Ha a hengered van elrepedve, talán lehet hegeszteni, de a meleg szerintem el fogja húzni, ezért újra kell fúrni. A nikasil miatt ez nem tanácsos. Szerintem gyűjtögess új hengerre....
Sziasztok!
Volna egy kis hengerproblémám. Nem akart beindulni a frissen felújított gép,és kiderült hogy azért mert szivárog a hűtővíz,és tele folyt vele a rezóm. Volt már alapból egy szivárgás a powerszelep fedelét tartó egyik csavar furatában,de ez orvosolható viszont kiderült, az igazi problémát az okozza hogy a kipufogó nyilásnál egészen belül is lehet valami repedés,onnan jön ki kis cseppekben a víz. Bizonyára az évek,meg talán a szar minőségű fagyálló megette az öntvényt,vagy más,de az a legnagyobb szopás ezzel hogy frissen kapott új nicasilt,ami nem 2 fillér volt.
Szerintetek javítható valamilyen úton módon,vagy kuka az egész és gyűjtögessek megint fél évig egy új hengerre?
Hasonlít, sztem majd ezzel lehet össze tudom hozni egyébként ilyen bekötésű álló rész a párja:
Am3-mas af1- motor van benne gyárilag, és egy benelli devil lenne amúgy.
Köszönöm a segítséged!
Üdv: Ottó
Motorkerékpár Gumit is árulok szinte minden méret/márka/ár/minőség=legjobbat!
Mond a méretét és vigyed :)
Lenne Eladó Autó alaktrészeket is tudok szerezni(főnökömtől olcsón!) 1985-2005 ig de vanak ujabbak is mond mihez és megbeszélem !
Valamint lenne:MTZ 50/80/82 , Ifa !(4db bomlik),Super!(aki nem tudja veterán ttrakesz)Meg Gaz Uaz stb stb bihez lene alaktrész!
Ugyonitt!
Autó Gumi! Olcsón! Mond méretet és vigyed!
Traktor gumi!
Kisteher Gumi!
Kamion Gumi!
Alufelnik!
Lemezfelnik!
Sport kipufogók(autóra motorra egyaránt!)
Még tudnám sorolni de kelene 1 nap mivan mond meg mi kell és megbeszéljük!
nononono@citromail.hu -n érd!
vagy 06308346400 as telefonszámon!
ink teló de mailt is nézem napi3-4 szer
Köszike
Talán ha megadsz egy motor márka, gyárt. évjárat, típust és modell számot, akkor valaki akinek van, talán utána tud nézni service manual-ban az elektronikai bekötésen melyik vezeték hová csatlakozik, de a foglalatban ezek szerint neked nincs benne a csati amivel a 4 vezeték rácsatlakozik 1 mozdulattal...amit pedig csak egy éle képen lehet tárolni.
A tzr 50-nek ilyen mint a korbbi képen van (kivéve a hőgombát) , A beömlő fent, pontosan alatta egy tengely furatpontban a thermó, és van még egy menetes felül egy becsavarató a Hőgombának, vagy egy záróvég egy egyszerű menetes csavar a helyén hőgomba helyett, hogy ne folyjon ki a víz. középen menetes NGK BR9ES gyertya helye.
Sajna nincs olyan képem amin együtt látod a kettőt, mert a thermó alul van, de el kell fogadnod a tényt, hogy ez ilyen és létezik. Én erről beszéltem, mikor felmerült a kérdés.
A kétlábú csati nem tudom mi célt szolgál azon a hőgombán, (nekem az én motoromhoz nem ilyen, azt a képet a vateráról lőttel ide) Az én hőgombám egy kivezetéses, ami a műszerfalnak jelez, hogy meleg a motor.
A hőgombáról van egy minőségi képem. Pont ez kell a motoromhoz. nem másmilyen mint az előző képen ami 2 kinezetéses volt, de még csak nem is hasonló, hanem ugyan ez minden a méret, forma és szín amit ezen a képen látni.. Második és harmadik képen talán jobban látni mindnek a helyét.
A negyedik képen meg a hozzá való thermo.
Sziasztok Valaki megtudja nekem ennek a trafónak a bekötését?
Szinek: fehér, piros, zöldd, és az alján a leállítás kapcsoló test-el leállít gondolom.
Válaszotok előre is köszönöm!
Hat majdnem, de nem. A hogomba a ventilatort kapcsolja ugye?(mert ketlabu csatlakozo). Mert ami a kepen van, a hotofolyadek bevezeto csonk mellett a menetes furat( a kepen nincs kifurva sem, es alig latszik), s oda van becsavarva a thermisztor, a jelado. En igy tudom. De holnap lefotozhatok egy hengerfejet. De koszi. Viszont a kerdes meg fenn all...mindketto...
fúvókák tiszták, gyertya új... és nem forog ki :P na erre mit mondassz mester? holnap szerintem szétrántom a powert, én még arra gyanakodok.. gyári beállításokkal jónak kéne lennie a bowdeneknek, nem? (jelen van)
Ezt úgy értem (AM6-nálmint blokk tipus), hogy a (2T) henger nek a henger fejen, hőgomba egy másik lukon megy be a fedőbe a hűtőfolyadék, annak alján a thermostat, ami beengedi illetve zárja a víz beáramlását, és van egy kialakítás a hőgombának. lásd kép.
Sziasztok ! Van egy GSX-R 600 (K1) típusú motorom. Ha 6-ba gyorsítok ki akkor 208-211 km/h-nál visszaránt a motor és nem megy tovább, de viszont ha visszateszem 5-be akkor gyorsul folyamatosan tovább ezután teszem 6-ba 225-nél és gyorsul onnan is nem ránt vissza. Mi lehet a baj ?
Nem tudom hogy erted, de az en hengerfejembe ha az en tipusu gombam benn van, mar nem birom becsavarozni a thermot (mert belelog a gomba). Egyebkent ha erotlennek, fojtottnak tunik a motor, ha nem porog ki csak uresbe, hova nyuljak elsonek? Elol 11, hatul 46 kerek... Sha1214 karbival, generic blokk. -de pillanatnyilag egy romet jobban huz. Kompresszio tan van, akus iverteres cdi. Mit piszkaljak indulasnak? Segitsetek, egy epitett motortol elsonek tobbet vartam...
Anno résolajcsővel szivattak meg. Az ugye valamivel gyengébb, mint a fékcső, de leírom, hátha... Na szóval, kicserélte a csövet a szerelé zsír újra, mégis csöpögött a nafta a motorra folyamatosan. Nézegettük, aztán kiderült, hogy ahogy levágta a csövet, a cső a vágás mellett elkezdett hosszirányban repedni... Nézd meg, hátha van egy kis hosszirányú repedés valahol...
levegő sincs benn átnyomattuk a rendszert. igen betét is új és komplett szettet cseréltem. igen ki is lett pucolva. lassan ott tartok hogy bontok ABS-es féket egy FJR-ről
Na szóval pumpálom nem keményedik és alig fog. Fékcső,tömítések cserélve. Sehol nem szivárog olaj előírt DOT3 és min és max között van. Mégsincs fékhatás.
Volna egy kis hengerproblémám. Nem akart beindulni a frissen felújított gép,és kiderült hogy azért mert szivárog a hűtővíz,és tele folyt vele a rezóm. Volt már alapból egy szivárgás a powerszelep fedelét tartó egyik csavar furatában,de ez orvosolható viszont kiderült, az igazi problémát az okozza hogy a kipufogó nyilásnál egészen belül is lehet valami repedés,onnan jön ki kis cseppekben a víz. Bizonyára az évek,meg talán a szar minőségű fagyálló megette az öntvényt,vagy más,de az a legnagyobb szopás ezzel hogy frissen kapott új nicasilt,ami nem 2 fillér volt.
Szerintetek javítható valamilyen úton módon,vagy kuka az egész és gyűjtögessek megint fél évig egy új hengerre?
Am3-mas af1- motor van benne gyárilag, és egy benelli devil lenne amúgy.
Köszönöm a segítséged!
Üdv: Ottó
http://cdn.bikechatforums.com/...
UJABB MOTOROK:DERBI X-TREAM/DERBI X-RACE/DERBI SM/DERBI VAMOS/APRILIA/CAGIVA/KTM/GILERA/Rengeteg Robogó alaktrész
Motorkerékpár Gumit is árulok szinte minden méret/márka/ár/minőség=legjobbat!
Mond a méretét és vigyed :)
Lenne Eladó Autó alaktrészeket is tudok szerezni(főnökömtől olcsón!) 1985-2005 ig de vanak ujabbak is mond mihez és megbeszélem !
Valamint lenne:MTZ 50/80/82 , Ifa !(4db bomlik),Super!(aki nem tudja veterán ttrakesz)Meg Gaz Uaz stb stb bihez lene alaktrész!
Ugyonitt!
Autó Gumi! Olcsón! Mond méretet és vigyed!
Traktor gumi!
Kisteher Gumi!
Kamion Gumi!
Alufelnik!
Lemezfelnik!
Sport kipufogók(autóra motorra egyaránt!)
Még tudnám sorolni de kelene 1 nap mivan mond meg mi kell és megbeszéljük!
nononono@citromail.hu -n érd!
vagy 06308346400 as telefonszámon!
ink teló de mailt is nézem napi3-4 szer
Köszike
Sajna nincs olyan képem amin együtt látod a kettőt, mert a thermó alul van, de el kell fogadnod a tényt, hogy ez ilyen és létezik. Én erről beszéltem, mikor felmerült a kérdés.
A kétlábú csati nem tudom mi célt szolgál azon a hőgombán, (nekem az én motoromhoz nem ilyen, azt a képet a vateráról lőttel ide) Az én hőgombám egy kivezetéses, ami a műszerfalnak jelez, hogy meleg a motor.
A hőgombáról van egy minőségi képem. Pont ez kell a motoromhoz. nem másmilyen mint az előző képen ami 2 kinezetéses volt, de még csak nem is hasonló, hanem ugyan ez minden a méret, forma és szín amit ezen a képen látni.. Második és harmadik képen talán jobban látni mindnek a helyét.
A negyedik képen meg a hozzá való thermo.
Szinek: fehér, piros, zöldd, és az alján a leállítás kapcsoló test-el leállít gondolom.
Válaszotok előre is köszönöm!
Továbbra is levegőre gyanakszom...