Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Megtudná valaki mondani,hogy az aprilia sr www (duplakör lámpás) hányasak a gyári görgői?Köszi.
Sziasztok!
Van egy yamaha aeroxom, és fütyül valami a lehajtásba, de már nem tudom h mi lehet az...végáttétel, főtengőcsapágy, hátsó váltó csapágy, kuplungcsapágy cserélve lett...és még mindig fütyül...
Szar kuplungharangtól fütyülhet, azaz nem teljesen rá való..

Válaszotokat előre is köszi :D
Valamelyik érzékelő szórakozhat szerintem, vagy a vészleállító:) Vagy valami hasonló lehet, szerintem, de látatlanban nem tudok többet mondani
Van,és amióta használom kb 3 éve azóta az ilyen...de a probléma hogy jár a motor...gázt nem húzok csak arréb tolom a mocit és akkor leáll...ebben az állapotban az öninditó nem forgat...ha viszont elmozdítom a vasat...akkor újra lehet indítani...na mi lehet a baj?
Az alapjáratod, nem lehet, hogy a gázbowdenen támaszkodik? Van elég holtjátéka a gázkarnak?
Nem tudom milyen rendszerű a karbid, de ezt nem lehet így beállítani, hogy most 1et ide tekerünk kettőt meg oda:) Nagyon szépen belehet állítani hallásra.
Sziasztok!
Segítsetek!Ducati monster 600-asommal akadt egy kis problema,méghozzá hogy leáll a motor...alapjárat fasza...járó motornál ha arréb guritom a mocit(üresben is) akkor kb 1,5 méter után leáll...gyujtás van de nem tom újraindítani...ha arrébb lököm megint beindul...menet közben nagyobb sebességnél nem csinálja...viszont elindulni nagyon nehéz vele ...gyertyák újjak,karbik tiszták...valami gyujtás probléma gondolom én,viszont a szereléshez Láma vagyok! Előre is kössz a tippeket!
Sziasztok.
Van egy babetta 210- es motorkerékpárom, ami 3 évet állt.
Szétszedtük, csapágyakat, szimeringeket cseréltünk.
Annyi volt a baja, hogy amikor be szerettem volna tekerni, hirtelen megakadt a hátsókerék és nem moccant, de hátrafelé lehet tolni, csak előre nem!
Most ott tartunk, hogy összeraktuk, de még mindig nem lehet betekerni, ugyanaz a baja, nem lehet betekerni !
Mi lehet a baja ?!
köszönöm a segítséget.
üdv.
Köszi a gyors segítséget.Minden ott kezdődött hogy kicseréltem a levegőszűrőt meg kicseréltem a karbit és a levegőszűrőházat összekötő csövet.onnantól kezdve beszart az alapjáratom.szerinted 2.5- röl, 3-ra,vagy 2-re vegyem?
Alapjárati keveréket kellene beállítani, mivel már öreg motorról van szó, ezért nagyjából ellehet felejteni a gyári keverékcsavar értékeket, a motorblokk, karbisor kopottsága miatt.
Sziasztok .van egy 88-as fzr 1000 genesisem,és alapjárati problémám van vele.reggelente úgy indul hogy egy pici szívatót húzok neki meg egy kis gázt.beindul egyből de a szívatót vissza kell tolni egyből mert ha rajtahagyom akkor lefullad.mivel nincs alapjáratom a szívatót nem tudom rajtahagyni én tartom a fordulatot a gázkarral .ha bemelegedett akkor viszont már jó a szívatóm de alapjárat az még most se.gázadásra jól reagál,a fordulatot normálisan visszaejti.az alapjárati csavarral egyszerűen lehetetlen beállítani normálisan az alapjáratot.keverék csavarok2,5 nél vannak a súber középen, fúvókák 110-es mind a négy.a kérdésem hogy a keverék csavaron vagy a súber tűn állítsak? köszi
Nem, ha automata! Tehát ha automatikusan csökkenti a töltőáramot, ahogy az akku feszültsége nő,az áram úgy csökken ! Ha van rajta fokozatkapcsoló, akkor állítsd a legkisebb fokozatba!
Üdv! Ha autós töltővel töltöm fel a motorom akksiját okoz valamilyen problémát?
Nem ilyen egyszerű! Ha valahol zárlat lenne, akkor kiverné a biztosítékot! Inkább kontakt-hiba van! Laza megmelegedett csatlakozó.Ha ilyenkor nagy mértékben csökken a feszültség, akkor a generátor-feszültség szabályzó körben kellene körülnézni.
Írj egy Mailt a postafiókomra!
Hali

Kéne egykis segítség, Sv 650 mellékelem a képet a képen mutatom hol nagyon meleg volt egy kis vizet fröcsköltem rá és egyből gőzölt, kezemet rajtatartani nem tudtam, nem tudtam lemérni az olajhőfokot sajna, vize és hűtő is meleg volt az egész rendszer szal ott ok elvileg minden, ott alalul miért melegedhetett ennyire Valakinek volt már hasonló panasza, tünete, Vagy normális?

Köszi a segítséget!
régebben valahogy a világítással volt bajom mert érintkezési hibás volt,ha megmozgattam a kábeleket hol világított hol nem mondom nem bántom úgy is megy szervizbe,Azt rá pár napra megnéztem megint és már jó volt de viszont elkezdte szívni az aksit.Ezek szerint csak össze áll a kép hogy mi is lehet a baj.
kösz szépen!
Közbetét.. teszemazt egy 5mm vastag acélból. egyik felén menetes furat, amivel a telóra rögzíted másik oldalt egy sima 12es furat amin keresztül csavarral rögzíted a nyerget.
Zárlat van valahol a világításod körében.. szerintem
Helló! az lenne a kérdésem hogy a képen a bekarikázott résszel mit lehetne kezdeni hogy illeszkedjen a két furat? ez egy KTM lc4 SM teló és átakarom alakítani enduróra a kerekek már átlettek rakva de a fék az nem akar összejönni! irjatok tanácsokat köszi!
Most már leesett mit írsz.
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne felétek hogy miért van az ha felkapcsolom a világítást a motoron akkor elkezdi szívni az aksit menet közben is.ha viszont nincs felkapcsolva a lámpa akkor a töltésem tökéletes.a feszültség szabályzó az jó mert ki lett mérve.Mi lehet a baj?Honda cbr 929rr-ről lenne szó

Köszi a válaszokat előre is
sziasztok
De én értem...
ellenállás (ohm, R) mint ellenálló közeg, mint katona...

A képen te 100-as jelzést (sejtésed szerint) láttál az SMD ellenáláson, ami ugye nem egyenlő a 100 R vagy a 100 ohm-al.

Az ellenállás értéke az smd-ről így értelmezhető 3 számjegyű jelölés esetén:
Az első két számjegy az ellenállás értéke, a harmadik pedig a nullák száma utána, az eredmény ohmban van kifejezve.
Pl: 334 -- 33 0000 azaz 330 000 ohm azaz 330 k info

A 100 = 10x(10^0) ebből a: 10^0 = 1, a 10x(10^0)= 10x(1) = 10 ohm
Az, hogy ez 100 ohm legyen ahhol a jelölésnek így kéne kinéznie: "101", ami 10 x (10^1) = 10 x (10) = 100 R.
Ami a képen látható, bár mivel pont ott éget ki középen ezért nehéz megállípítani, az 0 vagy 2-es, de jobb alsó sarok a feliratban nem 0-ra utal, mert a mellette lévő 0 jobb alsó sarka máskép néz ki, inkább egy kettesnek való végződés a kiégetfelület... De a TLE4905 hall sensor doksijában: 1,2 k ohm kell, ahhoz a sensorhoz ami a doksihoz van.
Ha így 120 , (12 ohm) van írva az smd-re, nem lehet összehasonlítani, hogy 1 db nullával több kéne, mivel a hall sensor sem ugyan az az alkatrész így nagyon könnyen megesik az, hogy más jellemzökkel rendelkezik. a TLE 4905 és más értékkekkel a gyári.
A gyári Hall sensornak adatairól nincs infó. max csak sejtések és feltételezések, ami egyáltalán nem konkrét és célravezető adatok, hogy annak a tle4905- adatai szerint elkészítve az elektronikát működne is. Előfordulhat de egyáltalán nem garantált.
Mitöbb a korábbi tapasztalatok azt mutatják, amiket már próbálgattunk, hogy nem működik. Nem reagált a km óra, és ossci nélkül nem tudjuk meghatározni, hogy mi lehet a gond, mivel nagyon sok tényezőnek egyszerre kell teljesülnie, hogy működjön. Multival semmi változás nem volt érzékelhető a kimeneteken, mágnes közelítésekor, és távolításakor, mint mikor a jeladó házban forog a mágnes.
Ezt a projektet inkább kissé máskép oldanám meg nem mágneses kapcsolással.
Vagyis Inkább egy reflexiós-opto kapcsolóval. Itt egy kérdés felmerül, hogy mivel a mágnes hengeres alakú amit a kerék megforgat, az nem probléma -e a fény visszatükröződésekor a görbe íves felület. (nem túl kicsi-e az a terület ami a vevőbe térne vissza, egyáltalán eljutna el a görbületi ív miatt a vevő optika felé vagy valami sík felület kipótlárására volna szükség, és így akkor távolabra kell helyezni az érzékelőt az ütközés elkerülése, a mágnes forgás miatt. lásd kép.)
Ellenőrizd az akku sarukat, a forrasztásokat a sarukban, és a testkábeleket.