóegység...stb!
szervizbe már voltam azota mert már volt az 1000-es szerviz ott azt mondták még uj meg hogy belekell törödni ez ilyen mindegyik amit inditottak 250-es cbr-t. De az az érdekes hol csinálja hol nem . Volt olyan idöszak hogy 1 hétig se csinálta ezt hogy leállt aztán mostanába megint elkezdte csinálni most megprobálom megint a v-power-t hátha azzal jobban indul hidegen mert nagyobb az oktámszáma
Az nem elég, hogy csak 10W40. Fontos, hogy szerepeljen rajta a hátulján szokott lenni jelzés a "API SM" ha ez rajta van az akkor jónak kell legyen, ha emelett több jelzés van az nem baj, az azt jelzi, hogy más kategóriás járművekbe is takható, ahol az van megadva.
Ha ekkor sem emel ki, akkor ott egyéb mechanikai gond van.
Szétszed, megnéz (szükség esetén alkatrész csere) összerak megy a gép.
a 160-as polini nikasilos?
Kéne egykis segítség még sose vezettem az sv met rövidgatyóba és most feltünt h kibaszott meleg az oldala a blokknak (tudom mozgó alkatrészek meg minden) na de lemértem és segítséget kérnék h ezek az értékek megszokottak és h nem e utalnak rosszra ?
Amiket mértem körülbelüli értékek Lézeres mérővel mértük meg kb 3km alatt melegedett be ennyire! a képen Celsius fokban lennének azok a számok :)!
Előre is köszi a segítséget!