Ha az "előzmény"-re kattintasz akkor tudod ki írt Neked. Ha válasz előtt a "válasz" -ra akkor tudni fogjuk kinek írtál. Azért kérdeztem , hol laksz, mert ha nem messze, akkor odamentem volna és segítek.
A másik , hogy az adatlapot azért kérdeztem, mert névtelenekkel nem szeretünk fórumozni. Keress valami értelmes autóvillanyszerelőt a közeledben, mert távban javítani nem lehet. Biztosítékokat nézd át!
sziasztok. honnan lehetne megtanulni a motorszerelés alapjait? egy etz 251 est bütykölök ott már szinte minden megy. szeretnék kicsit jobban érteni a 4T-hez. szelephézag állitás, karburátor szinkron minek és mi az alapja meg ilyenek.
Köszi szépen a segitéget, tippeket. Bálint
az aksi új úgyhogy ez kizárva. Csak az üzemi hőmérsékletét kéne megtudni a szabályzónak, mert érdekes volt számunkra hogy pár másodperc alatt mennyit melegedett. Esetleg + hűtőbordával ellátni.
Van rajta kitámasztó érzékelő? ZZR-en van, üresben elindul, de ha kintfelejted az oldaltámaszt, sebességben engeded ki a kuplungot indulásnál, akkor leállítja biztonsági okokból.
Amennyiben van, ezt nézném meg először, majd a kuplungkarnál az érzékelőt.
Sok sikert, majd röffenj, mire jutottál!
&
hello ! van egy kawasaki kmx 125 , az a problémám volna , hogy beindul pöcre ,megy mint az állat , csak nem indul hidegen ,melegen , engedem a kuplungot és ahogy engedem egy pontnáll ell kezd fulladni , és ha tovább engedem leáll . Csak hosza próbálkozás után indul , de akk is 6-7 ezres fordulaton . Akinek van ötlete hogy mi a baja írjon . Előre is Kösz
Én Pilisszentkereszten lakom. Én sajnos tényleg nem értek hozzá, bevallom. De a faterom meg a bátyám vágja a motorszerelést és ők sem tudják, hogy mi lehet a baja a gépnek. Már mindent megpróbáltak amit meglehet csinálni, de semmi. Ezért fordultam hozzátok, hogy hátha ti tudtok valamit segíteni. Egyébként az aksi az jó. Vadonat új.
Bence.
A fesz szab melegedése teljesen normális, mert valóban elfűti a felesleges áramot. De ettől még lehet egy rakás hiba. Pl. az akku, ha rossz, és nem veszi a töltést, akkor a szabályzónak kell a normálistól többet dolgoznia...
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van egy 1993-as Honda NSR-em és olyan dolgokat csinál, amit nem tudok hova tenni. Az alapjáratot alapból nehéz beállítani. Ha a gyári állapotot akarom beállítani, akkor rögtön leáll. 2000-ig nincs gond. Aztán gázadás után nehezen esik vissza a fordulat, megakad 3-4 ezren. Illetve hirtelen gázadásnál rögtön leáll és nem indul csak szívatóval. Van esetleg valakinek ötlete, hogy ezek mitől lehetnek? A karburátort már teljesen kitakarítottam. Köszi előre is!
Lenne egy-két kérdésem. Nekem egy Yamaha Xt600-am van, 43F-es. Mostanában elég sok a gond vele. Nagyon kicsi szikrát ad, és már be sem akar indulni. Eddig nagy nehezen beindult, de miután bemelegedett, nem volt rajta alapjárat és le akart fulladni. Volt amikor megálltam vele, és utána könyörögni kellett neki, hogy elinduljon. Most be sem indul és a gyertya mintha benzint sem kapna, pedig a karburátor jó (elméletileg). A motorban szinte minden új. Tavaly lett felújítva a blokkja, és új a gyújtótekercs, a gyertya meg az olaj is. Éppen ezért nem értjük mi lehet a baja. Raktunk bele 15W40 olajat és azzal sem akart menni. Arra gondoltunk, hogy annak talán túl nagy a viszkozítása és azért nincs szikra, de most raktunk bele 10w40-es olajat és ugyanúgy nem akar elindulni. Arra kérlek titeket, ha tudtok tanácsot adni, hogy mi lehet a baja a motoromnak, tudnátok tippet adni, hogy mit nézzünk meg, akkor kérlek titeket, segítsetek. Nagyon fontos lenne.
Sziasztok. Alakul a regi problemam, a cdi bekotest megtalaltam, a gyujtotekercs nelkuli alaplapom jo. Mostmar csak a Kymco Agility-s 4 csatis fesszab labkiosztasat nem talalom... Ha valaki tudja, ossza meg velem.... Koszi
Először nézzétek át, nincs-e valahol zárlat! Utána mérjetek feszültséget, és töltőáramot. Tegyél be nagyobb teljesítményű reflektorizzót. Mert a motorokon a fölösleges teljesítményt a fesz. szab. hővé alakítja! Esetleg , ha más baj nincs, és van hely akkor rácsavarozni a feszültségszabályzót hűtőbordára.
Sziasztok!
XTZ 660-on múltkor kiégtek az izzók és megfőzte az aksit. Valószínűleg túltöltötte mert a fesz. szabályzó elfáradt. Új aksival összeraktuk, új fesz. szabályzóval de nem mertük sokáig rajtahagyni a fesz. szabot, mert állóhelyben alapjáraton és pörgetésre pár másodperc alatt melegedett a fesz. szab. Ez mitől, lehet, mennyire normális?
A másik , hogy az adatlapot azért kérdeztem, mert névtelenekkel nem szeretünk fórumozni. Keress valami értelmes autóvillanyszerelőt a közeledben, mert távban javítani nem lehet. Biztosítékokat nézd át!