Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem az angel st jött be a zzr-en, a turásabb endurokon meg nagyon sokan scorpiont használunk akik sietösebben haladnak. Sztem a road5-től jobb, persze attól függ mire akarod használni. Mindenki másra esküszik, én ezeket nem cserélem másra.
Sziasztok,
annak a tanácsára van szükségem, aki használta a Road 5 és a 6 gumit is. Érdekel, melyik tulajdonsága lett jobb, mi változott. A marketing cikkeket elolvastam, valós tapasztalat érdekel. Road 5-ös gumim volt, sokat kibírt, vizesen is tapadt eléggé, viszont nagyon kevés visszajelzést adott. Nem csúszott meg kanyarban, legalábbis új korában, de nem tudtam megbízni benne. Persze, a sportgumik tapadása jó lenne, de a tapadásért cserébe hamar kopnak. A Road után S22-t használtam, az parádés, de 6000 km körül mar alig maradt mintázata. a Road 15000-et bírt ki. Ha valakinek van ötlete a Roadnál jobban tapadó, jobb visszajelzést adó gumira, örülnék neki. Nem várok el 15000 km futást, de a 6000-nél többet szeretnék. 9-10000 km-ért nem bánnám, ha, az S22-hez képest, kevesebb lenne a tapadás, de a Rodnál határozottabb a visszajelzés. 600-as 100 lovas öreg sporttúrára használnám.
Köszönöm
Sziasztok,

Motokrossz gumit szeretnék választani kemény száraz pályára (Veszprémvarsány). (YZ250F)
Szeretném kérdezni, hogy van e valakinek tapasztalata Bridgestone X40 vagy Dunlop MX53, Micheline SC6 Hard gumik valamelyikével medium-hoz képest.
Személyes átvétel és posta is megoldható
Sziasztok. Van egy eladó szép állapotú Bridgestone s21 190/55 17-es gumim. Dot 4120. Ára 23 000 Ft. Érdeklődni telefonon. 06306529976
Sportmotoron használt már valaki 200/55-ös gumit ?! 🤔
Nagyon köszi a választ! Akkor azt hiszem a pirelli engem is kiszolgál majd. :)
Mivel alap esetben igyekszünk kerülni az esőt, nincs túl sok tapasztalat.
Ellenben az idén két nap is sikerült eláznunk, így valamennyi mégis van...kb. 300 km-t mentünk esőben: semmi gond nem volt, persze kicsivel óvatosabban mentünk, mint egyébként. Volt benne egy kis bójázás is, mert egy kis tréninggel összekötött találkozóra mentünk. Ott sem csúszott meg egyszer sem, szóval nekünk csak jó tapasztalataink vannak. Június elején Szardíniát is megjártuk vele, ott is jól teljesített.
Most nézem én is, tényleg csak 16-os ig van bocsi.
Köszi a válaszokat! Azt megkérdezhetem, hogy a Pirellivel van esetleg nedves tapasztalat? Efelé hajlok én is, de nagyon kevés helyen olvasni véleményeket. 2011 előtti CBR 125 R-nek ez a gyári méret.

A City Grip jó lenne mintázat alapján is esőben, viszont az sajna nincs 17-es átmérőre, ha jól néztem.

A #5780525 kommentért bocsi, keresőbe akartam beírni... :D
Michelin City Grip is egész jó és van ilyen méretekben.
Szia,
Én a fiam kis CiBeRéjére pirelli angel city-t vettem. Jól tapad és tartós is. Bár nem teljesen értem neked miért olyan keskeny a gumid. A fiamén hátul 130, elől 100-as van. De ebből a pirelliből van a te méretedben is.
Pirelli Angel
Sziasztok!

Nem rég boldog tulaja lettem egy CBR 125 R-nek és a hátsó gumi 10 éves így cserélném, és akkor már az elsőt is mert az meg 7... Tudtok esetleg ajánlani ebben a virsli 100/80 és 80/90 R17 kategóriában gumit? Mondjuk hogy a közép és felső árkategória is érdekel. :) Köszi előre is!
Keresek 190/55 szupersport/sport gumit. Valakinek lenne eladó?
Errefelé nincs motorgumival foglalkozó, de jó ötlet, keresek ilyet Bp.-n. 👌
A "helyi" gumisnál nem áll hegyekben?
Kellene 2db lefutott 15"-os gumi, kézikocsira kell így nem vizsgaképes verzióra van szükség. 🙃
JA, és ennek a cégnek 6 db gumiból, ami nálam volt, 5-el volt problémám, így jogosan voltam mérges. Mert az autómon meg szabálytalanul kopik a gyári guminyomással.
(Tudom, hogy futómű beállítás, de új autóról volt szó, két független szakszerviz által ellenőrzött futóművel!)
Igazából az ember nem hisztizik a gumi miatt. Nem tudja senki, hogy hol és mitől lett. Én nem vettem észre a járatás ideje alatt, az volt a gond. Ugyanis egy bizonyos sebességnél tűnt fel, amit addig az 1000km-ig nem lehetett használni, míg a járatás tartott. Ha észre vettem volna, akkor ki is cserélték volna lehet. Viszont a párás kijelző az gond lett. Sajnálatos mód, ezt nem képesek, vagy akarják orvosolni, ezért inkább beleírták az online szerviz könyvbe, hogy ez természetes jelenség. Mivel én pont az electronikai iparban dolgoztam 10-en évig, ilyen nyákokat gyártva, pontosan tudom, hogy mennyire természetes neki a vízgőz. Nem volt kedvem min. 303 ezret kifizetni pár évente, hogy használni tudjam a motort.
Ez igaz.
Miért kellene legyen ? Fizikai sérülésre nincs. Nem tudod bizonyítani hogy nem kátyu miatt lett a dudor. Ha kátyu akkor az meg közútkezelő hibája és mire kifizetik, eladod a motort mert az összes km benne lesz.
Ezt nem vágom. Veszel új gumit arra is van gari, nemhogy egy új motort egyben. Azon a guminak is kell legyen garija.
Az nem igazán biztonságos így akkor. Tavaly előtt vettem egy Duke-ot, annál meg a conti motion dudorodott ki nálam. Természetesen az nem volt garanciás, ugyan úgy mint a párás kijelző!
Kiváncsi leszek ezekre a mitasokra. Már a harmadikat látom ami középen szétnyílt. Talán mind a sportforce volt, de nem ismerem fel őket