Ebbe most nincs, mert vagy thermosztat, vagy hogomba. Ketto egyutt nem megy. De kesobb atszerelhetem, viszont inkabb elektronikat gyartok a jeladohoz... De ez csak kesobb.
Sziasztok, mar megint en... Am6 nak hogy tudom leellenorizni a hutorendszer megfelelo mukodeset. Azert fontos ez mert csak kiegyenlito tartalyom van, tulnyomas szelep nelkul. A rotor forog, a huto melegszik, de ha "atfolyas sebesseget" nezem lehuzott csovekkel, szinte nulla a keringetes. Tegyem ki erosebb probara, es majd enged valami ha baj van? Koszonom...
Köszönöm a segitséget.De nekem a motorról egy teljes leírás lenne jó.Most nincs semmi baja,de késöbb még lehet.Kíváncsi lennék a tényleges adatokra,kapcsolási rajzokra stb.Én próbáltam már mindenhogy keresni hozzá bármit de nem találok.A honda oldalán se,próbáltam beírni sok féle képpen de nem nagyon jött össze.A blokk az egyértelmű.De azon kívűl van még sok más.Matricát szeretnék hozzá gyárit de egyszerüen nem találok(tudom lehet csináltatni is).De más alkatrészt se nagyon,idomokat,sztendert stb.
Ő írta valahol is, hogy neki a blokkba kell alkatrész?
Mert eleve szervízkönyvet keres motorjához.
Az meg nem mindenkinek egyértelműen egy blokk, amit meg akar nézni egy szervízkönyvben.
A blokk az nem érdekes, az alváz szám sem.
a vázon bármi más jelzés cimke valami..
nekem pl van egy cimke a váltónak fokozatai rajzban is, a lengővillán. na az sem kell. legalábbis nekem.
A Honda meg tudja adni a modell kódját, ők az alváz szám alapján ki tudják keresni. Emailben biztos visszaírnak, az még pénzbe sem kerül. Aztán kiderül mit lehet így találni ezzel kapcsolatban.
mondom minarelli am 6-os blokk vann benne! a gas gas ban is, meg a hondában is érted? ugyanazz! bemész a motorosboltba, mondodd pl 2001 gas gas ec 50 am 6-os blokk és kapod a motyót!
Üdv.Bocs a rossz adatokért.Holnap leírom amit találok rajta.A blokkon és a vázon is.A típusa az Honda HM CRE 50.De megnézem a tábláján hogy mit találok.
Annak ellenére, hogy direkt megírtam, hogy az adatok miként épülnek fel.. érdekesen kevered a motor adatait,csak hogy ne kelljen kinyomoznom még ezt is.. na mindegy.
A motor modell száma segíthet a keresésben, mert én sem találok így nagyon sok mindent. Minden más motorrol van egy halom írás, de erről nem igen.
Lásd első kép, hogy mikről van alkatrész rendelési leírás ami Honda és motor. A modell száma azért is lényeges, mert itt kiderülnek különböző a tipuson belüli változások, ami a motor tipus azonosítójával még nem derül ki.
A tzr 50-nél a második képen látod hová írták a model számot. Ami úgy kezdődik hogy 5WX1, 5WX3, 5WX5, 5WX7... stb. nyílván nálad ez más azonosító és máshová is kerülhet.. de nem a CRE, vagy a HM... A HM meg milyen motor márka? Mert Hondának van ilyen motorja hogy HONDA HM CRE 50, de a HM -nek nincs HONDA CRE50-es motorja. Egyáltalán van HM gyártó? Remélem érted mit írok.. Bár elvileg ahogy látom ültél pár motoron... szóval tudhatnád mit írok..
na akkor sokkollak! olaj viz le! leeresztőcsavar vissza, olaj helyet feltölt csumára benzinnel vagy petróleummal! mozgasd meg a berugókarral aztán csavar ki! hagyd csurogni 1 napot aztán szedd szét kuplungfelöli oldalon. kuplungkosarat szedd le, ést szedd szét azt külön mosd el. aztán vizpumpa szét felujitókészlett 12 ezer körül és már rakhatod is össze persze ha vettél új tömitést is a dekli és blokk közzé! vagy csak simán leméred a szimering helyét magasságát, tengely méretét akkor csak olyan 500 ft a szimering!
hát az nagy baj! milyen szinű az olaj ami kifolyik? mert ha szürkés fehéres akkor a vizpumpa szimeringed elköszönt! ja és nincs hűtöviz a motorodba, ugyhogy ne huzgáld a gázt és ne is inditsd be! mert drága lessz!
Hello mindenkinek!
Olyan problémával küzdök,hogy a blokkból eszeveszettül folyik az olaj amikor elindítom, ha ráhúzom akkor megy ugye logikus módon szószerint ömlik abból a kis pöcökből a karbi alatt. Gasgas EC 50 a motorom típusa,ha ez valakinek esetleg segítene!
Légyszíves segítsetek,fontos lenne!
Köszönöm a válaszokat Srácok!
Tegnap szétszedtem az indítógombos konzolt...meg pár csatlakozót...aztán összedudostam...aztán mentem...és megszünt a problema...a kormánynál volt egy dugaszos(mittoménhogyhívják)csatlakozó...az volt a hunyó...legalábbis eddig úgy néz ki !
Végre megint nyeregben!
Még 1x köszi a tippeket!
Jó kis közösség ez!
Van egy Yamaha Breeze nevezetü jószágom,de valami ménkü ütött belé elgyengült. Elsőre főtengely szimeringnek nézett ki ,amit tegnap ki is cseréltem de lényeges javulást nem értem el vele. a gond hogy induláskornem akar kipörögni ,valamint ha emelkedőnek megyek vele lassul.Van valakinek ezügyben tapasztalata?
Fogalmam sincs hol keressem ezekután a hibát!
1:2000 es évjáratú
2:HM CRE 50
3:CRE 50
4:HM
5:AM 6 blokk van benne.
Esetleg még tudok váz számot és motoro számot irni ha az még segit.Én probáltam nézni hozzá bármit de nem nagyon találok semmit hozzá.Előre is köszönöm a segítséget.
Esetkeg kép helyet egy:
pl.:
1. Motor gyártási évjárat: 1994
2. Motor model száma 5wx7 - 060 - A
3. Motor tipusa: tzr 50
4. Motor márkája: YAMAHA
Írd le minden adatát a motorodról és akkor lehet találunk neked valami infót róla. kép nem sokat mond annak, aki nem ismeri fel róla.
Robbantott alkatrész rajzot hamarab találok... olykor az is sokat segíthet.
sziasztok karburátor membránokkal foglalkozom lenne elég sok tipushoz féláron membránom! ha nincsen és kereslet van rá akkor beszerzem akármihez!
a lényeg hogy új és féláron van!
kicsit bővebben.:
új karburátor membránok eladóak! elég sok tipushoz!
több darab vásárlása esetén kedvezményt is tudok adni!
posta megoldható hétvégén is!
Vespa et4 régi/új
Aprilia Leonardo
Aprilia scarabeo
yamaha majesty
malaguti madison
yamaha virago
Piaggio liberty
Yamaha theos
Suzuki GN 125
Gilera Runner
kawasaki 250
suzuki bandit 400
Italjet Formula
STB
nem csak ezekhez a modellekhez!
az ár csak több darab vásárlása esetén alkuképes!
06305668662
Furatközéppontot pontozóval és kapapácsal ráütva jelöld be, így kevésbé fog a furat elcsúszni, ha a fúrószárat merőlegesen tartod fúráskor. érdemesebb előbb kesibben fegfúrni, aztán nagyobbal és mégnagyobbal a végső méretig. főként akkus fúró esetén.... meg ahol tartani kell. Fontos hogy a fúrók középpontosan legyenek köszörülve, mert ha egy picit is el van csúszva a középpont akkor elcsúszik a futat középtengelye, íg nem megfelelő jelyre kerül a furat. Ha már amikor a menetet fúrod a csavar feje akkor szinte magától leesik ha pontos a furat, és megfelelő a méret.
a csavarokat általában be szokták a menetet zsírozni vagy olajozni mikor betekerik, ez a későbbi kicsavaráskor ad könyebséget, és némileg a berágódástól is védhet. Rázkódásnak kitett alkatrészek esetén szoktak rugós alátétet használni, így az a csavar a rugós feszítés miatt nem kezd kicsavarodni rázkódásra. csavar fejét lekezheted némi hőálófestékkel ezzel megakadályozva a rozsdásodását. Vagy eleve rozsdanemtes acélcsavart használsz az új menetbe. Ha menetet vágsz azt illik legalább megolajozni, de inkább zsírozni. Kézi menetfúróval 3/4- fordulat után vissza 1/4-ed fordulatot, ez a visszaforgatás levágja a felesleges sorját a készülő menetről, és így szép menetet kapsz. kézi fúróhoz 3 menetfúró van. I, II, és a jelöletlen. Ilyen sorrendben kell használni a menetfúrókat. Gépi fúrónál csak egy van, nincs jelölése a kialakítása olyan hogya 3 lépést egy szerszámba képezték ki a vágóéleket.
Mert eleve szervízkönyvet keres motorjához.
Az meg nem mindenkinek egyértelműen egy blokk, amit meg akar nézni egy szervízkönyvben.
a vázon bármi más jelzés cimke valami..
nekem pl van egy cimke a váltónak fokozatai rajzban is, a lengővillán. na az sem kell. legalábbis nekem.
A Honda meg tudja adni a modell kódját, ők az alváz szám alapján ki tudják keresni. Emailben biztos visszaírnak, az még pénzbe sem kerül. Aztán kiderül mit lehet így találni ezzel kapcsolatban.
A motor modell száma segíthet a keresésben, mert én sem találok így nagyon sok mindent. Minden más motorrol van egy halom írás, de erről nem igen.
Lásd első kép, hogy mikről van alkatrész rendelési leírás ami Honda és motor. A modell száma azért is lényeges, mert itt kiderülnek különböző a tipuson belüli változások, ami a motor tipus azonosítójával még nem derül ki.
A tzr 50-nél a második képen látod hová írták a model számot. Ami úgy kezdődik hogy 5WX1, 5WX3, 5WX5, 5WX7... stb. nyílván nálad ez más azonosító és máshová is kerülhet.. de nem a CRE, vagy a HM... A HM meg milyen motor márka? Mert Hondának van ilyen motorja hogy HONDA HM CRE 50, de a HM -nek nincs HONDA CRE50-es motorja. Egyáltalán van HM gyártó? Remélem érted mit írok.. Bár elvileg ahogy látom ültél pár motoron... szóval tudhatnád mit írok..
Olyan problémával küzdök,hogy a blokkból eszeveszettül folyik az olaj amikor elindítom, ha ráhúzom akkor megy ugye logikus módon szószerint ömlik abból a kis pöcökből a karbi alatt. Gasgas EC 50 a motorom típusa,ha ez valakinek esetleg segítene!
Légyszíves segítsetek,fontos lenne!
Tegnap szétszedtem az indítógombos konzolt...meg pár csatlakozót...aztán összedudostam...aztán mentem...és megszünt a problema...a kormánynál volt egy dugaszos(mittoménhogyhívják)csatlakozó...az volt a hunyó...legalábbis eddig úgy néz ki !
Végre megint nyeregben!
Még 1x köszi a tippeket!
Jó kis közösség ez!
Sziasztok!
Van egy Yamaha Breeze nevezetü jószágom,de valami ménkü ütött belé elgyengült. Elsőre főtengely szimeringnek nézett ki ,amit tegnap ki is cseréltem de lényeges javulást nem értem el vele. a gond hogy induláskornem akar kipörögni ,valamint ha emelkedőnek megyek vele lassul.Van valakinek ezügyben tapasztalata?
Fogalmam sincs hol keressem ezekután a hibát!
2:HM CRE 50
3:CRE 50
4:HM
5:AM 6 blokk van benne.
Esetleg még tudok váz számot és motoro számot irni ha az még segit.Én probáltam nézni hozzá bármit de nem nagyon találok semmit hozzá.Előre is köszönöm a segítséget.
pl.:
1. Motor gyártási évjárat: 1994
2. Motor model száma 5wx7 - 060 - A
3. Motor tipusa: tzr 50
4. Motor márkája: YAMAHA
Írd le minden adatát a motorodról és akkor lehet találunk neked valami infót róla. kép nem sokat mond annak, aki nem ismeri fel róla.
Robbantott alkatrész rajzot hamarab találok... olykor az is sokat segíthet.
a lényeg hogy új és féláron van!
kicsit bővebben.:
új karburátor membránok eladóak! elég sok tipushoz!
több darab vásárlása esetén kedvezményt is tudok adni!
posta megoldható hétvégén is!
Vespa et4 régi/új
Aprilia Leonardo
Aprilia scarabeo
yamaha majesty
malaguti madison
yamaha virago
Piaggio liberty
Yamaha theos
Suzuki GN 125
Gilera Runner
kawasaki 250
suzuki bandit 400
Italjet Formula
STB
nem csak ezekhez a modellekhez!
az ár csak több darab vásárlása esetén alkuképes!
06305668662
a csavarokat általában be szokták a menetet zsírozni vagy olajozni mikor betekerik, ez a későbbi kicsavaráskor ad könyebséget, és némileg a berágódástól is védhet. Rázkódásnak kitett alkatrészek esetén szoktak rugós alátétet használni, így az a csavar a rugós feszítés miatt nem kezd kicsavarodni rázkódásra. csavar fejét lekezheted némi hőálófestékkel ezzel megakadályozva a rozsdásodását. Vagy eleve rozsdanemtes acélcsavart használsz az új menetbe. Ha menetet vágsz azt illik legalább megolajozni, de inkább zsírozni. Kézi menetfúróval 3/4- fordulat után vissza 1/4-ed fordulatot, ez a visszaforgatás levágja a felesleges sorját a készülő menetről, és így szép menetet kapsz. kézi fúróhoz 3 menetfúró van. I, II, és a jelöletlen. Ilyen sorrendben kell használni a menetfúrókat. Gépi fúrónál csak egy van, nincs jelölése a kialakítása olyan hogya 3 lépést egy szerszámba képezték ki a vágóéleket.