Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A relének hallani kéne kattogást mikor a gombot nyomogatod, ha az inditó motor nem indít.
Nekem az a gyanúm hogy be van szorulva az indítód, és a blendinx vagy hogy írják, meg kint van, és a lendkerekedet ezért az megállítja. Vedd ki az indótó motort, told be a gépet, hogy akkor csinálja-e. és elektromosan nézesd át a motort mert a reléd vagy tönkrenmemt vagy nem kap áramot. az indítómotort is meg kéne nézetni valakivel, aki ért hozzá.
Nem tudom merre lax, de ha BP-en akkor még véletlenül se vidd a YAMAHA CITY-be szervizelni, (meg vásárolni sem, semmit) a motort, mert ku.vára nem értenek a gépekhez...
Az enyimet is ők tették tönkre meg akit itt a fórumon másik topikban ismertem meg az is hasonlóan járt.. és nagyon drágák is.
Relé nem kattog!...viszont a guritás közbeni leállás tényleg elgondolkodtató..na meg hogy nem lehet utánna indítózni...ajjajjaj..miért nincs műszaki érzékem?
Sziasztok, most vásároltam meg ezt a kipufogót, de sajnos olyan mocskos hangos hogy nemtudom használni... esetleg tudnátok valami tanácsot adni hogyan tudnám lehalkitani? Gondoltam arra hogy egy csövet raknék bele aminek a vége levan hegesztve, igy a gázok csak körülötte jönnének ki, ezáltal a gyapotban távoznának kifele, igy halkabb lenne!? Kérlek irjatok valamit mert ez igy nem állapot!
Ha nincs ötlet de valakit érdekel akkor olcsópénzért eladó is a cső! Köszi srácok!
Szerintem ha ez a gond akkor azért nem állna le tolás hatására. Az oké hogy nem indítózna. Oldalsztendert én kizártam, mert az elvileg csak akkor aktív ha sebességbe kapcsolsz. Ő pedig írta hogy üresben is leáll.

Ettől még lehet sok minden, így távban nehéz megállapítani. Ki kellene mérni mindent.
Az indító meg is szorulhatott, vagy mádnes törés, stb.., ha az nem indít. A relét hallod, hogy kattog mikor indítasz?
Oldaltámasz kapcsolót is meg lehet nézni.Az is trükközhet.
Na de akkor az önindítónak forgatnia kéne. Én inkább a vészleállító gombra gondolok, valami nem jól érintkezik talán.
Üdv,
Robogó és kismotor szerelést vállalok hozom-viszem szolgáltatással, de ha a probléma a helyszínen orvosolható akkor ott megoldom. Megvan az alkatrész, csak nem vagy biztos a beszerelésben? Vennél egy robogót és át kéne nézni? Bármivel megkereshettek, ha tudok segítek. Írj vagy hívj!
Fojtás eltávolitás után így már észerűbnek hangzana:
4000 rpm 1/3-gáz, 6000 rpm 1/2-gáz, 9000 rpm 3/4-gáz. ez még sebességben is ésszerű bejáratásnak tűnik. de a lefojtott gépet nem lehet úgy bejáratni.. Kézikönyv nem írja, hogy fojtott a gép
Budapesti közlekedésben nem lehet, ahogy azt korábban leírtam a lefojtott gépet a leírás szerint bejátatni.
YAMAHA ennyire értelmes, és betartani ami a kézikönyvben van?
Az olajak sem olyan kell ami le van írva... Én komolyan megkérdőjelezem a YAMAHA szakértelmét aki az olajat megadta milyen kell a motorba, mint a váltó, mind a motorolajat tekintve. de még a bejáratást is ahogy leírták...
És mivel eltömödött a katalzátor, mert ugye nem volt elég nyomás a kokszot, hogy átnyomja a szűrön azok letapadtak. A YAMAHA szervize azt mondja vezetési technika miatt... dugult el. Na igen lefojtott gépnél, hogy lenne, akkora erő ami kell, hogy ne duguljon el? Itt erősen valami szakértelmi hiány van a gyártó részéről...
A tankot is lemértem, a kézikönyv 13.8 Litert ír, én a kútnál 14.11-et tankoltam,és 14.1-et mértem othon. A kézikönyv tartalékra 2.2 litert ír. én lemértem azt is ami 4 liter. Ezek tudatában mindenki azt hisz el a kézikönyv leításból amit akar. Főként a YAMAHA általleírtakat. Én úgy gondolom, hogy a YAMAHAnak felelőséget kell vállalnia a megjelenített adatoknak, amik fizikai mivoltukból nem váloznak meg.
Az én gépemen ki lett szedve a katalizátor, mert eltömődött, és a gép nem akart ez miatt menni. Azóta sincs ilyen probléma a géppel. Mindez 1000 km után, mert a Kedves yamaha nem volt képes időben a fojtásokat kivenni a gépből, és emiatt nem lehetett húzni neki. 3. felett nem lehetett (nem volt értelme kapcsolni) és végig max csak 6000 fordulatig pörgött a gép. Kezelési útmutatója meg azt írta hogy 3/4 fordulatnál feljebb ne legyen pörgetve a gép. Na igen ezt aki leírta nagyon nem gondolta végig hoy lefolytott gépnek a forrdulata 4500-, on vajon mekkora sebesség? És azt 1000 km-ig, hogy lehet mégis betartani? Ha pedig a 12000 km-nek a 3/4 fordulatánál feljebb, azt meg eleve nem lehetett mert a folytás nem engedte. Ez a leírás nem volt egyértelmű. hogy lefojtva vagy a fojtást eltávolítva, és akkor bejáratva. mert gyakorlatilag a lefojtás miatt nem lehetett bejáratni rendesen. 0-150 km 1/3 gázon, 150-500 km 1/2 gázon, 500-1000 km 3/4 gázon. Ezt valaki be tudja tartani egyáltalán lefojtva? 6000 * 1/3 = 2000 rpm (15km/h) , szinte alapjárat mert az 1800 rpm, 6000 * 1/2-e = 4000 rpm (22.5 km/h) , 6000 * 3/4-e = 4500 rpm (33,75km/h)..
Hogy lehet bejáratni normálisan?
Fogyasztása is nagyon sok volt addig 5.0018 L, max. seb. akkor volt 42 km/h, a hegyalja úton pedig kb 20-al tötymörgött, mire is motoros f.kabátok tereltek oldalra kérdezvén mi a baja a gépnek.. Hát csak annyi, hogy a f.szom szabályaik betartása miatt nem megy a gép úgy ahogy lehetne és kib.szott balesetveszélyes volt addig közlekedni vele, míg nem lettek eltávolítva a fojtások.
Aztán volt egy cső még ami a könyökbe volt bevezetve, és a légszűrő egyik kivezetéséről a váza volt csatlakozva. Ez az összekötő cső ki lett szedve és a könyök ből kiáló csonk be lett hegesztve. Ez valami hang tompítást végzett a motoron talán vagy a könyökben hűtést. A motor anélkül a cső nélkül nem lett se rosszabb sem jobb. Vagy csak olyan mértékben jelent változást amit én nem érzékelek.
Köszi a választ!Ma valaki elmondta hogy neki ugyan ez volt a probléma...és a megoldás a szivató bowden...ami valszeg megnyúlt,nem húz vissza, szal túl sok benyát kap...holnap le is csekkolom!
Sziasztok!
Nekem van egy problémám. meg egy Honda Camino-m és a kondenzátorját szeretném rajt kicserélni, de nem találtam hozzá megfelelőt. Nincs valakinek jó tanácsa hol lehet ilyet venni, vagy valamivel helyettesíteni? Nagyon kis méretű... Sajnos adatok nincsenek rajta...
Köszönöm a válaszokat!
Én is böngészem a világhálót hátha találok valami hasznosat a kipufogó visszavezetésről.
Üdv.
Szerintem téged ez érdekelhet...
Itt is találsz érdekes megoldást, hogy jobb teljesítményed legyen. lásd: videok bemutatójában.
és leírások. Ezekkel további kérdésben az oldalon található emailben felveheted a kapcsolatot.
Olajjal kapcsolatban is kapsz részletes infót ugyanitt.
Ehhez nagyon pontosan el kell találni a csavar fejének közepét.
Egyébként a csavar fej méretéből általában lehet következtetni a menet átmérőre. Méretek felöl érdeklődni csavarboltok pontos infót tudnak.
Sziasztok!

Pár napja vettem egy KTM duke kettőt motor hibásan annyi baja volt hogy lelazult egy csavar a kuplung felől.

Viszont kicsit nehézkesen indult a karbija lehető legjobban el van állítva...

Viszont ami aggaszt hogy a hengerfejből visító hang jön mint ha szíjjas lenne, az mitől lehet?

Ez már a szürke lc4 blokkos.
Szia!

Itt a válasz a kérdésedre: http://www.katalizator.hu/kata...
"kilyukadt a hátsókerék csapágyháza és a csapágygolyó "megakasztotta"."
Erre kíváncsi lettem volna....
Maximum a golyókosár szokott elkopni, és összeszaladnak a golyók.
A közepébe bele kell fúrni egy akkora fúróval, mint amekkora a csavar átmérőjének a 0,8 szerese. (Feltételezem, hogy M10-esnél nem nagyobb a menet.) Ezután az eredeti méretre ki kell fúrni menetfúróval.
Hát nem tudom mivan vele, azért köszi a segítséget!
Megnézem!
Sziasztok! Szeretném ha segíteni tudna valaki, hogy Kawasaki ZX 500 90-es évjáratú mocim alapjáraton szépen forog, kis gázadásra kifordul 5000- es fordulatig onnantól pedig további gázadásra megful. Teljes gázálláson 3-4000-es fordulatszámon ingadozik. Karburátorokat kitakaritottam. A motor két évig állt.
üdv! a kipumat tartó egyik csavar úgy rá van húzva h beszarás.és minden kulcs elmarja...próbáltam a csavarlazítót, wd40, stb...belevágtam felxel megbróbáltam csavazhúzóval és semmi. valaki valami ötlet? (megjegyzem jól szét lett barmolva az egész)
Sziasztok!
Előre is bocsi ha nem jó topicba írok!
Nagyon régóta foglalkoztat a motor káros anyag kibocsátására vonatkozó kütyük szerepe. Vagyis hogy a kipufogó vissza vezetés mit csinál, milyen szerepe van, jó-e a motornak, a fogyasztást hogy befolyásolja és persze a teljesítményt mennyivel folytja vissza? A katalizátorról tudom, hogy egy fojtás ami megszűri a kipufogógázokat, de pontosan nem vagyok vele tisztában, hogy milyen hatással is van a motor egyéb jellemzőire.
Ha valaki meg tudná nekem mondani ezeket a dolgokat nagyon megköszönném!
Széles utat, gumifákat!
Sziasztok... Valaki kecskeméten vagy közel hozzá nem tud ajánlani egy olcsó de mégis jó motorszerelőt? csak szétkéne szednia blokkot kitisztitani és főtengely csapágyat szerelni és összetenni......
választ előre is köszönöm
Nem tom nekem akkor csinált ilyent amikor kilyukadt a hátsókerék csapágyháza és a csapágygolyó "megakasztotta". Hátra igen,előre nem ment.