Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már megvolt,rádásul V2-es sportcsopper.............................szépvolt,jóvolt de köszi a halakat meg minden.................többet nem.
A soraidat olvasva arra lehet következtetni, hogy csakis valami durva mazochizmus lehetett a motiváció, amikor lecserélted a Triumph-ot...

Amúgy ez a pattogós futómű ismerős, csak én nem is tudnék rajta javítani valami komolyabb belenyúlás (kb. komplett csere) nélkül. Kanyarban különösen mókás, meg előtte féktávon: úgy nem valami hatékony a dolog, hogy a kerék a féktáv felét a levegőben tölti...
Vettél volna suzukit...
Jah,de akkor mér kéne futnom?
Amúgy 20 éves a szerencsétlen...............olyan is.
De viccesen szedi össze magát szóval megtartom.
Háta libeg,eleje kemény,sima úton csak gáz,az ami van Csákvár környékén az a pilóta csontszerkezetének a halála.
Főleg 120-140-es sebességgel.
De az öröm hogy nem esett szét azonnal.Még most sem.
Ha már tényleg nem támad kedvem menni mert annyira hideg lesz szétkapom és megoldom.
Addig meg rodeózok vele.
A gumiból meg kap valamit ami valamennyire sportos és olcsó.
Power,sportsmart2-.t, nem vagyok válogatós.A slick valszeg szálszakadt,120-tól elkezdi rázni az elejét,szerencse hogy olyan szar volt az út hogy nem éreztem belőle most semmit,csak jó úton.
Hát Te írtad, hogy a futóműre ráférne egy doktori disszertáció...
Amúgy megint hogy felbolydult a gumis topik... Hogy hozzátegyem a személyes véleményemet: Nekem az a bicskanyitogató, amikor valaki szemmel láthatólag mindenféle hozzáértés és sportmotoros tapasztalat nélkül osztja a sportmotorosokat, miközben annyira nem képes, hogy a Wikipédiát fellapozza, hogy mondjuk mégis mi az a nyomaték... De itt esetünkben semmi ilyenről nem volt szó, úgyhogy nem érzem jogosnak a szekálást. Jött egy ember, korrekten elmondta, mik az igényei, ehhez keresett gumit. Az nem segítség neki, hogy "vegyél csoppert".

Az megint más dolog, hogy szerintem hogy kéne használni egy sportmotort, és hogy megmosolygom-e magamban vagy nem, az az én dolgom. Az meg, hogy ő hogy használja a sajátját, az az ő dolga. Nem gondolom, hogy nekem mindenáron meg kéne mondanom, mit csináljon az R1-ével.

Na mindegy, az eredeti témára visszatérve, szerintem két irányban lehet elindulni: 1. vagy megcélozza a prémiumtúragumik csúcsát, ami garantáltan nagy futásteljestményt ígér, pl. a Michelin Pilot Road 3-4-et, utóbbinak ráadásul van az erősített GT változata, ami pont arra lett kifejlesztve, hogy bírja a nagy terhelést középen, úgyhogy valósznű az is segíthet a futásteljesítményben; 2. vagy keres valami selejt kínai ingázógumit, ha van a méretében, a tapadás úgysem számít, és legalább ha mégsem lesz tartós, akkor nem fog annyira fájni a gyakori csere, mert gyanítom egy Michelin árából kijön vagy három ilyen budget gumi, így számolva meg valószínű jól jön ki ár/futásteljestmény arányban.
Szokásos sablon szöveg.... Annyira unalmas már....
Pont most a héten adom le az enyémet, ha úgy érzed, az segít a motorodon, akkor elküldöm. De csak a nyilvános védés után. Mondjuk nem pont motoros téma, de futásról van benne szó...
oszikam,
maradjunk annyiban se humorod se IQ szinted nem eri el azt a szintet amikor veled szoba allnek
van itt egy par normalis ember a forumon akik kikopnak hamar a harsogo es frocsogo majrecsikmentes tudasu komoly, meglett emberektol akik elhiszik magukrol micsoda majerek az utcan.
felolem mindenki ugy megy ahogy akar de nem szeretnek a helyeben lenni egy ilyen hatalmas tudassal biro paprikajancsinak ha barmely szerettemet veszelybe sodorja az utcan mikozben koptatja a gumijat.
megjegyzem halkan amikor beirtok valakinek vmilyen kedves megjegyzest fogalmatok sincsen kivel alltok szemben
Nekem meg a szponzorom a hungária wienerberger kfr ezer köszönet innenis neki.
Mert az tetszik neki
Én csak azt nem értem hogy akkor miért szenved egy sportmotorral, mert lássuk be van sokkal kenyelmesebb könnyebben motorozhato motor is a sportmotoron kivul, sőt szinte csak konyebben motorozhato van
Persze, csak pályaversenyző nehezen lehet nagyon gyors majrával De mind1 is, remélem érted amit írtam az alap okosságra, azóta már kicsit elkanyarodtunk.

Engem se zavar, ha vkinek r1 tetszik, akkor vegyen azt, csak nekem az fura, hogy vki egy ilyen motorral nem vágyik arra, hogy egyre jobban "kihasználja". Nekem is van Makón ismerősöm egy gyönyörű fehér-piros 2007es r1gyel, megvette egy másik barátomtól és kb 1 évig még 200zal se ment vele, azóta is csak gurulgat. De ettől még jóban vagyunk

Mondom tiszta anyja, szerelmes belém Igazi rajongó
A gyors az egy relativ dolog 2perc vagy 12... mind a ketto gyors megis az egyik lassu a masikhoz kepest

Ezzel a csavoval nincs semmi baj, r1-et vett mert tetszik neki, nem tud lapon fordulni hat istenem, legalabb nem okoskodik mint paran itt sportmotoron 5centis majreval

Megin főcímen a motorod!
Hát de nem ugyan ezt írtam, vazze? Akkor miről beszélünk? Attól még hülyeség a gyors vagyok és nem látványos, ezért van majrém duma, mert konkrétan lassú volt, csak a többiek még lassabbak. És akkor az iylen tsanyi félék ezzel nyugtatják magukat, hogy ők is gyorsak, ezért van majréjuk
Mi van akkor ha az ellenfelei méglassabbak voltak? Na ez viszont biztos igy volt de erted mire gondolok, vakok kozott a felszemu a kiraly... Gondolom itt az Sanyi az sv kupáról beszélt.
Nem erről volt szó, olvasd el még egyszer. Egy motorversenyző bajnokról volt szó, aki majrécsíkkal verte a mezőnyt, sőt bajnokaspiráns volt. Állítólag ő gyors és nem látványos, ezért van majréja. Erre írtam, hogy hülyeség, mert majré nélkül még gyorsabb lenne, mert ezek szerint lehetne mélyebbre dönteni a motort a kanyarban, ergo nagyobb kanyarsebessége lenne. Ettől függetlenül még verhette a mezőnyt, csak ez a gyors vagyok a látványosság helyett, azért van majrém duma faszság.
A többi úgy van, hogy írod, ezt írtam annó annak a selejtnek is, azóta is belém szerelmes egyem a szívét
Nekem sincs majrém juhuuu nagy májer vagyok, egy gp pilota. Az mellékes hogy kanyarsebessegem kb nulla de azert hosszu lett a faszom hogy nincs majrem. Igazi kiraly vagyok.
Ez a megmagyarázás része a dolognak. Nekünk természetes úton tűnik el kiüléssel.
De nem hülyeség, mert egy parkolóban is eltudod tűntetni. Meg ugye aki nem ül ki annak sokkal sokkal hamarabb eltűnik, mint annak aki kiül a kanyarban...
Na nehogy már ti mondjátok meg hogy milyen motorral motorozzon az ember azért mert ti páran itt a sportmotor királyának hiszitek magatokat a peremig dontott 200as gumival. Nevetséges.

Jano te meg légyszives ne ebayről csicsázd a motorodat mert zavar...
jut eszembe nem úgy volt, hogy jössz felém vmikor?
Azt persze elhiszi a lángelme, hogy vki motorversenyt nyer majrácsíkkal, mert úgy a gyors, a többiek csak látványosak ezek a hülye Rossiék is csak vagánykodás miatt fordulnak a gumi szélén beszarok, ráadásul az ilyenek madaraznak le, közben meg a videóit megnézve egy igazi talentum...
Kb 1 honapja kesz.