Hello!Nekem is minden paramétered egyforma.Várj februarig mert a michelin szokott akciozni..nekem pilot power 3 asom van...tokeletesen bevallt hamarabb kopik de tapad..nem csuszol ki vele a kanyarba
Sziasztok. A szezont új gumival kell kezdenem. Van esetleg tippetek hogy mit kéne vennem és hol. merre fele nézelődjek. a méret az 180/55r17 . Honda hornetra kéne.
Tavaly személy szerint Rs10-et használtam "vegyesben" őszintén szerettem is meg nem is jó gumi, én vagyok túl telhetetlen érzésem szerint.
Power Rs-ről még érthetően nincs saját tapasztalatunk. Most megadjuk a Michelinnek a bizalmat ezen a téren.
Mindenképp lágyabb már érzésre is, az áráról én sajnos nem tudok még pontos infót, épp dolgozzuk fel a 2017-es árlistákat és árazunk. Valószínűleg a120/70-180/55 méret kicsivel 80e Ft fölé tehető majd, többi méret ebből adódóan alatta/fölötte. DE érdemes majd figyelni az oldalt mert még jelentősen módosulnak a Michelin árak bizonyos tipusonként a kedvezőbb irányba ;)
Én igen......ha van pénzem új gumira akkor azt szeretném megosztani a többiekkel is és így a legegyszerűbb, tanácsot kérek valami hülye indokkal és azonnal irigykedhet mindenki, hogy nekem futotta új gumára és dagadhat a keblem.
Biztos sokan hallottatok a Michelin új üdvöskéjéről a Power RS-ről. Utcára és hobby pályázásra szánt darabról beszélünk, természetesen már a raktárban várják új gazdáikat a szettek.
Hamarosan feltöltésre kerül a megújuló honlapunkra. Mindenképp keressetek minket a részletekért.
Ha nem lennél agyhalott netzombi rákérdezhetnél spec Yossra a bmw-ken ilyen gumik is voltak.Hátha.
De nemmmm mert akkor használni kéne azt a gumót a két füled közt.
Az idei évtől már Budapesten a XXII. kerületben találtok meg bennünket a megszokott legjobb hazai árakkal és minőséggel, aki új motorgumit szeretne vásárolni.
Üdvözlettel:
Revolutionmotor
Szerintem így, de ez csak a magánvéleményem, a nálam jóval tapasztaltabb szervízesek így javasolták nekem:
Első guminál: eleinte óvatosabban a fékkel, meg a döntögetéssel is, kb mintha esőben mennél, az első néhány km-ren. Hamar bekopik nem kell aggódni, aztán fokozatosan úgyis egyre lentebb és lentebb döntöd.
Hátsónál: eleinte óvatosabban a gázzal, szintén mintha kb esőben mennél, ez főleg kanyarban érvényes, mert ha egyébként is kipörgő hátsóval szoktál elindulni, akkor már hozzá vagy szokva :D Aztán pár km után már döntögetni bátrabban lehet mint mondjuk egy zsírúj elsővel.
Én nekem amúgy egy jó szerpentinezés koptatta be legutóbb a hátsót, az elsőt meg még az Euroringen sikerült a szélein is bekoptatni :D
én úgy,hogy motorozok vele! ettől jobb megoldás nincs
új gumitól nem kell parázni, nem zsírral van kezelve, hogy taknyon csússzon az új gazda.... normál módon elkezdesz vele motorozni és hamar lekopik,bekopik.
Akkor meglátjuk milyen áron sikerül piacra dobnotok
Power Rs-ről még érthetően nincs saját tapasztalatunk. Most megadjuk a Michelinnek a bizalmat ezen a téren.
Akkor csak hogy teljesen szájba legyen rágva :D
Pályára inkább power RS mint RS10?
Kizárólag pálya használatra nehéz ideális gumit találni megfizethetően
Hamarosan feltöltésre kerül a megújuló honlapunkra. Mindenképp keressetek minket a részletekért.
De nemmmm mert akkor használni kéne azt a gumót a két füled közt.
Ha fontos, feltaláltak olyan bonyolult technikát mint a telefon.
Üdvözlettel:
Revolutionmotor
Metzeler tourance nextről szeretnék véleményt kérni, sportos utcai használat és nagyon néha egy kis terep de ez nem számottevő. KTM 990smt-re menne
Első guminál: eleinte óvatosabban a fékkel, meg a döntögetéssel is, kb mintha esőben mennél, az első néhány km-ren. Hamar bekopik nem kell aggódni, aztán fokozatosan úgyis egyre lentebb és lentebb döntöd.
Hátsónál: eleinte óvatosabban a gázzal, szintén mintha kb esőben mennél, ez főleg kanyarban érvényes, mert ha egyébként is kipörgő hátsóval szoktál elindulni, akkor már hozzá vagy szokva :D Aztán pár km után már döntögetni bátrabban lehet mint mondjuk egy zsírúj elsővel.
Én nekem amúgy egy jó szerpentinezés koptatta be legutóbb a hátsót, az elsőt meg még az Euroringen sikerült a szélein is bekoptatni :D
új gumitól nem kell parázni, nem zsírral van kezelve, hogy taknyon csússzon az új gazda.... normál módon elkezdesz vele motorozni és hamar lekopik,bekopik.